Ukraina "ime".
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- EvilSpirit
- Foorumlane
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Juun 2008, 17:03
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ukraina "ime".
Kas keegi on kokkupuutunud sellise õli lisandiga nagu XADO?
Ise olen lugenud selle kohta,kuidas üks saaremaa mees lisas õlile toda ime ainet,lasi õli mootorist välja ja sõitis vist 40 km. ilma,et mootor oleks kokku jooksnud.Pidi moodustama õhukese keraamilise kihi metall pindadele,et hõõrdumist vähendada.
Ise olen lugenud selle kohta,kuidas üks saaremaa mees lisas õlile toda ime ainet,lasi õli mootorist välja ja sõitis vist 40 km. ilma,et mootor oleks kokku jooksnud.Pidi moodustama õhukese keraamilise kihi metall pindadele,et hõõrdumist vähendada.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 671&page=1
see on see jutt, millest teema on ajendatud ehk.
Eks see üks müügimeeste mull ole, kuid kindlasti ta midagi teeb.
see on see jutt, millest teema on ajendatud ehk.
Eks see üks müügimeeste mull ole, kuid kindlasti ta midagi teeb.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- EvilSpirit
- Foorumlane
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Juun 2008, 17:03
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Vene sõjavägi kasutas selliseid aineid,sõideti leningradist moskvasse ilma õlita,pole nagu 40 km,asja mõte on ju selles,kui mootorisse satub lendama mõni kuul või lõhutakse karter kivi vastu ära,kaob mootorist õli ja asi jookseb kokku,seda kõike lahingu käigus.
Samas hoitakse mootori osi kulumise eest,temperatuur ei tõuse,mootor töötab vaiksemalt ja ühtlasemalt.
Samas hoitakse mootori osi kulumise eest,temperatuur ei tõuse,mootor töötab vaiksemalt ja ühtlasemalt.
http://www.uku17.myffi.biz/images/PRODU ... um/151.jpg
Overview:
MPG-EXTreme™ is a surface metal conditioner for use wherever any conventional lubricants can be used. Unlike lubricants that simply coat the metal surface, MPG-EXTreme™ forms a molecular bond that chemically reacts with the metal compound to create a remarkably strong surface, that serves to drastically reduce friction, creating a significant reduction in heat and wear.
Features:
• Contains no Teflon or Fluorocarbons.
• Will not corrode yellow metals.
Safe for use with :
• Engines
• Steering Units
• Weapons
• Refrigeration Units
• Differentials
• Pumps
• Metal Working Equipment
• Hydraulic Systems
• Compressors
• Universal Joints
• Transmissions
• Bearings
• Motors
• Gearboxes
Benefits:
• Compatible with all petroleum and synthetic oils, greases, hydraulic fluids.
• For use in new and old applications.
• Chemical reaction reduces friction, heat, wear, corrosion, rust and chemical attack.
• Reduces acidic formations in internal combustion engines.
• High temperature operating range.
• Constant viscosity reduces "dry" start-ups.
• Keeps metal surfaces free of contaminants and solid particulates.
• Triples oil efficiency.
• Easier cold weather starts in internal combustion engines.
Applications:
• Crankcase: 59.5ml per litre of oil every 6 months or 24,000 kilometres.
• Standard Transmissions & Differentials: 29.5ml to one pound of Lube/Grease.
• Hydraulic Systems: 236.5ml to every 19 litres of fluid at every 3,785 litres of use.
• Compressors: 29.5 ml per litre of oil at every oil change.
• Ball & Roller Bearing Assemblies: Mix 236.5ml per pound of grease prior to packing.
• General Lubrication: Mix with desired lubricant at a ratio of 1 part to 16 parts lubricant.
Overview:
MPG-EXTreme™ is a surface metal conditioner for use wherever any conventional lubricants can be used. Unlike lubricants that simply coat the metal surface, MPG-EXTreme™ forms a molecular bond that chemically reacts with the metal compound to create a remarkably strong surface, that serves to drastically reduce friction, creating a significant reduction in heat and wear.
Features:
• Contains no Teflon or Fluorocarbons.
• Will not corrode yellow metals.
Safe for use with :
• Engines
• Steering Units
• Weapons
• Refrigeration Units
• Differentials
• Pumps
• Metal Working Equipment
• Hydraulic Systems
• Compressors
• Universal Joints
• Transmissions
• Bearings
• Motors
• Gearboxes
Benefits:
• Compatible with all petroleum and synthetic oils, greases, hydraulic fluids.
• For use in new and old applications.
• Chemical reaction reduces friction, heat, wear, corrosion, rust and chemical attack.
• Reduces acidic formations in internal combustion engines.
• High temperature operating range.
• Constant viscosity reduces "dry" start-ups.
• Keeps metal surfaces free of contaminants and solid particulates.
• Triples oil efficiency.
• Easier cold weather starts in internal combustion engines.
Applications:
• Crankcase: 59.5ml per litre of oil every 6 months or 24,000 kilometres.
• Standard Transmissions & Differentials: 29.5ml to one pound of Lube/Grease.
• Hydraulic Systems: 236.5ml to every 19 litres of fluid at every 3,785 litres of use.
• Compressors: 29.5 ml per litre of oil at every oil change.
• Ball & Roller Bearing Assemblies: Mix 236.5ml per pound of grease prior to packing.
• General Lubrication: Mix with desired lubricant at a ratio of 1 part to 16 parts lubricant.
460 1.7 Aut.92
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
- EvilSpirit
- Foorumlane
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Juun 2008, 17:03
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
oi kuidas mulle sellised asjad meeldivad, aegajalt kohtan poes tegelasi kes küsivad: " a u vas jest, südkost katoroje remontirujet dvigatel ? " ehk "kas teil on vedelikku, mis remondib mootori ? "
niipalju kui ma olen lugenud siis need plõgad mootorile kahju ei tee ja otsest kasu ka mitte, võibolla tõesti saab selle kasutamisel ilma õlita kaugemale sõita, kui ilma selleta aga no lahe, kui palju te teate inimesi kes hommikul autot käivitades, mõtlevad "huvitav, kui ma kohe karteri puruks sõidan kas ma jõuan ka tööle ilma õlita" ja üldse kui paljud teist regulaarselt kuiva mootoriga ringi uhavad.
ja kui nüüd keegi tark väidab, et see 630.- lõga vähendab kulumist jne. jne. siis võibolla vähendabki, aga kui te seda pidevalt ostate siis lõpuks on iga kapremont odavam kui sellist asja pidevalt osta. Arvestades näiteks 200-jase mootorijubinate hinda, siis mingi 3-4 purgi mõgina ostmata jätmisel saab samarahaeest rõngad, saaled, tihendid ja paar resti õlut ja lapsele mängukaru ka ning auto sõidab jälle 30 aastat.
Muidugi tasub selle mõgina loojatest aru saada, kuna see on eelkõige orieneeritud slaavi turule ja seal on paljud tegelased koguaeg sõjaks valmis, ju nad siis sellepärast ostavadki seda.
niipalju kui ma olen lugenud siis need plõgad mootorile kahju ei tee ja otsest kasu ka mitte, võibolla tõesti saab selle kasutamisel ilma õlita kaugemale sõita, kui ilma selleta aga no lahe, kui palju te teate inimesi kes hommikul autot käivitades, mõtlevad "huvitav, kui ma kohe karteri puruks sõidan kas ma jõuan ka tööle ilma õlita" ja üldse kui paljud teist regulaarselt kuiva mootoriga ringi uhavad.
ja kui nüüd keegi tark väidab, et see 630.- lõga vähendab kulumist jne. jne. siis võibolla vähendabki, aga kui te seda pidevalt ostate siis lõpuks on iga kapremont odavam kui sellist asja pidevalt osta. Arvestades näiteks 200-jase mootorijubinate hinda, siis mingi 3-4 purgi mõgina ostmata jätmisel saab samarahaeest rõngad, saaled, tihendid ja paar resti õlut ja lapsele mängukaru ka ning auto sõidab jälle 30 aastat.
Muidugi tasub selle mõgina loojatest aru saada, kuna see on eelkõige orieneeritud slaavi turule ja seal on paljud tegelased koguaeg sõjaks valmis, ju nad siis sellepärast ostavadki seda.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- EvilSpirit
- Foorumlane
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Juun 2008, 17:03
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
vaata näiteks eelviimast TM-i, seal oli mingi test ja tulemus oli null, eks siin on asi ikka mõtlemises kinni, mõni ravib vähki ka kraaniveega ja inimesed saavad ka terveks aga mine võtta kinni, kas asi oli selles vees.
Kui ikka mootor on kohvi, siis pane või hennessy-d sisse, korda ta ei lähe.
Minu point on selles, et targem on asi korda teha, kui seda igasugu mõginaga määrida, sest remont tuleb nii ehk naa teha, muidugi müügihetkeks on teine asi, kui ikka korraks tossu ära kaotab, siis on asi hea küll.
nendel teemadel on jahutud küll ja veel, aga mingit olulist pointi peale selle, et õnnestub kuivalt orisaarest kuressaarde uhada (ei tea milleks üldse see hea on) pole välja koorunud.
Kui ikka mootor on kohvi, siis pane või hennessy-d sisse, korda ta ei lähe.
Minu point on selles, et targem on asi korda teha, kui seda igasugu mõginaga määrida, sest remont tuleb nii ehk naa teha, muidugi müügihetkeks on teine asi, kui ikka korraks tossu ära kaotab, siis on asi hea küll.
nendel teemadel on jahutud küll ja veel, aga mingit olulist pointi peale selle, et õnnestub kuivalt orisaarest kuressaarde uhada (ei tea milleks üldse see hea on) pole välja koorunud.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
ei no kasutada võib, olgu see xado, rado või mis iganes, asi on selles, et mis sellest kasu on. Mis sa omale neist kolbidest ostsid, pannud mõginat sisse ja turbokas oleks nagu uus olnud.
peaks need mõgina müüjad mingiks testiks sundima, las peedistvad mõginaga ja ilma autosid ja vaatavad kumma kap odavam tuleb.
kui mõginaga mootor sõidab näiteks 50t km kauem enne kaprem-i ja siis mõgina alla pandud papp kokku lüüa, kus on point.
Mingi teatud õlimargi kasutamine on üks asi, kes kasutab mobilit kes castrolit, aga tuubitest marmelaadi plokki valada ja loota, et selles on väikesed lukksepad kes hammastega saalesid kinni hoiavad, tundub uskumatuna.
Ma arvan, et tark oleks autot hooldada korrapäraselt, vahetada õli pigem tihedamini ja olla hoolas, mitte lasta asjal laguneda ja siis mingi koerapööri rohuga seda ravida.
ehk vanakooli reklaam:
"maitseid on mitut laadi, mõned eelistavad põltsamaa marmelaadi"
peaks need mõgina müüjad mingiks testiks sundima, las peedistvad mõginaga ja ilma autosid ja vaatavad kumma kap odavam tuleb.
kui mõginaga mootor sõidab näiteks 50t km kauem enne kaprem-i ja siis mõgina alla pandud papp kokku lüüa, kus on point.
Mingi teatud õlimargi kasutamine on üks asi, kes kasutab mobilit kes castrolit, aga tuubitest marmelaadi plokki valada ja loota, et selles on väikesed lukksepad kes hammastega saalesid kinni hoiavad, tundub uskumatuna.
Ma arvan, et tark oleks autot hooldada korrapäraselt, vahetada õli pigem tihedamini ja olla hoolas, mitte lasta asjal laguneda ja siis mingi koerapööri rohuga seda ravida.
ehk vanakooli reklaam:
"maitseid on mitut laadi, mõned eelistavad põltsamaa marmelaadi"
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist