Tervist Volvo pere!
Tekkis mõningaid küsimusi volvo s80 tehnilise seisukorra kohta:
* Tegemist on 5 käigulise automaatkastiga. P peal olles vajutades pidurit käib niisugune nõgin käigukangi nupu juurest läbi. Kui
kang on mõnes teises asendis, siis sellist nõginat ei ole. Kas tegemist võib olla mingisuguse lukustussüsteemiga? Igaljuhul tundub
see nõgin kuidagi liiga vali!?
* Kui pöörded on kusagil kahe tuhande juures, siis kostub nagu "raginat". Seda siis ainult kahe tuhande ümbruses. Ülejäänud
pööretemomentidel sellist ebakõla ei tähenda.
???
* Infomenüü andis veateate. Vaatasin auto üle ja vahetasin pirni ära. Veateade jäi alles. Vaatasin, et kõik teised pirnid nagu
funktsioneerivad. Kas ta siis automaatselt ei nulli veateadet ära või peab seda tegema kuidagi manuaalselt?
* Kuidas on Tartu ja Pärnu Info-Auto teenindus ja hinnad? Võib-olla teab ka keegi mõnda teist head kohta soovitada?
Jäädes ootama asjalikke vastuseid
Parimat!
s80 tehniline pool
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Tere!
Nõgin tuleb ilmselt mingist piirajast, mis ei luba ilma pidurile vajutamata käiku sisse panna. Oma V70I-el kostab ka mingi nõks, kui hoolega kuulata. Kui lõgin väga kõva on, siis võib-olla tahab seal lihtsalt mingi detail määrimist saada.
Mul põhjustas kunagi imelikku häält mootoriruumis generaatori plekist kate, mis resoneerima hakkas mingite pöörete juures. Häält oli kuulda ainult sõidu ajal - kohapeal uurides ja tuure andes polnud midagi kuulda.
Vaheta ka teine pirn ära, mis samas ahelas on. Vähemalt vanematel mudelitel see aitas. Näiteks, kui põleb üks gabariidi pirn läbi, siis vahel ei kustu veateade enne ära, kui ka teine on uue vastu vahetatud.
Nii sai veateatest lahti 83 aasta 240-l.
Nõgin tuleb ilmselt mingist piirajast, mis ei luba ilma pidurile vajutamata käiku sisse panna. Oma V70I-el kostab ka mingi nõks, kui hoolega kuulata. Kui lõgin väga kõva on, siis võib-olla tahab seal lihtsalt mingi detail määrimist saada.
Mul põhjustas kunagi imelikku häält mootoriruumis generaatori plekist kate, mis resoneerima hakkas mingite pöörete juures. Häält oli kuulda ainult sõidu ajal - kohapeal uurides ja tuure andes polnud midagi kuulda.
Vaheta ka teine pirn ära, mis samas ahelas on. Vähemalt vanematel mudelitel see aitas. Näiteks, kui põleb üks gabariidi pirn läbi, siis vahel ei kustu veateade enne ära, kui ka teine on uue vastu vahetatud.
Nii sai veateatest lahti 83 aasta 240-l.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
- pkuldsaar
- Kõva postitaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:18
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Kontakt:
Kui tegu on s80 piduritule pirniga siis võib kahe silma vahele jääda selline asjaolu, et ühes tules on mitu pirni. Omal oli sama asi- ei saanud aru miks näitab et pirn puru. Lähemalt vaadates on näha, et piduritules tegelikult minu mäletamistmööda 3 pirni. Kui üks neist ei tööta annab häire.
Kui aga tegu lähituledega siis külma ilmaga annab ka mul märku et vahetevahel pirn ei tööta kuigi töötab. Ei saa keegi aru milles asi on ja kuidas saab selline asi külma ilmaga seotud olla.
Kui aga tegu lähituledega siis külma ilmaga annab ka mul märku et vahetevahel pirn ei tööta kuigi töötab. Ei saa keegi aru milles asi on ja kuidas saab selline asi külma ilmaga seotud olla.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
510 9332
Volvo XC90 D5 R-Design
priit@made.ee
510 9332
Volvo XC90 D5 R-Design
-
- Foorumlane
- Postitusi: 11
- Liitunud: 17 Sept 2005, 18:27
- Asukoht: Tartu
-
- Foorumlane
- Postitusi: 11
- Liitunud: 17 Sept 2005, 18:27
- Asukoht: Tartu
-
- Foorumlane
- Postitusi: 11
- Liitunud: 17 Sept 2005, 18:27
- Asukoht: Tartu
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: väino ja 4 külalist