https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... lisa_1.pdfKood: Vali kõik
7. Päevatulelaternale peab olema kantud rahvusvahelise tüübikinnituse tähise juurde tähis RL. Päevatule tekitatud valgusvihk peab olema valge või valikkollase värvusega.
8. Päevatuled peavad automaatselt välja lülituma, kui lülitatakse sisse lähi-, kaug- või udutuled. See nõue ei kehti, kui lähi-, kaug- või udutulelaternaid kasutatakse lühikese intervalliga üksteisele järgnevate hoiatavate valgussignaalide edastamiseks.
9. Päevatulelaternate olemasolu korral peavad need automaatselt sisse lülituma, kui mootorit (jõuallikat) käivitav või seiskav seade on asendis, mis võimaldab mootoril töötada. Erandid päevasõidutulede lülituses on toodud E-reegli nr 48 punktis 6.19.7.
Ma väga kahtlen, kas neid hiina tulesid on keegi sertifitseerinud ja kas nende peal on nõutav RL märgistus. Ilma selleta on võimalikud probleemid ülevaatusel ja isegi politseiga.
Ei tea üldse, kuidas töötab hiina tulede automaatika. Kas need tuled ikka nõuetekohaselt kustuvad kui süttivad lähituled, või jäävad lihtsalt tuhmimalt põlema. Edasi vaata probleeme eelmises punktis.
Kui mõelda põhitulede säästmisele, siis murekoht siin ei ole mitte ksenoonpirnid, vaid tule sees olevad reflektorid mille peegeldav kiht põleb läbi ja tuli näitab väga tuhmilt. Selle vastu aitab ainult reflektori või terve tule vahetus. Päevasõidutulede kasutamine aitaks reflektorit hoida küll, kuid paraku sellele Volvo XC60 põlvkonnale normaalset DRL lahendust turul ei eksisteeri.