Vidas järgnevad näidud, kas 5 silinder oma kehva?
Pihustite näidud D5 2006 aasta
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Pihustite näidud D5 2006 aasta
Volvo 440GL
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
Viies silinder on kehva. Ei pea ilmtingimata pihusti olema.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
Kalla kütusesse mingit pihusti ja süsteemi puhastusainet / Liqui moly Disel spülung/minul see aitas .segu topelt so 30 liitrile.ilmselt seal mingid pigid ladestuvad .kui paagis sodi vaheta peale seda ka küttefilter
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
ATF dexron III pane paaki, 50 l peale 1L õli
Toimib väga hästi. Enamus passatitel pihustid lahti saanud ja näidud normi. Seda võiks ka profülaktikaks teha.
Toimib väga hästi. Enamus passatitel pihustid lahti saanud ja näidud normi. Seda võiks ka profülaktikaks teha.
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
Too peaks mootori töös juba kuulda olema?Äkki kompenseerib teisi pihusteid?Äkki on varsti kolvis auk,kui pikalt niimoodi sõita?Jne,võimalikke vigu on palju.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
Näitab ka kahte viga:
ECM-2670 Injector power stage, cyl 1 - Signal too
high
DTC is found active.
ECM-26B0 Injector power stage, cyl 5 - Signal too
high
DTC is found active.
Alustab siis kohe pihusti juhtmestiku vahetusest.
ECM-2670 Injector power stage, cyl 1 - Signal too
high
DTC is found active.
ECM-26B0 Injector power stage, cyl 5 - Signal too
high
DTC is found active.
Alustab siis kohe pihusti juhtmestiku vahetusest.
Volvo 440GL
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
Pihusti juhtmed vahetatud, ikka tulevad samad vead tagasi. Kas pihustid ise?
Volvo 440GL
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
Kas lonkab mootor ka või mis ta teeb,aga kui vead aktiivsed,siis tõsta pihusti ringi alustuseks j avaata,kas viga kolib edasi.Kui kolib,siis pihusti ise vigane,kui ei ,siis juhtmestik või aju.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
kloox kirjutas:Kas lonkab mootor ka või mis ta teeb,aga kui vead aktiivsed,siis tõsta pihusti ringi alustuseks j avaata,kas viga kolib edasi.Kui kolib,siis pihusti ise vigane,kui ei ,siis juhtmestik või aju.
Külmalt pigem lonkab, soojast peast on parem. Sõidab muidu tugevalt, ei saa kurta.
Volvo 440GL
Re: Pihustite näidud D5 2006 aasta
Kuu tagasi vahetasin ühel 2007.a 136kw xc70 2 pihustit näitude ja veakoodide põhjal. Ühel oli testis veidi alla 2,9 ja teisel üle 3,1. Mootor värises külmalt rohkem soojalt vähem. Teatud ebaühtlus oli ka maanteel mootori töös tuntav. Kütusekulu oli keskmiselt (enamus maanteel) ca 9L sajale. Tahmakat ei tahtud ka ise põletada. Külge läksid korralikud kasutatud sama koodiga. Igasugune vibratsioon kadus nii külmalt kui soojalt. Keskmine kulu kukkus ca 7 L sajale, sõit muutus ülisujuvaks ja mootorit nagu ei olekski kapoti all maanteekiirusel cruisides. Tahmapõletuse korrasolek selgub varsti.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist