XC90 D5 136kW õlikulu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Tere! Peale viimast õlivahetust tekkis tohutu õli kadu, arvuti näitab mitmeid nõrku-puudulikke sign.andmeid, soovitus: kontrolli pistikud-puhasta kliineriga ja selleks võta enne maha aku -klemm, oota veidi ja asu kontrollima-puhastama (arvutile mõeld.pihustiga), kas kõik andurite-ühenduste pistikud on korralikult pesades-puhtad, sest peale õli vahetust-jaoks võeti ilmselt mingi(-d) ots(-ad) ka lahti ja vastavalt alatuse(mörfi) seadusele jäeti korralikult ühendamatta. Ilmselt tuleb auto alla ronida ja päkapikku mängida.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Tere! Õlikulu järsk suurenemine peale järjekordset õlivahetust? Kontrolli oma suksul üle andurite-pistikute ühendused, selleks võta maha aku -klemm, oota 10-15 minti ja asu kontrollima, samas kasuta ühenduste puhastamiseks arvutile mõeldud spray-kliinerit ja loogiliselt võttes oli Sinu suksu õlivah. ajal midagi lahti ühendatud ja edaspidiselt lohakalt taasühendatud, seega kontrolli. Kui oled aku juhtme taasühendanud, oota 10-15 minti-on toimunud restart ja on võimalus norm. olukorra taastumiseks.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Mis kuradi imeväel põhjustab sitane või lahtine pistik õli põlemist ja liigset kulu?!?
R
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Antud juhul pole 0W30 tahmaka õli kasutamine ju teema - tahmakat pole. Kui sul Lambda vead sees, ja musta suitsu tuleb, siis see viitab rikkale segule. Sellest ka lambda vead. Ehk pole Tahmakas õieti välja progetud ja kutusekaart segi nüüd? Turboga seotud õli leket ei või olla?
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Õlikulu ei tekkinud järsku peale õlivahetust nagu eespool ka kirjutasin, lihtsalt ostsin auto ja vahetasin õli, 2500km hiljem oli liiter kadunud, siis 1500km jne. Ilmselt oli õlikulu ka enne mind, ei tea ja Hollandisse eelmisele omanikule ka helistada ei saa. Õli vahetasin ise ja mingeid pistikuid mäletamistmööda selleks lahti päästma ei pidanud. Tahmakas on õigesti välja programmeeritud kasutaja pestav poolt - Õli kulus juba enne seda, ilmselt sellest ka tahmakas saba andis.
Turbo kohta niipalju, et lõdvikutes õli pole, ainult õrn tökatikiht seintel.
Turbo kohta niipalju, et lõdvikutes õli pole, ainult õrn tökatikiht seintel.
XC90 06' D5 136kw atm
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Tere! Ei peagi nagu silmas kohalolijaid, võimalik, et sellel autol tehti ka muid lisatöid ja sealt ka võimalik vigane(-sed)-lohakas ühendus-kontakt(-id). Jahutus süst. on "puhas", ja ikkagi on palju vigu, ei saanud aru-kas said arvutiga pööriskl. nihutada-liigutada või siis ikkagi mootori pööretega pöörisklapi-anduri enda ajami(elektr.) abil. Kas M-õli jahutamine toimub ka ees radikate kompleksis või siis peaks ikkagi toimuma aga lihtsalt on likvideeritud.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Teen väikse uuenduse, sai eile autol EGR ära puhastatud (oli korralikult jama täis), Vaakumleke kõrvaldatud (üks mootoripadi jooksis läbi), karterituulutus üle vaadatud ja puhastatud (polnud umbes), Pihustid ja kambrikaas korra maha ja uute tihenditega ning puhastatult tagasi pandud. Peale seda auto käima pannes on nüüd autol pidevalt must suits taga, nii koha peal kui sõites. Kohapeal käib enamvähem ühtlaselt, sõites mitte ja korralikult edasi ei lähe. Sai siis uuesti pihustid maha võetud ja igaks juhuks stendis käidud, aga olid kõik korras. Asja teeb keeruliseks ka see, et arvuti ühtegi viga ei näita, igasugused klappide jm. kalibreerimised tegin ka arvutiga uuesti igaks juhuks, aga ei midagi. Oskab keegi pakkuda miks just peale neid töid auto mootor enam korralikult ei käi ja suitseb nii, et sõita ei taha.
XC90 06' D5 136kw atm
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Tere! Vaata mu postitust / kui oluline.../, äkki saad sealt midagi noppida, pean eriti silmas kuuleri andurit, kuidagi tuttav tunne tekkis peale Sinu viimast postitust. Samas ka muu minu postituses pole tühjast tekkinud-- põnevuse pärast näpust välja imetud.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Must suits viitab rikkale segule või varasele pritsemomendile. Kuna pihusteid juba kontrollisid, siis tehtud töid arvestades vaataks järgmisena, kas lihtsalt midagi valesti kokku ei saanud ja siis, et mis võis muutuda vaakumilekke kõrvaldamisega.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Varane pritsemoment rikast segu ei põhjusta.
Tõmba õhulugeja pistik lahti, kas siis sõidab paremini?
Tõmba õhulugeja pistik lahti, kas siis sõidab paremini?
R
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Turbo rõhuandur vahetatud talvel, vana pani vigast. Proovisin nüüd ka uuesti vaakumvooliku lahti võtta, aga ei midagi. Õhulugejat lähen veel katsetama. Kui palju lambda muidu diisli puhul tööd mõjutab? Veakood ka vahepeal sees, ehk on lambda andur vigane / ära tahmanud ja tasuks vahetada?
XC90 06' D5 136kw atm
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Nagu mainisin, siis õli põletamine on anduri jampsi täis ajanud. Väga palju mõjutab täpne näit mootoritööd.
Õli põletamine rikkus DPF'i ka ära algselt
Õli põletamine rikkus DPF'i ka ära algselt
R
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Õhulugeja eemaldamine tühikäigul mootori tööd ei muutnud, aga sõites läks auto limp mode'i.
Hiljem suutsin pika paarutamise ja sõidu peale paar veakoodi ka välja meelitada, mis loodetavasti veale lähemale viivad.
ECM - 1540 Turbo control - too high pressure
ECM - 1600 Boost pressure sensor - faulty signal
Lisaks endiselt lambda viga
Hiljem suutsin pika paarutamise ja sõidu peale paar veakoodi ka välja meelitada, mis loodetavasti veale lähemale viivad.
ECM - 1540 Turbo control - too high pressure
ECM - 1600 Boost pressure sensor - faulty signal
Lisaks endiselt lambda viga
XC90 06' D5 136kw atm
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Lisaks tuli ECM - 1517 Turbo control - too high pressure
XC90 06' D5 136kw atm
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Vaata turbo rõhku kohapeal tühikäigul ja kiirendades. Ehk jääb rõhk mingi hetk peale või ei tõuse. Kui rõhk ei tõuse, siis ongi segu rikas ja must suits taga. Sellisel juhul elektriline turbo geomeetri regulaator õhtul... Turbo kaudu võib õli ka lekkida ja põleda.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: ummamuudu ja 10 külalist