4. leht 8-st
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 30 Jaan 2021, 07:27
Postitas porter77
raidu kirjutas:mida BMS - OFF teeb?
Kui aku on nõrk - bms välja lülitamine pikendab aku kasutusaega
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 31 Jaan 2021, 21:44
Postitas raidu
See siis lülitab kogu BMS funktsionaalsuse välja?
Regeneratiivse pidurduse ja generaatori välja lülitamise kiirendamisel.
Või lihtsalt takistab asjade välja lülitamise kui auto arvab, et aku tühi on?
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 03 Veebr 2021, 19:28
Postitas porter77
pärast bms-i väljalülitamist laadimine toimib nagu tavaline ( Conventional charging ) .
ökoloogia ja ökonoomsuse huvides tehtud kiirendus, pidurdamine jne ei puuduta meid nüüd
raidu kirjutas:See siis lülitab kogu BMS funktsionaalsuse välja?
Regeneratiivse pidurduse ja generaatori välja lülitamise kiirendamisel.
Või lihtsalt takistab asjade välja lülitamise kui auto arvab, et aku tühi on?
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 14 Veebr 2021, 02:09
Postitas Liiwaannus
2011 D3 peaks olema ikka 2.0, mitte 2.4. 2.4 mootor oli 129kw ja tähistati kui 2.4D
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 14 Veebr 2021, 15:19
Postitas porter77
D5244T16 = 2.4 D3 ATM AWD 120kW - auto on BelgiastLiiwaannus kirjutas:2011 D3 peaks olema ikka 2.0, mitte 2.4. 2.4 mootor oli 129kw ja tähistati kui 2.4D
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 14 Veebr 2021, 17:23
Postitas Liiwaannus
porter77 kirjutas:D5244T16 = 2.4 D3 ATM AWD 120kW - auto on BelgiastLiiwaannus kirjutas:2011 D3 peaks olema ikka 2.0, mitte 2.4. 2.4 mootor oli 129kw ja tähistati kui 2.4D
Jälle targem, et selline variant ka neil olnud.
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 15 Veebr 2021, 19:21
Postitas paikas
porter77 kirjutas:XC70 2011 2.4 D3 ATM 120kW - Mootori temperatuuri anduri visualiseerimine.
Värvilise TFT ekraaniga kellaplokki paigaldus ja adapteerimine + hollandi chiptuuning stage1 - 120kW/420Nm -> 180kW/500Nm .
Kui stg 1 on 180Kw ja 500 väänet mis numbreid sealt edasi siis tuleb juba? Päris õudsad numbrid sellest mootorist.
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 16 Veebr 2021, 20:37
Postitas volvofan
[/quote]
Kui stg 1 on 180Kw ja 500 väänet mis numbreid sealt edasi siis tuleb juba? Päris õudsad numbrid sellest mootorist.[/quote]
See on sama mootor, nagu 151kw lihtsalt detuunitud.
2 turboga.
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 19 Veebr 2021, 08:40
Postitas martinjev
Mida see mootori temp anduri visualiseerimine näitab või annab?
Re: TFT Kellaplokkide paigaldus ja adapteerimine . Terve -P3- põlvkond
Postitatud: 19 Veebr 2021, 09:17
Postitas porter77
Õnn ja meelerahu autoomanikule martinjev kirjutas:Mida see mootori temp anduri visualiseerimine näitab või annab?