V50 2,0 100kw uute pihustite kodeerimine
Postitatud: 07 Mär 2021, 14:35
Autoks v50 2,0 100kw.
Mootor hakkas lonkama ning ühte silindrit polnud tühikäigul taga. Pööretel toimis enamjaolt korralikult. Kõik pihustid maha ja stendi, selgus et kaks tükki korras ja kaks on otsa saanud. Sebiti kaks uut (lammutuse) pihustit peale. Stendi ei saadetud vaid said kohe auto peale. Siis tekkis selline probleem, et külmalt käima pannes 20-25sekundit mootor puterdas üsna kõvasti kuid seejärel hakkas ilusti tööle. Eelsüüteküünlad pistikust kontrollides töötavad. Paar -kolm korda puterdas ka soojalt.
Puterdamise aeg ei sõltund samas temperatuurist. Võis olla -20kraadi või siis 0 kraadi, käitus samamoodi.
Autoga sõideti paar kuud nii ning siis sai uuesti probleemiga tegeletud, st et kaks lammutusest ostetud pihustit maha ning stendi, üks tunnistati töötavaks ja teisel elektrooniline probleem. Öeldi, et võib põhjustada küll vahepealset lonkamist. Nüüd sai tellitud poest üks uus pihusti ning peale pandud, kuid hetkel tundub nagu kerge lonkamine ikkagi on. Tegu 5.klassi pihustitega ning arvutiga sai niiöelda 5klass pihusistele uuesti salvestatud. Kuid kas nendel on vajalik ka niiöelda IMA koodi salvestamine, et auto saaks aru, et uus pihusti peal? Arvuti otseselt sellist funktsiooni ei paku, kuid pole ka otseselt volvode seade.
Mootor hakkas lonkama ning ühte silindrit polnud tühikäigul taga. Pööretel toimis enamjaolt korralikult. Kõik pihustid maha ja stendi, selgus et kaks tükki korras ja kaks on otsa saanud. Sebiti kaks uut (lammutuse) pihustit peale. Stendi ei saadetud vaid said kohe auto peale. Siis tekkis selline probleem, et külmalt käima pannes 20-25sekundit mootor puterdas üsna kõvasti kuid seejärel hakkas ilusti tööle. Eelsüüteküünlad pistikust kontrollides töötavad. Paar -kolm korda puterdas ka soojalt.
Puterdamise aeg ei sõltund samas temperatuurist. Võis olla -20kraadi või siis 0 kraadi, käitus samamoodi.
Autoga sõideti paar kuud nii ning siis sai uuesti probleemiga tegeletud, st et kaks lammutusest ostetud pihustit maha ning stendi, üks tunnistati töötavaks ja teisel elektrooniline probleem. Öeldi, et võib põhjustada küll vahepealset lonkamist. Nüüd sai tellitud poest üks uus pihusti ning peale pandud, kuid hetkel tundub nagu kerge lonkamine ikkagi on. Tegu 5.klassi pihustitega ning arvutiga sai niiöelda 5klass pihusistele uuesti salvestatud. Kuid kas nendel on vajalik ka niiöelda IMA koodi salvestamine, et auto saaks aru, et uus pihusti peal? Arvuti otseselt sellist funktsiooni ei paku, kuid pole ka otseselt volvode seade.