XC70 D5 kütuselati otsas regulaatori kontroll?
Postitatud: 21 Mai 2022, 14:40
Autoks xc70, 2008a, 136kw D5 mootoriga, taaskord streigib
Korraks läheb käima vahepeal (sekund kuni kaks) ning siis ketrab starter jälle niisama, st mootor ei käivitu. Korraks läheb käima ka pigem siis, kui on seisnud pikemat aega. Arvutisse ühtegi veakoodi ei jää. Live datat vaadates saab aru, et probleem on kütusesurvega, liiga väga. Kui starterit annad ja käima hüppab, on korraks surve olemas ja kohe kukub alla tagasi, ehk siis starterit andes on 100-150bar vahel.
*Alustuseks siis, et kütust on paagis ja prooviks on peale veel lisa toodud
*Kütusefilter oli üsna hiljuti vahetatud ning nüüd sai veelkord prooviks vahetatud. Paagipump lööb paagis ja kogu pumba töötamise aja jookseb ka kütus kapotialla pumbani välja.
*Proovitud on teist kütuselati surveandurit
Proovitud teist kõrgsurvepumpa koos pumba solenoidiga
*Mõõdetud pihustite tagasivoolusi- starteri andmise hetkel ei tule tagasivoolust mitte midagi.
Endale tekitas segadust see, et kui kütuselati küljest võtta tagasivool lahti ja suunata otse anumasse, siis starteri andmise ajal tuleb CR kütuselatist kütust tagasivoolu- ehk siis nagu ei saakski latti õiget survet tekkida. Või on see normaalne, et kui mootor ei käi ja starterit anda, siis tuleb lati tagasivoolust kütust?
Lammutusest on prooviks peale pandud ka teine regulaator, mis asub lati otsas, kuid ka tollega ei saa kütusesurvet üles(lammutuse lati anduri korrasolekus paraku ei saa 100% kindel olla), aga auto käitub ikkagi samamoodi.
Korraks läheb käima vahepeal (sekund kuni kaks) ning siis ketrab starter jälle niisama, st mootor ei käivitu. Korraks läheb käima ka pigem siis, kui on seisnud pikemat aega. Arvutisse ühtegi veakoodi ei jää. Live datat vaadates saab aru, et probleem on kütusesurvega, liiga väga. Kui starterit annad ja käima hüppab, on korraks surve olemas ja kohe kukub alla tagasi, ehk siis starterit andes on 100-150bar vahel.
*Alustuseks siis, et kütust on paagis ja prooviks on peale veel lisa toodud
*Kütusefilter oli üsna hiljuti vahetatud ning nüüd sai veelkord prooviks vahetatud. Paagipump lööb paagis ja kogu pumba töötamise aja jookseb ka kütus kapotialla pumbani välja.
*Proovitud on teist kütuselati surveandurit
Proovitud teist kõrgsurvepumpa koos pumba solenoidiga
*Mõõdetud pihustite tagasivoolusi- starteri andmise hetkel ei tule tagasivoolust mitte midagi.
Endale tekitas segadust see, et kui kütuselati küljest võtta tagasivool lahti ja suunata otse anumasse, siis starteri andmise ajal tuleb CR kütuselatist kütust tagasivoolu- ehk siis nagu ei saakski latti õiget survet tekkida. Või on see normaalne, et kui mootor ei käi ja starterit anda, siis tuleb lati tagasivoolust kütust?
Lammutusest on prooviks peale pandud ka teine regulaator, mis asub lati otsas, kuid ka tollega ei saa kütusesurvet üles(lammutuse lati anduri korrasolekus paraku ei saa 100% kindel olla), aga auto käitub ikkagi samamoodi.