Tere!
Pakuksin võimaluse, et rehvid on all II/III+ hooaeg ja sellisel juhul on rehvid läbi teinud mitmeid konstruktsioonilisi muutusi: tugevad löögid, äkk-pidurdused, rataste läbilibisemine äkk/kiir-stardi korral jne..., minul on seda kõike õnnestunud kogeda ( III suvi rehvidel) ja ongi samuti kiirusega vibra sees. Ilmselt saab rehv piisavalt sisemisi vigastusi ja mida pink ei pruugi näidata (pingi kiirus väike) näiteks, et koort riie kohati lahti, rebenenud ning väljast vaadatuna ei näe, ei saa aru .
Lugupidamisega T.
S80 2009a vibratsioon/kolks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S80 2009a vibratsioon/kolks
Tere.
Rehvid on all uued, mõned postitused ülal pool mainitud
Rehvid on all uued, mõned postitused ülal pool mainitud
Re: S80 2009a vibratsioon/kolks
Tere!
Sorry, tudusin rehvid maha aga küsiksin ikkagi kas pole olnud "äkk-äkk-äkk" olukordasid uutega ja tunneksin huvi samuti pinkides kasutatava kiiruse kohta üldiselt. Kunagi minevikus lasti rehvidele ikka korralik vunk peale ja pärast seda tasakaalustati ning lõpetuseks uuesti vunk peale, loomulikult on reaalne seadme, energia kulu...jne.
Lugupidamisega T.
Sorry, tudusin rehvid maha aga küsiksin ikkagi kas pole olnud "äkk-äkk-äkk" olukordasid uutega ja tunneksin huvi samuti pinkides kasutatava kiiruse kohta üldiselt. Kunagi minevikus lasti rehvidele ikka korralik vunk peale ja pärast seda tasakaalustati ning lõpetuseks uuesti vunk peale, loomulikult on reaalne seadme, energia kulu...jne.
Lugupidamisega T.
Re: S80 2009a vibratsioon/kolks
Kogu selle info põhjal ega palju variante jäägi vb amordipadjad oma kasuliku elu otsa korral.
Hoian pöialt, et leiad vastuse
Hoian pöialt, et leiad vastuse
Re: S80 2009a vibratsioon/kolks
toinoo kirjutas:Tere!
Sorry, tudusin rehvid maha aga küsiksin ikkagi kas pole olnud "äkk-äkk-äkk" olukordasid uutega ja tunneksin huvi samuti pinkides kasutatava kiiruse kohta üldiselt. Kunagi minevikus lasti rehvidele ikka korralik vunk peale ja pärast seda tasakaalustati ning lõpetuseks uuesti vunk peale, loomulikult on reaalne seadme, energia kulu...jne.
Lugupidamisega T.
Tere.
Vabandust, kuid ei mõista su küsimust, mida mõtled “äkk-äkk” all? Silma järgi mõõtes umbes 20km/h või rohkemgi. “Lasti vunk peale”, mõtled ilmselt rõhku? Uutel rehvidel lasen alati ca 5bar sisse ja siis pinki, hiljem panen tehasenormi sisse.
Re: S80 2009a vibratsioon/kolks
Räguja kirjutas:Kogu selle info põhjal ega palju variante jäägi vb amordipadjad oma kasuliku elu otsa korral.
Hoian pöialt, et leiad vastuse
Ei ole padjad, aga hoian toimuvaga kursis.
Re: S80 2009a vibratsioon/kolks
Tere!
Lp. hr. Erkii, "Äkk..." all pean oma esimeses postituses, antud teemas, silmas ikka nö äkilisi toiminguid kus rehvidega võisid toimuda muutused, tekkida vigastused ja vaata korraks seda postitust uuesti. Vunk, vungi all pean silmas kontrollitava/seadistamisel oleva rehvi pöörete tõstmist pingis, I korral (seadistuse algus) võib rehv ka ilmselt "kõvasti" loopida kuid II korral vungitades ei tohiks mingit nö loopimist olla. See oli minu mõte, sest tõesti ei tahaks uuele rehvile vigu külge joonistada aga... .
Lugupidamisega T.
Lp. hr. Erkii, "Äkk..." all pean oma esimeses postituses, antud teemas, silmas ikka nö äkilisi toiminguid kus rehvidega võisid toimuda muutused, tekkida vigastused ja vaata korraks seda postitust uuesti. Vunk, vungi all pean silmas kontrollitava/seadistamisel oleva rehvi pöörete tõstmist pingis, I korral (seadistuse algus) võib rehv ka ilmselt "kõvasti" loopida kuid II korral vungitades ei tohiks mingit nö loopimist olla. See oli minu mõte, sest tõesti ei tahaks uuele rehvile vigu külge joonistada aga... .
Lugupidamisega T.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline