Tere!
Mure nimelt selline et kui auto käima panen töötab kast ilusti, ei ole mingit probleemi, aga probleemid ilmnevad nii umbes 10 minuti pärast kui auto juba veidikene soojem on. Nimelt on mure selles, et kui jään valgusfoori taga seisma siis ei taha ta positsioonis D enam hakata autot vedama. Isegi peale ootamist ei võtaks nagu käiku taha. Vahest on ka jäänud selline tunne et kuidagi nagu veaks aga seda on väga väga õrnalt. Kui panna sisse R siis läheb käik ilusti sisse ja ei ole mingeid probleeme. Samuti olen ka proovinud sellist asja et panen valgusfoori taga seistes korra D pealt P peale ning siis uuesti D peale, siis on umbes pooltel kordadel vedanud et võtab kätte ja hakkab vedama. Kui see pole aidanud olen L sisse lükanud ja sellega kohapealt minema läinud, kusjuures kui liikuma olen saanud ja siis D peale lülitan, sõidab ilma probleemideta.. T peale pannes läheb muidugi kolksuga sisse käik.
See on mul endal esimene automaat ning ei oska kuidagi inglise keeles goodeldada abi. Ehk oskab siin keegi targematest aidata?
V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
ilmselt Hüdroplokk umbes või Solenoid väsinud,
õli värvust vaata ka, varda pealt raske aru saada, punane peab olema. teagi kas peenikese voolikuga varda august saaks törtsu kätte, siis näed milline tökat on.
otsi siit foorumist Mobil 3309 ja Solenoid ja Hüdroplokk sõnadega eraldi, ning Google otsingu abiga, annab rohkem vasteid.
õli värvust vaata ka, varda pealt raske aru saada, punane peab olema. teagi kas peenikese voolikuga varda august saaks törtsu kätte, siis näed milline tökat on.
otsi siit foorumist Mobil 3309 ja Solenoid ja Hüdroplokk sõnadega eraldi, ning Google otsingu abiga, annab rohkem vasteid.
Re: V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
Tere,
Kas oled veale lahenduse saanud? Mul täpselt samad sümptomid kui R astmega.
Kas oled veale lahenduse saanud? Mul täpselt samad sümptomid kui R astmega.
Re: V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
crapss kirjutas:Tere,
Kas oled veale lahenduse saanud? Mul täpselt samad sümptomid kui R astmega.
... Kulunud ketaste puhul annab see esimesena tunda tagurpidi käigu suhtes!
Re: V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
Ei ole veel lahebdust leidnud probleemile. Ketas siis vist kulunud pole kuna mul R töötab probleemideta ja isegi mäest üles tagurdades ei ole mingit anomaailat täheldanud.
Re: V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
Sven1T kirjutas:crapss kirjutas:Tere,
Kas oled veale lahenduse saanud? Mul täpselt samad sümptomid kui R astmega.
... Kulunud ketaste puhul annab see esimesena tunda tagurpidi käigu suhtes!
Päris nii see vist ikka pole. Kuna kõik teised astmed vahetavad ilusti astmeid. Ning õli samuti puhas ning ei haise.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
Varda pealt väga raske hinnata õli puhtust, liiga õhuke kiht ja paistab läbi.
Re: V70 2001 2.4 120kw automaat käigukast
Nii..
tundub, et mul SLU solenoid jebib. Kuna see solenoid pidi olema Reverse, 1-2, 2-3 up/down shift, siis sai ka kohe proovitud manuaalselt käike vahetada. Ning kohapeal esimene ja teine aste ei seisa koha peal. ning kui kohapealt minna teise astmega ära siis kolmandale astmele samuti ei lülitu. Kui lülitada D peale siis vahetab ilusti kuni 5nda astmeni, ning siis kui manuaalse peale panna siis lülitub neljandat ja viiendat astet ilusti.
tundub, et mul SLU solenoid jebib. Kuna see solenoid pidi olema Reverse, 1-2, 2-3 up/down shift, siis sai ka kohe proovitud manuaalselt käike vahetada. Ning kohapeal esimene ja teine aste ei seisa koha peal. ning kui kohapealt minna teise astmega ära siis kolmandale astmele samuti ei lülitu. Kui lülitada D peale siis vahetab ilusti kuni 5nda astmeni, ning siis kui manuaalse peale panna siis lülitub neljandat ja viiendat astet ilusti.