Kojameeste streik
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Kojameeste streik
Tervist.
Jama algas sellest et kojameeste mootori kinnitus tuli lahti hoovastikust. Panin uuesti kokku kuid nüüd töötavad kojamehed valesti .Olen proovinud igatpidi kinnitada harjavart kuid kasutult. Usun , et viga on lihtne kuid mõistus on praeguseks otsas .
Tänan.
Jama algas sellest et kojameeste mootori kinnitus tuli lahti hoovastikust. Panin uuesti kokku kuid nüüd töötavad kojamehed valesti .Olen proovinud igatpidi kinnitada harjavart kuid kasutult. Usun , et viga on lihtne kuid mõistus on praeguseks otsas .
Tänan.
kas tegu on klaasi kojameestega või tule? Mul tegi samasugust trikki tule kojamees ja siis olid hammasrattad seal mootori sees mul valesti kokku pandud (olid laiali jooksnud). Klaasi kojameestest ma muidugi seda ei ootaks, imelik on see, et ta alustab pühkimist allapoole..
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
taavi kirjutas:kas tegu on klaasi kojameestega või tule? Mul tegi samasugust trikki tule kojamees ja siis olid hammasrattad seal mootori sees mul valesti kokku pandud (olid laiali jooksnud). Klaasi kojameestest ma muidugi seda ei ootaks, imelik on see, et ta alustab pühkimist allapoole..
Tegemist esiklaasi kojameestega.Mingi võimalus on muidugi et mul mingi jubin lihtsalt hoovastikust puudu või olen lihtsalt valesti kokku pannud.
Kusjuures minul pole õnnestunud nii kokku panna et kusagilt üle ei käiks.Üldjuhul siiski üle klaasi alumise serva.
Sorry- sellise tulemuse olen siiski saanud et pühib normaalselt aga seisma jääb keset klaasi.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
elvez kirjutas:taavi kirjutas:kas tegu on klaasi kojameestega või tule? Mul tegi samasugust trikki tule kojamees ja siis olid hammasrattad seal mootori sees mul valesti kokku pandud (olid laiali jooksnud). Klaasi kojameestest ma muidugi seda ei ootaks, imelik on see, et ta alustab pühkimist allapoole..
Tegemist esiklaasi kojameestega.Mingi võimalus on muidugi et mul mingi jubin lihtsalt hoovastikust puudu või olen lihtsalt valesti kokku pannud.
Kusjuures minul pole õnnestunud nii kokku panna et kusagilt üle ei käiks.Üldjuhul siiski üle klaasi alumise serva.
Sorry- sellise tulemuse olen siiski saanud et pühib normaalselt aga seisma jääb keset klaasi.
Siis on võimalus, et mootori juures on lõpplüliti asendit muutnud.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Kuidas hoovastik mootori võlli küljes on? Kas seal on hammastega nuut või selline kinnitus, mis täpselt ühes asendis kokku käib? Pean silmas siis mingit niisugust kohta, kus toimub veel ringliikumine, mitte edasi-tagasi.
Lõpplülitit tõenäoliselt annab paika panna küll, kui ta ise ära nihkus ja selle käigus just katki ei läinud. Aga see võib paras aretamine olla, oleneb mootori konstruktsioonist.
Lõpplülitit tõenäoliselt annab paika panna küll, kui ta ise ära nihkus ja selle käigus just katki ei läinud. Aga see võib paras aretamine olla, oleneb mootori konstruktsioonist.
Ei hakka uut teemat tegema ja probleem ise ka veidi tobe:
viimasel ajal kojamehed kipuvad aknal vett nagu (tõlkimatu rõve sõim) mööda akent laiali määrima. Ei tõmba üldse kenasti puhtaks, vaid kümmekond sekundit püsib selline niiske suht udune kiht nagu klaasidel. Tegelikult said kohajamehed just äsja ära vahetatud nii et ei usu et need väsinud on.
viimasel ajal kojamehed kipuvad aknal vett nagu (tõlkimatu rõve sõim) mööda akent laiali määrima. Ei tõmba üldse kenasti puhtaks, vaid kümmekond sekundit püsib selline niiske suht udune kiht nagu klaasidel. Tegelikult said kohajamehed just äsja ära vahetatud nii et ei usu et need väsinud on.
osad kojamehed ei pühi kõike klaase hästi. Ise kasutan champione, vanal volvol (460) olid need head, 850-l ei kannata erilist kriitikat (aga laiskusest pole ära vahetanud ) ja tuttavadki rääkind, et passatil need ei taha pühkida. Ju siis pole loodud lihtsalt teatud kumeruste/piungete all töötama.
Äkki on mõni kojamehetootja samasugune, ei tea, aga julgeks soovitada kojameeste kasvõi prooviks vahetust
Äkki on mõni kojamehetootja samasugune, ei tea, aga julgeks soovitada kojameeste kasvõi prooviks vahetust
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
taavi kirjutas:osad kojamehed ei pühi kõike klaase hästi. Ise kasutan champione, vanal volvol (460) olid need head, 850-l ei kannata erilist kriitikat (aga laiskusest pole ära vahetanud ) ja tuttavadki rääkind, et passatil need ei taha pühkida. Ju siis pole loodud lihtsalt teatud kumeruste/piungete all töötama.
Äkki on mõni kojamehetootja samasugune, ei tea, aga julgeks soovitada kojameeste kasvõi prooviks vahetust
hmm, mul just said uued championid (ilma raamita, 850-le) ja ei ütleks et ei pühi, kõrvalistuja poolne jätab väikse jälje klaasi keskele täpselt, kuid siis teeb juhipoolne tema praagi korda, ja klaas saab ikka üleni (no hea küll, vaid kojameeste töö piirkonnas) ilusti puhtaks ja kuivaks
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist