Kojameeste streik

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
elvez
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 27 Dets 2006, 19:41
Asukoht: Keila

Kojameeste streik

PostitusPostitas elvez » 28 Sept 2008, 16:20

Tervist.
Jama algas sellest et kojameeste mootori kinnitus tuli lahti hoovastikust. Panin uuesti kokku kuid nüüd töötavad kojamehed valesti .Olen proovinud igatpidi kinnitada harjavart kuid kasutult. Usun , et viga on lihtne kuid mõistus on praeguseks otsas .

Tänan.

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 28 Sept 2008, 17:07

Võta mootori küljest hoob lahti ja lase mootoril töötada nii ,et lõpukas lõpetab tsükli ja jääb nulli siis hoovastik nulli ja nende vaheline jupp peaks üheselt sinna otsa ulatuma, teoorias on kõik lihtne 8) .Edu
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
elvez
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 27 Dets 2006, 19:41
Asukoht: Keila

PostitusPostitas elvez » 28 Sept 2008, 19:29

Lihtne jah-teoorias . Kuid nn. nullist alustab kojamees liikumist hoopis vales suunas umbes 15 cm ja alles siis õiges suunas poolde klaasi.Ütleme probleem ongi selles null koha leidmises .

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 29 Sept 2008, 08:12

kas tegu on klaasi kojameestega või tule? Mul tegi samasugust trikki tule kojamees ja siis olid hammasrattad seal mootori sees mul valesti kokku pandud (olid laiali jooksnud). Klaasi kojameestest ma muidugi seda ei ootaks, imelik on see, et ta alustab pühkimist allapoole..
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 29 Sept 2008, 08:19

Siis on mootori küljes ikkagi mõne nuudi või hammasratta üle visanud. Kas nii annab praegu kokku panna, et väljalülitatud mootoriga seisavad kojamehed keset klaasi ja kui pühivad, siis kummaltki poolt üle ääre ei lähe?

Kasutaja avatar
elvez
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 27 Dets 2006, 19:41
Asukoht: Keila

PostitusPostitas elvez » 29 Sept 2008, 20:53

taavi kirjutas:kas tegu on klaasi kojameestega või tule? Mul tegi samasugust trikki tule kojamees ja siis olid hammasrattad seal mootori sees mul valesti kokku pandud (olid laiali jooksnud). Klaasi kojameestest ma muidugi seda ei ootaks, imelik on see, et ta alustab pühkimist allapoole..


Tegemist esiklaasi kojameestega.Mingi võimalus on muidugi et mul mingi jubin lihtsalt hoovastikust puudu või olen lihtsalt valesti kokku pannud.
Kusjuures minul pole õnnestunud nii kokku panna et kusagilt üle ei käiks.Üldjuhul siiski üle klaasi alumise serva.


Sorry- sellise tulemuse olen siiski saanud et pühib normaalselt aga seisma jääb keset klaasi.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 30 Sept 2008, 10:55

elvez kirjutas:
taavi kirjutas:kas tegu on klaasi kojameestega või tule? Mul tegi samasugust trikki tule kojamees ja siis olid hammasrattad seal mootori sees mul valesti kokku pandud (olid laiali jooksnud). Klaasi kojameestest ma muidugi seda ei ootaks, imelik on see, et ta alustab pühkimist allapoole..


Tegemist esiklaasi kojameestega.Mingi võimalus on muidugi et mul mingi jubin lihtsalt hoovastikust puudu või olen lihtsalt valesti kokku pannud.
Kusjuures minul pole õnnestunud nii kokku panna et kusagilt üle ei käiks.Üldjuhul siiski üle klaasi alumise serva.


Sorry- sellise tulemuse olen siiski saanud et pühib normaalselt aga seisma jääb keset klaasi.


Siis on võimalus, et mootori juures on lõpplüliti asendit muutnud.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
elvez
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 27 Dets 2006, 19:41
Asukoht: Keila

PostitusPostitas elvez » 30 Sept 2008, 20:46

Oot - oot saab seda asendit ise tagasi muuta või on see võimatu ?

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 01 Okt 2008, 08:22

Kuidas hoovastik mootori võlli küljes on? Kas seal on hammastega nuut või selline kinnitus, mis täpselt ühes asendis kokku käib? Pean silmas siis mingit niisugust kohta, kus toimub veel ringliikumine, mitte edasi-tagasi.

Lõpplülitit tõenäoliselt annab paika panna küll, kui ta ise ära nihkus ja selle käigus just katki ei läinud. Aga see võib paras aretamine olla, oleneb mootori konstruktsioonist.

Kasutaja avatar
elvez
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 27 Dets 2006, 19:41
Asukoht: Keila

PostitusPostitas elvez » 01 Okt 2008, 20:07

Sisetunne ütleb et ei saa sellest asjast asja . Ei viitsi sähmida , ostan kogu kupatuse uue ja asi korras .

Kasutaja avatar
elvez
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 27 Dets 2006, 19:41
Asukoht: Keila

PostitusPostitas elvez » 02 Okt 2008, 17:24

Lõpetuseks niipalju et mootor oligi omadega õhtal . Oma agarusest rikkusin veel sanga ja hoovastiku nuudid ära .
Vääna postilt kogu kupatus uus ja pilt jälle selge .

Kasutaja avatar
McWill
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 12 Veebr 2008, 13:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas McWill » 03 Okt 2008, 16:36

Ei hakka uut teemat tegema ja probleem ise ka veidi tobe:
viimasel ajal kojamehed kipuvad aknal vett nagu (tõlkimatu rõve sõim) mööda akent laiali määrima. Ei tõmba üldse kenasti puhtaks, vaid kümmekond sekundit püsib selline niiske suht udune kiht nagu klaasidel. Tegelikult said kohajamehed just äsja ära vahetatud nii et ei usu et need väsinud on.

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 03 Okt 2008, 16:54

Korralik klaasipesu võib asja muuta,proovi.Või ei suruta harjasid piisava jõuga vastu klaasi,vedru(d) väsinud või vars puksipeal heasti ei liigu.
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 03 Okt 2008, 22:33

osad kojamehed ei pühi kõike klaase hästi. Ise kasutan champione, vanal volvol (460) olid need head, 850-l ei kannata erilist kriitikat (aga laiskusest pole ära vahetanud :D) ja tuttavadki rääkind, et passatil need ei taha pühkida. Ju siis pole loodud lihtsalt teatud kumeruste/piungete all töötama.

Äkki on mõni kojamehetootja samasugune, ei tea, aga julgeks soovitada kojameeste kasvõi prooviks vahetust
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 03 Okt 2008, 22:46

taavi kirjutas:osad kojamehed ei pühi kõike klaase hästi. Ise kasutan champione, vanal volvol (460) olid need head, 850-l ei kannata erilist kriitikat (aga laiskusest pole ära vahetanud :D) ja tuttavadki rääkind, et passatil need ei taha pühkida. Ju siis pole loodud lihtsalt teatud kumeruste/piungete all töötama.

Äkki on mõni kojamehetootja samasugune, ei tea, aga julgeks soovitada kojameeste kasvõi prooviks vahetust

hmm, mul just said uued championid (ilma raamita, 850-le) ja ei ütleks et ei pühi, kõrvalistuja poolne jätab väikse jälje klaasi keskele täpselt, kuid siis teeb juhipoolne tema praagi korda, ja klaas saab ikka üleni (no hea küll, vaid kojameeste töö piirkonnas) ilusti puhtaks ja kuivaks :)
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist