mootoripadja teemal
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
mootoripadja teemal
nNeid mootoripadja teemasid siin oma jagu nagu leida võib, võimalik, et otsimises nõrk ,aga sellel teemal ei leidnud.
Masinaks siis S60 D5, käisin teendinduses öeldi,et ülemine mootori padi mõrades, ära kohe ei lasknud vahetada ja nüüd siis plaan ette võtta, siit küsimus: kui tellima hakkan juppi siis mis nimetust see kanda võiks kas mootori tugi ülemine, ülemine tagumine mootoripadi vms?
Oskab äkki keegi öelda mis seal tavaliselt saba annab või on seal üldse variante?
Masinaks siis S60 D5, käisin teendinduses öeldi,et ülemine mootori padi mõrades, ära kohe ei lasknud vahetada ja nüüd siis plaan ette võtta, siit küsimus: kui tellima hakkan juppi siis mis nimetust see kanda võiks kas mootori tugi ülemine, ülemine tagumine mootoripadi vms?
Oskab äkki keegi öelda mis seal tavaliselt saba annab või on seal üldse variante?
Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...
Tuli ei tohiks sellest küll olla. Mul oli ka alumine padi täiest ribadeks aga tuld ette ei löönud. Kui käivitamisel ja seiskamisel hirmus vibra läbi käib on selge et alumised läbi. Samuti kiirendamisel, sest mootor vajub tagasi ja surub vastu raami. Auto alt vaadates on ka selgelt näha kas mootor istub sirgelt või kuhugile poole vajunud. Peale patjade vahetamist on tunne nagu öö ja päev. Just vahetasin tagumise alumise kokku 1350.-
MaxML kirjutas:Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...
Volakri diislitega autodel on murelaps hammasrihma alune padi. Selle tuvastamine käib kõige mõistlikumalt läbi esi parema logari. Ka see padi tuleb ainult originaalist
Jaanionu kirjutas:MaxML kirjutas:Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...
Volakri diislitega autodel on murelaps hammasrihma alune padi. Selle tuvastamine käib kõige mõistlikumalt läbi esi parema logari. Ka see padi tuleb ainult originaalist
Padi peaks selline olema : http://www.scantechproducts.com/carpart ... 5327.1.php
Ja maksab selline 1170.- www.almelo.ee
S80 D5 2003
Mascot kirjutas:Jaanionu kirjutas:MaxML kirjutas:Küsimus- kuidas kontrollida patjade korrasolekut?
Visuaalselt suht raske midagi seal all näha.
Mingit hullu vibrat küll ei tähenda- kuid mootorit seisma jättes on korraks selline imelik "lõgin"-mootori rappumisega.
Lisaks läheb mõnikord käivitades mootorituli põlema- kahtlustan selle põhjusena mootoripatja. (2,5TDI).
Ehk on kellelgi mõni skeem või pilt katkisest padjast või tema tööpõhimõttest- kuidas see vaakum seal toimima peaks.
Proovisin nii-öelda ise nende patjade vaakumit- ja mingit leket ei tuvasta- aga töötava mootori puhul pole see äkki enam nii...
Volakri diislitega autodel on murelaps hammasrihma alune padi. Selle tuvastamine käib kõige mõistlikumalt läbi esi parema logari. Ka see padi tuleb ainult originaalist
Padi peaks selline olema : http://www.scantechproducts.com/carpart ... 5327.1.php
Ja maksab selline 1170.- www.almelo.ee
See on D5 oma ja Volkari TDI-le see ei sobi!
Ja mujalt saab seda soodsamalt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist