Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 01 Apr 2015, 08:37

Tere,

Probleem siis selline, et umbes kuu aega tagasi sain S60-ne omanikuks. Ennem ostu sai siis lasta Info Autos üle vaadata ja kõik tundus olevat korras. Peale ostu sai kohe vahetatud kõik filtrid, õlid ja rihm. Sai siis sõidetud oma "uue autoga" kusagil 500km ja tuli error ette, et tahmafilter täis. Selge sai siis ära põletatud ja uuesti 500km sõidetud ja jälle error ees. Sai siis uuesti põletama mindud, aga öeldi, et ei saa põletada näitab 3 pihusti errorit. Selge pihustid maha ja stendi. Otsad läbi ja sai lasta diisli spetsil kõik 5 otsa ära vahetada. Peale seda uuesti tahmakas põletatud ja jälle 500km sõitu. Nüüd jälle error ees. Kusjuures vahet ei ole, kas sõita see 500km jutti maanteel või linnas ikka sama kilomeetrite juures tuleb error ette. Said siis uuesti asjaga tegeletud ja kui arvuti taha panna, siis näitas jälle kõiki vanu vigu, mis autol olid olnud ja korda tehtud. Sai siis arvutist autole selgeks tehtud, et tahmafilter on uus ja peale seda kadus jälle error lihtsalt ära ja heitgaasid olid korras ilma põletamata. Tundub nagu mingi tarkvaraline viga? Nüüd siis tuleb jälle teha 500km sõitu :D Küsimus siis selline, et mõistus otsas, mis seda põhjustada võiks. Natuke naljakas ka iga 500km tagant seda põletamas käia. Kas ainuke võimalus ongi nüüd siis tahmakas välja progreda? Ülevaatuselt peale seda ka läbi saab? Keegi äkki oskab mingit nõu anda, et mida ennem eemaldamist võiks veel proovida? Infoks veel niipalju, et kui põletamisprotsess on arvutist tööle pandud, siis ühe anduri temp on kusagilt 600 kraadi ja teisel on 350 kraadi.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas gljuk » 01 Apr 2015, 09:01

Aga vigadest, mis sees olid ja on ei taha rääkida? Sõnadest "samad vead sees on vähe"
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 01 Apr 2015, 10:10

Kahjuks ei ole meeles, mis vigadega tegu oli. Ise neid ei näinud pidin usaldama remondimehe sõnu. Mingeid suuri vigasid olema ei pidanud. Peale pihustite vahetust olid mingid kütuse rõhu vead, aga need võisid olla ka ennem pihusti otsade vahetuse aega seal juba sees ja kustutamata lihtsalt peale töö tegemist. Alati peale tahmafiltri põletamist on kõik vead ära nullitud ja displeile ei tule mingeid vea teateid ega ükski märgutuli põlema ei hakka. Ainuke viga, mida mina displeilt näen ongi peale 500km sõitmist tahmafiltri error. Ülejäänud vigasid või mingeid erinevusi mootori töös näebki ainult arvutiga.

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 01 Apr 2015, 10:35

Lisan veel nii palju, et auto käivitub ilusti. Ei lonka, kui käima läheb. Kütusekulu on kompuutri järgi natuke alla 5 liitri. Kuna auto minu kasutuses olnud vähe aega, siis ei ole saanud korralikult ka mõõta, et palju tegelik on, kuna tahmaka põletamine ja koha peal soojendamine ja eelsoojendi võtavad oma osa sellest. Tavaliselt kui sõita kusagil 500km linnas ja maanteel kokku, siis seier näitab nats üle poole paagi.

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas KuldarA » 01 Apr 2015, 11:02

DPF-i rõhuandurit on kontrollitud? See kipub tihti probleemiks olema.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 01 Apr 2015, 14:14

Kas see rõhuandur peaks mingit veakoodi andma? Või peab seda kuidagi numbritest aru saama, et korrast ära?

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 01 Apr 2015, 18:43

Sai siis lähemalt uuritud, et mis errorid uuesti ees olid. Ja erroriteks olid need samad 3 pihustit, mis ennem otsade vahetust. Peale pihusti otsade vahetust olid ka kindlasti errorid ära nullitud. Nüüd nulliti uuesti ära ja prooviti igat pidi ja tagasi need ei tulnud. Ei teagi, mis jama selle kõigega on. Võib olla kusagil mingi plokk hakkab otsasid andama?

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas KuldarA » 01 Apr 2015, 20:43

Korraliku diagnostikaga peaks olema tuvastatav rõhuanduri viga.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas tallaploomi » 01 Apr 2015, 22:12

Rõhuandur ei pea veakoodi andma,on teatud näit mis tühikäigul peaks olema.

Normal value when the engine is idling is between approximately 3 hPa and 20 hPa.
H,s80-2007-d5-136kw

Külamees
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 16 Okt 2014, 11:02
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas Külamees » 01 Apr 2015, 22:46

Mul oli kahe tuttavaga sama lugu. Mõlemal on samuti S60 2006. Esimene läks spetsialisti juurde arvutiga filtrit põletama aga põlema ei saadud ja öeldi, et teperatuuri anduri viga. Põrutas siis kolmanda käiguga Jõhvist Rakveresse ja tagasi, ning sellest ajast(40000km) pole enam tahmafilter viga visanud. Teine tuttav käis sama mehe juures ja samuti ei saanud tahma põlema. Proovisid siis sõidu pealt ja nagu läks aga päris puhtaks ikka ei põlenud. Oligi vist umbes 500km pärast jälle viga ees. Olin selleks ajaks hiinlaste käest Vida/Dice omale soetanud ja otsustasin siis selle võimeid proovida. Auto käis tund aega 2000 pööret ees ja siis oli filter puhas. Sellest on nüüd mingi neli kuud möödas ja viga pole ette löönud. Proovi leida kedagi, kellel on Vida olemas ja vaata mis vigu see näitab! Kui kaua umbes filtriga sõita, siis varsti lööb turbo lõdviku lahti ja ajab mootori avarii režiimi. Samuti ei ole mingil hetkel enam arvutiga võimalik seda puhtaks põletada!
Viimati muutis Külamees, 01 Apr 2015, 23:05, muudetud 1 kord kokku.
Volvo S80 D5 120kw 2003a. Vida/Dice

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas tallaploomi » 01 Apr 2015, 23:00

Olen ise ka paari inimest dpfi regeneratsiooniga aidanud,kuna boschi diagnost ei suutnud regeneratsiooni läbi viia.
Umbes tunnikese kestis dpf-i põletus.
H,s80-2007-d5-136kw

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 02 Apr 2015, 08:00

Kõik põletused on tehtud Info Autos. Ja seal arvuti näitas, et põletus ilusti lõpule viidud ja probleeme pole. Ja ma polegi sõitnud väga siis, kui error ees. Ainult nii palju sai sõidetud, et vea ilmumise kohast koju ja siis edasi Info Autosse.

J30
Foorumi veteran
Postitusi: 882
Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas J30 » 02 Apr 2015, 11:36

Kui kõik need põletused ja uuringud on tehtud IA-s, siis oled juba päris kena papi uugama pannud. Miks sa ei taha probleemi jäädavalt likvideerida? Juba kulutatud raha on ilmselt suurem kui DPF-i eemaldus. Eemaldatud DPF-ga saad tänaste TÜV normide juures kenasti ülevaatuse läbitud. Lisaks välistad mõningate kalliste võimalike vigade teket. Ka kütusekulu muutub veidi väiksemaks. Kui on huvi, siis võta ühendust ja ma selgitan võimalusi ja maksumust.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 02 Apr 2015, 13:14

Jah enamus asjad tõesti tehtud Info Autos. Ennem, kui tahmaka päris ära võtaks prooviksin ikka korda saada. Asi ei olegi väga selle tahmafiltri ära võtmise maksumuses vaid selles, et saaksin tekke põhjuse teada. Võib olla peitub midagi suuremat selle taga ja lasen küll tahmaka ära võtta vahelt, aga siis tuleb välja, et pean ikka veel midagi kuskilt lisaks tegema. Tahmaka progreksin siis välja, kui olen kindel, et ülejäänud asjad korras ja viga ongi tahmakas, mis on oma elu ära elanud.

toinoo
Foorumi veteran
Postitusi: 684
Liitunud: 01 Sept 2011, 21:58

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas toinoo » 04 Apr 2015, 03:27

Tere!Oli ka probleem dpf-iga ja mul arvatavalt mitmeid põhjuseid:pöörisklapi andur-ajam(mootor);dpf-i kaks(2) kummvoolikut (olid ilmselt umbes,andur);ebasobiv õli mootoris ja soovitan kontrollida-pingutada kütuse ühendused-torud ning turbo ja-õhuvarustusega seotud lõdvikud-ühendused ,mingi aja jooksul värisevad-põruvad lahti ja leket võib tavaliselt oletada "märja-karvase"ümbruse olemasolul.Lugupidamisega T.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist