Lugu V50-remondist

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

uzi
Uustulnukas
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Dets 2016, 08:40

Lugu V50-remondist

PostitusPostitas uzi » 26 Mai 2017, 15:42

Kirjutan loo ühe V 50 probleemist ja lahendusest. Auto on 2009a ja 2,0TDi. Auto esialgsed sümptomid olid, külmalt läks hästi käima kuid käis esimesed minutid nagu kolme silindriga, kuna mootoril tehti suuremat sorti remont siis oli arvamus, et mõni pihusti ei tööta külmalt korralikult. No ja mida teeb üks vanakooli haridusega luksepp (mina ise), selleks, et teada saada milline pihusti ei tööta hakkab loomulikult töötaval mootoril pihusti juhtmeid küljest ära kakkuma. Oh seda rõõmu kui esimese pihustiga juba viga käes, kuna pöörded ei muutunud, teisega kukkusid pöörded kuid juhtme tagasi pannes mootori töö ei taastunud ja kolmanda pihustiga suri üldse välja ja nii jäigi, enam ei käivitunud. Foorumitest lugedes selgus, et selle aastakäigu mootorile ei ole tervislik pihustitelt juhtmeid ära kakkuda (piezo pihustid). Järeldasin, et diagnostikasse minek, mehed võtavad veakoodid maha ja asi korras. Uurisin, et lugupeetud koht on Volrem Männikul, nädala pärast võeti auto ette ja tulemus oli jahmatav, spetsialist tuvastas 80EUR eest pihustite kontrollahela rikke,loogiline ju kuna pihustite toide on 200V, ehk uus mootori kontrollplokk (edaspidi aju) mille hind kui õigesti mäletan 1400 EUR. Loomulikult polnud ma sellist summat nõus maksma ning vedasin auto koju. Kui olin ehmatusest üle saanud ja materjale uurinud hakkas tekkima lootus, äkki saab aju remontida. Rääkisin DIA autodiagnostika meestega Tartust ning nad olid nõus asja käsile võtma, kahe nädala pärast tuli vastus, et nemad ei leia midagi, aju käis erinevates stendides ja testides ning töötab korralikult. Kui Tartlased ajuga tegelesid käisid pihustid Karla Autos stendis, kus tunnistati kõik töökorras olevateks. Igaks juhuks sai otsitud uus aju mille leidsin mõistliku hinnaga 100EUR EBAY kaudu, SID803A tüüpi kasutatud Volvo (Ford ja PSA ajud volvole ei sobi) aju eest küsiti Eestis 250EUR. Dia mehed kloonisid aju ning oli lootus, et asi lahendatud, Tartu mehed said minult 160EUR mis tundub mõistlik summa arvestades töö mahtu. Aju autole peale, ning voilaa auto ei käivitu :(. Mõistus otsas, otsustasin välistada toitesüsteemi probleemid ja viisin terve auto Karla Autosse kes õhutaks ja kontrolliks nende võimaluste piires kogu toitesüsteemi. Poole tunni pärast helistati ja teatati, et auto on korras ipii, kuid mis oli viga? Väidetavalt kustutati pihustite veakoodid ning sellest piisas. Kokkuvõteks esimene asutus kuhu auto viisin ja ka eraldi küsisin pihustite häirete kohta, kas ei oma tehnilist võimekust või teadmisi antud probleemi lahendamisel. Toitepoolega peavad ikka vastavad spetsid tegelema, ja kui võimalust ei ole siis seda peab tunnistama, minule läks esmane diagnoos maksma 350EUR pluss pihustite diagnostika.
Loodetavasti on minu katsumusest kellegile abi, kas ettevõtete valimisel või probleemi lahendamisel. Samas on mul üle SID803A aju väärtusega 350EUR :D

upitaja
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 08 Nov 2017, 15:23

Re: Lugu V50-remondist

PostitusPostitas upitaja » 03 Jaan 2018, 19:43

Tervist!
Mis sul see põhjus siis lõpuks oli, et kylmalt kolme silindriga käis? Või see ei saanudki selgeks? mul nimelt samad symptomid :(

Alvar11
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Juul 2020, 17:16

Re: Lugu V50-remondist

PostitusPostitas Alvar11 » 17 Mär 2021, 18:07

upitaja kirjutas:Tervist!
Mis sul see põhjus siis lõpuks oli, et kylmalt kolme silindriga käis? Või see ei saanudki selgeks? mul nimelt samad symptomid :(
.kas said auto korda?mul sama jama külmalt käib kolme silindriga.

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 873
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Lugu V50-remondist

PostitusPostitas Igor » 17 Mär 2021, 18:21

Kumbki härra pole kolm aastat foorumit külastanud, vaevalt nendelt mingit tarkust enam saad.
Вольво c cемëрки начинается!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist