Lamerihma pinguti
Postitatud: 08 Dets 2014, 22:44
Algatuseks: vahetust vajavad generaatori lamerihm, pinguti, vabajooksu rullik ning juhtrullik.
Küsimus on aga varuosades täpsemalt, sest Volvo on vahepeal midagi muutnud ning seega ka varuosad erinevad.
Autoks on Volvo S60, 2005. aasta, 93 kW diisel. Kerenumber on 517967 ja mootori seerianumber 319676.
Täpsemalt on küsimus pingutis ning juhtrullikus. Nimelt mootorinumbri järgi peaks pinguti olema justkui nagu ühe rullikuga, kuid täna kapoti alt uurides (visuaalselt) ning ka Info Autost küsides sobib VIN koodi järgi hoopis kahe rullikuga pinguti. Kuid kas kahe rullikuga pinguti puhul on üldse vaja ka juhtrullikut?
2001. aasta S60 lamerihma skeem peaks olema järgmine:
Tundub, et päris sama mul küll ei ole.
Lisasin ka pildi kapoti all olevast lamerihma süsteemist ning seal on justkui see kahe rullikuga pinguti ning juhtrullik nagu ei sobikski kuhugi või olen ise rumal?
Jutt tuli ehk segane, aga loodetavasti siiski arusaadav.
Ehk on kellelgi ideid/arvamusi. Plaanis vahetuseks aeg panna, kuid veenduks enne varuosade õigsuses.
Küsimus on aga varuosades täpsemalt, sest Volvo on vahepeal midagi muutnud ning seega ka varuosad erinevad.
Autoks on Volvo S60, 2005. aasta, 93 kW diisel. Kerenumber on 517967 ja mootori seerianumber 319676.
Täpsemalt on küsimus pingutis ning juhtrullikus. Nimelt mootorinumbri järgi peaks pinguti olema justkui nagu ühe rullikuga, kuid täna kapoti alt uurides (visuaalselt) ning ka Info Autost küsides sobib VIN koodi järgi hoopis kahe rullikuga pinguti. Kuid kas kahe rullikuga pinguti puhul on üldse vaja ka juhtrullikut?
2001. aasta S60 lamerihma skeem peaks olema järgmine:
Tundub, et päris sama mul küll ei ole.
Lisasin ka pildi kapoti all olevast lamerihma süsteemist ning seal on justkui see kahe rullikuga pinguti ning juhtrullik nagu ei sobikski kuhugi või olen ise rumal?
Jutt tuli ehk segane, aga loodetavasti siiski arusaadav.
Ehk on kellelgi ideid/arvamusi. Plaanis vahetuseks aeg panna, kuid veenduks enne varuosade õigsuses.