mootoripadja teemal

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

and-res
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Sept 2008, 11:48
Asukoht: Tartu

mootoripadja teemal

PostitusPostitas and-res » 23 Juul 2009, 14:08

nNeid mootoripadja teemasid siin oma jagu nagu leida võib, võimalik, et otsimises nõrk ,aga sellel teemal ei leidnud. :-k
Masinaks siis S60 D5, käisin teendinduses öeldi,et ülemine mootori padi mõrades, ära kohe ei lasknud vahetada ja nüüd siis plaan ette võtta, siit küsimus: kui tellima hakkan juppi siis mis nimetust see kanda võiks kas mootori tugi ülemine, ülemine tagumine mootoripadi vms?
Oskab äkki keegi öelda mis seal tavaliselt saba annab või on seal üldse variante?

:?
S60 2,4 D5 03a aut. @120KW
----------------------------
www.weshop.ee

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 23 Juul 2009, 14:12

Mõlemad su pakutud varjantides on õiged.
Kummipuks kulub sest ära tänu mootori liikumisele ja südamik tuleb lahti.

Võta käega kinni ja loksuta ning saad kohe aru kui läbi ta on.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 23 Juul 2009, 14:40

D5-l on see puks tiba teise läbimõõduga kui bensukas S60-l , B-jupp maksab 200.- tuuris ja ülemine mootori tugi peaks olema .
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
rocco
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Mai 2008, 11:20

PostitusPostitas rocco » 13 Aug 2009, 10:25


Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 14 Aug 2009, 12:35

rocco kirjutas:sellelt lingilt saad abi:

http://www.ipdusa.com/Volvo-S60/Engine/ ... -761-3320/


Kuid seal ei ole diisli D5 oma. USA-s vist volvo diisleid ei müüda?
D5 ülemine padi on minuteada vaid Volvo originaal.

Kasutaja avatar
rocco
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Mai 2008, 11:20

PostitusPostitas rocco » 14 Aug 2009, 21:02

USA kohta ei oska öelda, aga sama skeemi järgi ostsin D5 padja IA-st ja panin ise peale ja kõik toimib nagu peab.

Kasutaja avatar
rocco
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Mai 2008, 11:20

PostitusPostitas rocco » 14 Aug 2009, 22:34

..ja maksis originaal 1100.-

Kasutaja avatar
MaxML
Kõva postitaja
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Jaan 2008, 16:15

PostitusPostitas MaxML » 15 Aug 2009, 10:18

Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...
Pilt


Kasutaja avatar
henk
Foorumi veteran
Postitusi: 691
Liitunud: 11 Nov 2007, 18:45
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas henk » 15 Aug 2009, 11:51

Mootori rappumine viitab küll patjadele.

Mootorituli :? seda ma hästi ei usu. Võin ka muidugi eksida täiega.

Kasutaja avatar
rocco
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Mai 2008, 11:20

PostitusPostitas rocco » 16 Aug 2009, 21:59

Tuli ei tohiks sellest küll olla. Mul oli ka alumine padi täiest ribadeks aga tuld ette ei löönud. Kui käivitamisel ja seiskamisel hirmus vibra läbi käib on selge et alumised läbi. Samuti kiirendamisel, sest mootor vajub tagasi ja surub vastu raami. Auto alt vaadates on ka selgelt näha kas mootor istub sirgelt või kuhugile poole vajunud. Peale patjade vahetamist on tunne nagu öö ja päev. Just vahetasin tagumise alumise kokku 1350.-

Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 18 Aug 2009, 14:01

MaxML kirjutas:Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...


Volakri diislitega autodel on murelaps hammasrihma alune padi. Selle tuvastamine käib kõige mõistlikumalt läbi esi parema logari. Ka see padi tuleb ainult originaalist :?

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 18 Aug 2009, 17:45

Kkäsipidur peale ja 1.mese ja tagurpidi käiguga vaikselt sidurit lahutada, vaata kas mootor liigub patjade peal? :arrow:
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Mascot
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 17 Aug 2006, 20:42
Asukoht: Harjumaa,Tallinn

PostitusPostitas Mascot » 18 Aug 2009, 17:51

Jaanionu kirjutas:
MaxML kirjutas:Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...


Volakri diislitega autodel on murelaps hammasrihma alune padi. Selle tuvastamine käib kõige mõistlikumalt läbi esi parema logari. Ka see padi tuleb ainult originaalist :?


Padi peaks selline olema : http://www.scantechproducts.com/carpart ... 5327.1.php

Ja maksab selline 1170.- www.almelo.ee
S80 D5 2003

Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 18 Aug 2009, 18:46

Mascot kirjutas:
Jaanionu kirjutas:
MaxML kirjutas:Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...


Volakri diislitega autodel on murelaps hammasrihma alune padi. Selle tuvastamine käib kõige mõistlikumalt läbi esi parema logari. Ka see padi tuleb ainult originaalist :?


Padi peaks selline olema : http://www.scantechproducts.com/carpart ... 5327.1.php

Ja maksab selline 1170.- www.almelo.ee


See on D5 oma ja Volkari TDI-le see ei sobi!
Ja mujalt saab seda soodsamalt.

Kasutaja avatar
MaxML
Kõva postitaja
Postitusi: 172
Liitunud: 06 Jaan 2008, 16:15

PostitusPostitas MaxML » 23 Aug 2009, 13:13

Pilt
Kas see "tross" peab olema pingul kui mootor padjale toetub?
Nimelt tagumisel padjal on see tross seal suht vabalt enda autol.
Ehk siis selline:
Pilt
Viimati muutis MaxML, 24 Aug 2009, 09:48, muudetud 1 kord kokku.
Pilt



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist