2.4 D5 120kw ei lähe käima
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
2.4 D5 120kw ei lähe käima
Autoks 03a s80, 2.4 d5 120kw.
Probleem: auto suri sõidupealt suvalisel hetkel välja ja enam käima ei läinud. Paar korda ketrates hästi korraks läks aga sai nööri otsas koju viidud.
Autol ilmselt mingi elektrikala ka juures, sest arvutiga mootori ajusse sisse ei saa, kõikidesse teistesse juhtplokkidesse laseb, seega diagnostika võimalus langes ka välja.
Tegime nii: üks andis starterit, teine keeras samal ajal ühe pihustitoru natukene lahti, ei tulnud kütust mitte üldse.
Edasi sai paagipumpa kontrollitud ja tuligi välja, et pump ei tee midagi. Sai teine pump peale ostetud kogu tolle kupatusega ning oli ka kohe kuulda, kuidas pump häält teeb. Sai antud süüdet mitu mitu korda, et pump lööks süsteemi kütet täis. Edasi starterit, kuid isegi ei luba käima. Seejärel sai uuesti korraks proovitud ketramise ajal pihustitoru lahti keerata ja nüüd tuleb kütust pihustitorust. Algselt arvasin, et lihtsalt õhk vahel, kuid sai veel süütega mängitud tükkaega ja ketratud väga pikalt, kuid ei midagi. Kui süüte sisse panen, siis paagipump töötab vähemalt 30sek(vbl isegi rohkem), enne kui vait jääb.
On kellegil mõtteid ?
Probleem: auto suri sõidupealt suvalisel hetkel välja ja enam käima ei läinud. Paar korda ketrates hästi korraks läks aga sai nööri otsas koju viidud.
Autol ilmselt mingi elektrikala ka juures, sest arvutiga mootori ajusse sisse ei saa, kõikidesse teistesse juhtplokkidesse laseb, seega diagnostika võimalus langes ka välja.
Tegime nii: üks andis starterit, teine keeras samal ajal ühe pihustitoru natukene lahti, ei tulnud kütust mitte üldse.
Edasi sai paagipumpa kontrollitud ja tuligi välja, et pump ei tee midagi. Sai teine pump peale ostetud kogu tolle kupatusega ning oli ka kohe kuulda, kuidas pump häält teeb. Sai antud süüdet mitu mitu korda, et pump lööks süsteemi kütet täis. Edasi starterit, kuid isegi ei luba käima. Seejärel sai uuesti korraks proovitud ketramise ajal pihustitoru lahti keerata ja nüüd tuleb kütust pihustitorust. Algselt arvasin, et lihtsalt õhk vahel, kuid sai veel süütega mängitud tükkaega ja ketratud väga pikalt, kuid ei midagi. Kui süüte sisse panen, siis paagipump töötab vähemalt 30sek(vbl isegi rohkem), enne kui vait jääb.
On kellegil mõtteid ?
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Kuidas sa loodad auto käima saada, kui ECMiga pole sidet? See pole võimalik, sest IMMO plokeerib käivitamist. Esialgu tuleks teha midagi, et ECMiga side oleks.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
See probleem, et arvutiga mootori ajusse sisse ei saa, on olnud ostes saadik. Isegi siis, kui auto sõitis.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Mis seadmega diagnosti tegid?
30 sekundit on kuidagi kaua, minul ei tee üldse häält kui süüde sisse keerata. Ega ma ei tea kas ta üldse töötab ka, aga auto käib, siiani.
30 sekundit on kuidagi kaua, minul ei tee üldse häält kui süüde sisse keerata. Ega ma ei tea kas ta üldse töötab ka, aga auto käib, siiani.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Autocom-iga.
Olen sellega varem teinud 2.5 103kw s80-le ja polnud ühegi juhtplokiga ühildumisega probleeme, samuti olen teinud mitmele xc90-le 2.4 120kw diagnosti ja pole probleeme olnud, samuti ka 2.4 136kw xc70-ga polnud probleeme. kalduks arvama, et autopoolne viga.
Paagipumbaga selline lugu, et kuna mul hetkel tagaiste väljas paagipumba vahetuse tõttu, siis ilmselt sellepärast kuulda pumba häält hästi, varasemalt ei olnud ise ka häält tähelegi pannud. Aga pumba järgioleku aeg on tõesti kuidagi pikk. Tean et BMW-l lõi etteandepump täpselt nii kaua, kuni kogu süsteem kütust täis oli(ntx filtri vahetusel panid uue tühja filtri, siis etteandepump lõi niikaua, kuni süsteem täis oli.
Kummaline ongi see, et kui korra starteri andmise ajal pihusti toru lahtipoole keerata, siis tuleb sealt kütust. Sai veel väntvõlli anduri takistust kontrollitud autodata võrdlusandmetega, tollejärgi kõik ok.
Olen sellega varem teinud 2.5 103kw s80-le ja polnud ühegi juhtplokiga ühildumisega probleeme, samuti olen teinud mitmele xc90-le 2.4 120kw diagnosti ja pole probleeme olnud, samuti ka 2.4 136kw xc70-ga polnud probleeme. kalduks arvama, et autopoolne viga.
Paagipumbaga selline lugu, et kuna mul hetkel tagaiste väljas paagipumba vahetuse tõttu, siis ilmselt sellepärast kuulda pumba häält hästi, varasemalt ei olnud ise ka häält tähelegi pannud. Aga pumba järgioleku aeg on tõesti kuidagi pikk. Tean et BMW-l lõi etteandepump täpselt nii kaua, kuni kogu süsteem kütust täis oli(ntx filtri vahetusel panid uue tühja filtri, siis etteandepump lõi niikaua, kuni süsteem täis oli.
Kummaline ongi see, et kui korra starteri andmise ajal pihusti toru lahtipoole keerata, siis tuleb sealt kütust. Sai veel väntvõlli anduri takistust kontrollitud autodata võrdlusandmetega, tollejärgi kõik ok.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Tere võib olla ka seadme viga, mul oli 120kw v70 2001a ja ligi ei saanud mootorile teistele autotele sain.Võtsin müüjaga ühendust vahetas seadme vàlja ja töötab.Algul arvasin ka et auto viga, sõbral olisama auto ja sama aasta,sellele ka ei saanud.Võibolla on abiks.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Sain ajusse sisse. Volvo v70 alt minnes laseb mootori ajule ligi, s80 alt mitte.
Veakoodid olid õhulugeja kohta ja madala kütusesurve. viimane on ka loomulik, kui paagipump tööd ei teinud. vead maha lastud ja ketra palju tahad, käima ei lähe ja mitte ühtegi rikkekoodi ka asemele ei tule. Kahjuks ei näita reaalandmetes lati rõhku huvitaval kombel.
Veakoodid olid õhulugeja kohta ja madala kütusesurve. viimane on ka loomulik, kui paagipump tööd ei teinud. vead maha lastud ja ketra palju tahad, käima ei lähe ja mitte ühtegi rikkekoodi ka asemele ei tule. Kahjuks ei näita reaalandmetes lati rõhku huvitaval kombel.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Kindel, et kütet peale tuleb?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Paagist lööb pump kütte välja, see kontrollitud. ja kui pihustitoru keerata natukene lahti poole, tuleb starterit andes ka sealt kohe kütust. seega julgeks väita, et kütus tuleb peale. Sai proovitud ka stardiabi pihustada, stardiabi lastes hakkab kohe lubama, aga kui järgi jätad pihustamise, on kohe kõik ja ketrab tühja.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Autocom peaks näitama lati rõhku,kui rõhku ei teki siis käima ei lähe.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Pihusti toru vahelt võib ju kütet tulla aga palju seal survet on ja kui survet ka piisavalt on kas pihustid ka avanevad?
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Kui etteande pump piisavat survet ei anna, siis kütuse klapp kõrgsurve pumbas ei avane ja kõrgsurve pool jääb lõpuks kuivale. Vaja on kontrollida kas etteande surve on piisav antud kõrgsurve pumbale.
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Võin eksida hetkel, aga kui kütust on paagis üle poole paagi, kas siis see etteandepump volvol mängib enam mingit rolli seal?
Kuna sai lammutusest ostetud etteandepump, siis võiks jäädagi veel variant, et pump iseenesest küll lööb, kuid ei löö piisavalt survet, aga nüüd sai kütust ka pandud juurde nii, et on umbes kolmveerand paaki.
Seda, kas pihustitorust tuleb piisava survega kütust või kas pihustid avanevad, seda silmaga kahjuks kindlaks ei tee
Kuna sai lammutusest ostetud etteandepump, siis võiks jäädagi veel variant, et pump iseenesest küll lööb, kuid ei löö piisavalt survet, aga nüüd sai kütust ka pandud juurde nii, et on umbes kolmveerand paaki.
Seda, kas pihustitorust tuleb piisava survega kütust või kas pihustid avanevad, seda silmaga kahjuks kindlaks ei tee
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Kas hiljuti enne seda teeäärde jäämist oled madal kütusetasemega sõita saanud? (nt tule süttimiseni)
Ühe teooria kohaselt, kuna etteandepump on vajalik vaid õhu väljapumpamiseks kõrgsurvepumba ja paagi vahelt, võis etteandepump olla juba enne rikkis, siis imes kõrgsurve pumba sissevõtu osa paagst kütuse ikkagi kätte kuid nüüd on kõrgsurve pumbas rike ja etteandepumba vahetus üksi tulemust ei too.
Ühe teooria kohaselt, kuna etteandepump on vajalik vaid õhu väljapumpamiseks kõrgsurvepumba ja paagi vahelt, võis etteandepump olla juba enne rikkis, siis imes kõrgsurve pumba sissevõtu osa paagst kütuse ikkagi kätte kuid nüüd on kõrgsurve pumbas rike ja etteandepumba vahetus üksi tulemust ei too.
Re: 2.4 D5 120kw ei lähe käima
Auto ostetud suve lõpus ja on sõidetud kindlasti ka nii, et alla veerand paagi kütet, siiani probleeme polnud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist