850 kütuse filtri vahetus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 508
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

850 kütuse filtri vahetus

PostitusPostitas Tuuletallaja » 29 Dets 2009, 18:53

Õhtut

Oskab keegi öelda, kuidas need kummist bajonetid filtri küljest ilma lõhkumata maha käivad? Väga nagu suure jõuga tõmmata ei julge.
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Kasutaja avatar
rainz
Kreisi postitaja
Postitusi: 378
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:22
Asukoht: Tallinn/Mõigu
Kontakt:

Re: 850 kütuse filtri vahetus

PostitusPostitas rainz » 29 Dets 2009, 19:33

Tuuletallaja kirjutas:Õhtut

Oskab keegi öelda, kuidas need kummist bajonetid filtri küljest ilma lõhkumata maha käivad? Väga nagu suure jõuga tõmmata ei julge.


Tere,

Kütusefiltri juures on ventiil-lase surve maha ja tõmba otsad küljest. Lihtne :D
Rootsi Raud ja Heavy Metal
Volvo V70 98a. 2.5 TDI aut 103kw
Müüa 850. varuosi +372 51 33 950

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 508
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

PostitusPostitas Tuuletallaja » 29 Dets 2009, 19:50

Tänud, jõudsin just tänaseks tööriistad kokku korjata :) aga jätan vihje meelde.
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 30 Dets 2009, 10:02

Minu arust oli ikka nagu komressori kiirühendus, jõudu pole vaja, seal need kõrgemad katted toru peal, tõmbad neid ja voolik laseb ise filtri lahti..
Seletades suht jama, aga muidu midagi rasket polnud, ise sain aind ilgelt bensuga kokku, suitsu ei soovita teha :lol:
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas sipelgas » 30 Dets 2009, 10:15

Enne puhasta ühendused porist ära, siis tuleb lihtsamalt. Ja pärast maalriteipi ümber, et järgmine kord lihtsam oleks.

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 30 Dets 2009, 10:30

See tõsi jah, endal oli ka pori nagu kinni liimitud sinna, a kraapides saab maha küll :)
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
rainz
Kreisi postitaja
Postitusi: 378
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:22
Asukoht: Tallinn/Mõigu
Kontakt:

PostitusPostitas rainz » 30 Dets 2009, 16:17

baxxter22 kirjutas:Minu arust oli ikka nagu komressori kiirühendus, jõudu pole vaja, seal need kõrgemad katted toru peal, tõmbad neid ja voolik laseb ise filtri lahti..
Seletades suht jama, aga muidu midagi rasket polnud, ise sain aind ilgelt bensuga kokku, suitsu ei soovita teha :lol:


Sul on õigus-ongi nagu kompressori kiirühendused aga enne tuleb kõrvalolevast ventiilist(nagu rehvi ventiil) surve maha lasta ja siis tõmmata muidu jäädki punnitama:D. Jah, enne oleks tore puhastada ka.
Rootsi Raud ja Heavy Metal
Volvo V70 98a. 2.5 TDI aut 103kw
Müüa 850. varuosi +372 51 33 950


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist