S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas maan » 16 Dets 2013, 12:48

J30 kirjutas:Kas kütusefilter on vahetatud?

See kui VIDA viitab mingi anduri väärtusele, ei tähenda, et andur vigane on. Kui andur näitab, et rõhk madal, siis tuleb otsida pudelikaelu, mitte vahetada andurit.

Inimestele meeldib ikka suurtest ja kallimatest variantidest alustada veaotsingut arvates, et vaevalt need väikesed asjad mõjutavad, eriti nii järsku üle öö veel :mrgreen:

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Taff » 16 Dets 2013, 19:06

Kütusefilter sai enne andurite vahetust (probleemi ilmnedes) uus pandud. Ja nüüd koos turbo puhastamise ja õlivahetusega vahetasin ka kütusefiltri ära jälle :)
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

J30
Foorumi veteran
Postitusi: 882
Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
Kontakt:

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas J30 » 16 Dets 2013, 22:00

Järgmiseks paagisisene pump. Kas see toimib kenasti?
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Taff » 16 Dets 2013, 23:04

J30 kirjutas:Järgmiseks paagisisene pump. Kas see toimib kenasti?

Olen ka ise paagisisesele pumbale mõelnud aga foorumites kolades on jäänud silma, et kui paagipump hakkab ära surema siis alla veerand paagi ei taha auto käima enam minna.
Samas nagu alguses kirjutasin siis kui kõik käigud järjest "peeneks" lasta siis ei teki probleeme, loogika järgi "peeneks" lastes on ju kütuse tarbimine kõige suurem ja pump tol hetkel suudab ette anda. Või on mu loogika vale?
Probleem on jah millegipärast madalamatel pööretel järsemalt kiirendades.
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

Heavy
Kreisi postitaja
Postitusi: 354
Liitunud: 26 Apr 2008, 18:27
Asukoht: Tartu/Haapsalu

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Heavy » 16 Dets 2013, 23:23

Siin küll erinevaid andureid ja klappe soovitatud kontrollida, kuid tutvusringkonnas sai sarnane probleem rohtu turbo regulaatorklapi vahetusega.
Pilt - siit turbo control valve.
Võimalik, et see siit läbi käinud, kuid antud juhul prooviti seda klappi teise auto pealt ja enam mootor ei pirtsuta.
Enne seda sai ka igasugu turbo geomeetria puhastust tehtud, mootoripadjad ja vaakumvoolikud, kuid sellega rahule ei jäänud.

Võimalik, et oled seda jubinat juba teise auto pealt proovinud, kuid mõni veel ehk ei ole.

Sümptomid olid sellised, et 4. käiguga järsult kiirendades viskas mootori avariirežiimi.
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Taff » 17 Dets 2013, 08:49

Heavy kirjutas:Võimalik, et oled seda jubinat juba teise auto pealt proovinud, kuid mõni veel ehk ei ole.
Sümptomid olid sellised, et 4. käiguga järsult kiirendades viskas mootori avariirežiimi.

Tänud! Ei ole seda veel proovinud. Sümtomite poolest tundub küll tuttav. Eks pean otsima kuskilt asendus regulaatori prooviks. (kui kellelgi oleks paariks päevaks laenata Tallinnas võiks ühendust võtta :) )
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Taff » 31 Jaan 2014, 20:31

Paar korda nüüd paari kuu jooksul on olnud nii, et kui pikemalt tühikäigul seista ja siis kohalt ära hakata minema on välja surnud või siis ka limp mode visanud....ideid? :?
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

metslane17
Foorumlane
Postitusi: 90
Liitunud: 18 Juul 2010, 09:25

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas metslane17 » 02 Mär 2014, 10:26

Kas pihustid üle kontrollitud.vb lasevad liialt tagasivoolu.

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Taff » 03 Mär 2014, 12:18

Ei ole veel...eks ise salaja kahtlustan ka pihusteid.....aaaga hetkel pole väga raha, et kontrollida/remontida neid. Aga jah muid variante enam ei oska pakkuda ja järgmine samm saabki olema pihustitega kontrolli ronida :(
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

metslane17
Foorumlane
Postitusi: 90
Liitunud: 18 Juul 2010, 09:25

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas metslane17 » 03 Mär 2014, 15:39

Endal oli sama jama Audi A8 v8 diisliga,pidin välja vahetama 6 pihustit lõpuks kuna rem.komplekti enam saada pold.Lasivad ka liialt tagasi voolu.diagnost peaks lati peal oleva käivitus ja töö surve ära näitama.pihusti remont oleks olnud tsirka 110 euri tk.

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Taff » 11 Sept 2014, 10:26

Vahelduseks üks graafik mis sai täna hommikul tehtud ja ehk mõni targem oskab selle peale miskit kosta:
https://drive.google.com/file/d/0B28uR4yX0BIadkZZaFVrN2c0b1U/edit?usp=sharing
Lõpu osa siis kiirendus 4nda(või oli 5nda käiguga) ja viskas limp mode-i.
Veakoodideks siis fuel pressure too low....samas graafiku järgi oleks ju rõhk igati okei?
Mingi aeg lõi ka ECM-6805 boost pressure control - faulty flow vea.
Pihustite tagasivool sai ka ära mõõdetud ükspäev ja jäi sinna 8-16ml kanti.
Vahepeal vahetatud intercooler mis lõpuks ikkagi lekkima hakkas.
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas amazon86 » 11 Sept 2014, 21:26

Tundub nagu OK olema. Huvitav, et sul turbo rõhk tavalisest D5 (1,4 bar) vähe kõrgem on.
Võrdluseks:
Pilt
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas pestav » 13 Sept 2014, 01:30

amazon86 kirjutas:Tundub nagu OK olema. Huvitav, et sul turbo rõhk tavalisest D5 (1,4 bar) vähe kõrgem on.
Võrdluseks:
Pilt


Sul endal ka max väärtus graafikul rohkem kui 1.4bari...
R

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1481
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas amazon86 » 13 Sept 2014, 07:12

Mul pole tavaline D5, enne remapi puhus 1,4 bar.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Taff
Kreisi postitaja
Postitusi: 338
Liitunud: 14 Sept 2005, 19:52
Asukoht: Tallinn > Nõmme

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

PostitusPostitas Taff » 13 Sept 2014, 11:39

Huvitav millest kõrge turbo rõhk võiks tingitud olla?
Vigane MAP või turbo geomeetria kontroll klapp?
Ega vist niisama aru ei saa kas mul ka näiteks eelmise omaniku poolt chipitud oleks? :?
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist