Pidurdusel väriseb
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Pidurdusel väriseb
Vahetatud esi kettad/klotsid, umbes paar kuud peale seda andis rooliga tunda värinat pidurdades, lastud treipingist läbi, viskas pidurdusel keresse värina, vahetatud tagumised kettad klotsid, ikka värin keres.
Suportid liiguvad, veermik korras, mida veel kontrollida, asi ei saa enam ketastes olla?
Suportid liiguvad, veermik korras, mida veel kontrollida, asi ei saa enam ketastes olla?
Tags:
Re: Pidurdusel väriseb
mul p2 v70nel oli vasak sisemine veovõlli ots läbi, aga mul tegi gaasiga mängides ka kerge kolksu
Volvo V70 D5 2003
Volvo XC90 D5 2004
Volvo XC90 D5 2004
Re: Pidurdusel väriseb
Eile ülevaatuspunktis käies selgus, et ikkagi esimesed viskavad, eks saab proovida peale järjekordsete ketaste vahetust, kaks kuud sõitis TRW firma ketastega ja hakkas tasapisi viskama, treiaminegi ei aidanud
Re: Pidurdusel väriseb
Kuidas sul tuvastati, et supportid liiguvad. Kas vaadati ainult, et kolvid liiguvad või kontrolliti liugtappe ka? Nad võivad ju liikuda, aga mitte piisavalt. Ja siis ei aita seal ka maailma parimad pidurikettad. Pidurdad nad ikka kõveraks.
Re: Pidurdusel väriseb
Õige paigaldus ja nö sisse sõitmine on ka mitte väikese tähtsusega.Ma pakun,et see treimine tegi asjad hullemaks.Otsi mõni pädevam tegelane kes teab mida teeb-siis võiks järgmised kettad pidama jääda.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Pidurdusel väriseb
kloox kirjutas:Õige paigaldus ja nö sisse sõitmine on ka mitte väikese tähtsusega.Ma pakun,et see treimine tegi asjad hullemaks.Otsi mõni pädevam tegelane kes teab mida teeb-siis võiks järgmised kettad pidama jääda.
+1.
Re: Pidurdusel väriseb
Mitte mingil juhul ei tohi sadula sõrmi määrida. Kui tuvastati, et sadul liigub, siis ongi seal viga, sadul ei liigu peale pidurdust tagasi ja klotsid jäävad kontakti. Sõites soojenevad ja paisuvad ja ongi ketas jälle soe.
Otsi pädevam remondikoda, kus ei rikuta kliendi vara teadmatusest, muidu saadki klotse ja kettaid ostma jääda.
Soovitan sõrmed puhastada ja need kummitorud välja vahetada, need on tõenäoliselt määrdest lõplikult riknenud.
Otsi pädevam remondikoda, kus ei rikuta kliendi vara teadmatusest, muidu saadki klotse ja kettaid ostma jääda.
Soovitan sõrmed puhastada ja need kummitorud välja vahetada, need on tõenäoliselt määrdest lõplikult riknenud.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Pidurdusel väriseb
Treimine rikub kettad.Aga määret võib lisada sõrmele/see mis ei reageeri kummiga/kumm ei jää sõrme külge kinni.
Näiteks see. https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... st1657-trw
Osta uued osad mis sinna kuuluvad ja ei värise enam midagi
On mulgi need määritud juba aastaid,ei jäe kinni ja ei kolise ei vibra
Edu
Näiteks see. https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... st1657-trw
Osta uued osad mis sinna kuuluvad ja ei värise enam midagi
On mulgi need määritud juba aastaid,ei jäe kinni ja ei kolise ei vibra
Edu
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: Pidurdusel väriseb
Mario_L kirjutas:Mitte mingil juhul ei tohi sadula sõrmi määrida. Kui tuvastati, et sadul liigub, siis ongi seal viga, sadul ei liigu peale pidurdust tagasi ja klotsid jäävad kontakti. Sõites soojenevad ja paisuvad ja ongi ketas jälle soe.
Otsi pädevam remondikoda, kus ei rikuta kliendi vara teadmatusest, muidu saadki klotse ja kettaid ostma jääda.
Soovitan sõrmed puhastada ja need kummitorud välja vahetada, need on tõenäoliselt määrdest lõplikult riknenud.
supordi liikuvaid osasid tulebki määrida ja selleks on ainult supordi vaseliin määri ja ei mingid muud mä@red. kui sadul liigub siis on suport korras ja toimib, kui ei liigu suport siis vajab see hooldust.
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011
Volvo XC60 - 2011
Re: Pidurdusel väriseb
lihtsalt huvi pärast uurin, kas see treimine on tasuta teenus, või miks üldse treida kettaid? need maksavad ju mingi 50 eurot...
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Pidurdusel väriseb
taavi kirjutas:lihtsalt huvi pärast uurin, kas see treimine on tasuta teenus, või miks üldse treida kettaid? need maksavad ju mingi 50 eurot...
Kui üldse treida siis peab kindlasti arvestama, et treida tuleb mõlemad pooled korraga,ilma et ketas pingist välja võetakse.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: Pidurdusel väriseb
Kerle009 kirjutas:Vahetatud esi kettad/klotsid, umbes paar kuud peale seda andis rooliga tunda värinat pidurdades, lastud treipingist läbi, viskas pidurdusel keresse värina, vahetatud tagumised kettad klotsid, ikka värin keres.
Suportid liiguvad, veermik korras, mida veel kontrollida, asi ei saa enam ketastes olla?
ei tea kas sind aitab ........
ei tea täpselt kuidas sul see värina teema on aga ma sain just sellest värinast lahti esimeste välimiste rooli otste vahetusega ots oli jube lõdva käimisega kui need uued olid. ( loodan muidugi et sain sellest lahti, kuna hetkel pole sedavärinad. ennam oli nii kui pidurid vajutasid hakkas värin pihta roolis, väiksema kiirusega oli tunda nagu jõnksutamist ja seda siis tundis vaikse kiirusel kere kaudu).
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011
Volvo XC60 - 2011
Re: Pidurdusel väriseb
marko1975 kirjutas:Mario_L kirjutas:Mitte mingil juhul ei tohi sadula sõrmi määrida. Kui tuvastati, et sadul liigub, siis ongi seal viga, sadul ei liigu peale pidurdust tagasi ja klotsid jäävad kontakti. Sõites soojenevad ja paisuvad ja ongi ketas jälle soe.
Otsi pädevam remondikoda, kus ei rikuta kliendi vara teadmatusest, muidu saadki klotse ja kettaid ostma jääda.
Soovitan sõrmed puhastada ja need kummitorud välja vahetada, need on tõenäoliselt määrdest lõplikult riknenud.
supordi liikuvaid osasid tulebki määrida ja selleks on ainult supordi vaseliin määri ja ei mingid muud mä@red. kui sadul liigub siis on suport korras ja toimib, kui ei liigu suport siis vajab see hooldust.
ma ei vaidlegi, et liikuvad osad peavad olema liikuvad. Aga selleks sa pead enne veendunud olema, et sinu määrimine kahju ei tee.
Sedasorti süsteem, mida Volvo ja VAG ja Opel kasutavad, ei ole ettenähtud määrimiseks. Kummitorud peavad olema puhtad ning sõrmed peavad olema roostevabad. Kummitoru käitub ise manseti eest ja kui sa selle ära määrid, siis see enam ei toimi ja üks klotsidest jääb kettaga kontakti.
Tehniline vaseliin kuulub vaid kolvi tihendi määrimiseks paigalduseks ja see on kõik. Neid sõrmi võid määrida siis, kui on tegu süsteemiga, kus sõrmed liiguvad sadula sees.
Sadularaamile roostevaba pleki alla võid vaid teflonit piserdada ja roostevabale endale võid määrida nt Boschi pidurimääret, et hoida liugpind libe. Kõik ülejäänud on enesepett ja auto katki remontimine. Juba ligi 15 aastat näen ma endiselt koduseid mehaanikuid, kes vasemäärdega kõik kokku plöristavad ja siis on mul ukse taga, et kuule, pidurid on punased.. Ma ei kuluta selleks firma kallist raha ja oma kallist aega, et käia koolitustel magamas või kohvi joomas.
igal autotootjal on ette nähtud tegevuskava, millest võiks enamvähemgi kinni pidada, et auto toimiks nii, nagu peab.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Pidurdusel väriseb
kuidas nüüd võtta sinu juttu, kui ostsin 2000a passatile taga kompl. supordid koos supordi kinnitustega siis olid need liugtapid määrdega üle käidud nn tehasepoolt. seda vasemääred ei tohigi kasutada selleksnon spetsiaalne supordi määre.
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011
Volvo XC60 - 2011
Re: Pidurdusel väriseb
Ilmselt mul ka Volvo service Belgias ,kus viimane hooldus tehtud oli PASA kokku keeras.(uued kettad,klotsid/Volvo kirjaga/,ja antud liugurid määritud valge määrdega.
Ei ole kinni jäänud nüüd juba 3 aastat
Ei ole kinni jäänud nüüd juba 3 aastat
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist