S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Mul on üks kork üle, võin anda proovimiseks.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1477
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
waixu kirjutas:mul tegi sama moodi mingi 2 kuud ning siis läks trosserklapp. Vahetus oli lihtne jubin ise aga uuena 700-800.- euri. tosooli tase kõikus samuti selle jama ajal, aitas korgi vahetus.
Sul juba II gen mootor, millele enamasti katkiminevad vidinaid külge kruvitud, vanematel seda pole.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
gljuk kirjutas:Mul on üks kork üle, võin anda proovimiseks.
Ostsin mingi aeg tagasi IA-st uue korgi, kasu ei olnud, nüüd on mul ka üks kork üle
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
No niih, sain täna aega ja vahetasin mootoripadjad ära aga näe ikka sama jama.
Jõudsin endale VIDA kaabli ka tellida ja hetkel on veakoodiks ECM2505 ehk fuel pressure too low ikkagi.
Jõudsin endale VIDA kaabli ka tellida ja hetkel on veakoodiks ECM2505 ehk fuel pressure too low ikkagi.
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Kui tuttaval on D5-ga moto, proovi surveregulaatorit selle pealt, vb lahendab probleemid ning saad uue osta.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Sai siis nädalavahetusel proovitud teist rõhuregulaatorit, VIDA-ga ajule reset...ja ikka sama teema.
Mingi hetk aega saab võiks ju turbo lahti katkuda ja geomeetria ära puhastada aga noh turbo ei põhjusta siiski ju madalat kütterõhku.
Tundub, et peab leppima hetkel sellega ja sõitma senikaua kuni asi süveneb. Ise juba "õppinud sõitma" masinaga ja möödasõite tuleb rahulikumalt teha aga tsipa nõme ikkagi.
Või kellelgi veel ideid?
Mingi hetk aega saab võiks ju turbo lahti katkuda ja geomeetria ära puhastada aga noh turbo ei põhjusta siiski ju madalat kütterõhku.
Tundub, et peab leppima hetkel sellega ja sõitma senikaua kuni asi süveneb. Ise juba "õppinud sõitma" masinaga ja möödasõite tuleb rahulikumalt teha aga tsipa nõme ikkagi.
Või kellelgi veel ideid?
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Kas oled probleemile jälile saanud?
Mida vahetanud ja mida kontrollinud?
Sõbra S80 D5 2003 samade sümptomitega ning diagnost näitab samuti, et kütuserõhk madal.
Mida vahetanud ja mida kontrollinud?
Sõbra S80 D5 2003 samade sümptomitega ning diagnost näitab samuti, et kütuserõhk madal.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Proovi lati rõhuandurit ka.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Leidsin vist õige lehe (kas õige andur ning asukoht)?
http://www.diesel-performance.co.uk/how-to-fit-volvod5.php
Kuidas rõhuandurit kontrollida? Uue anduriga?
http://www.diesel-performance.co.uk/how-to-fit-volvod5.php
Kuidas rõhuandurit kontrollida? Uue anduriga?
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Jep, samune on "raili" rõhuandur, kui see vigast peksab ei pruugi veakoodi anda, samas mõjutab pumba tööd 100 protsendiliselt. Kõige kindlam proovida uut või kellegi teise oma, siis on sul nii rõhuregulaator kui andur välistatud.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Ei tea, kas 2007 136kw oma sobiks prooviks 2003 120kw peale?
Ise kaldun arvama, et ei sobi kuid ehk keegi oskab kindlalt öelda?
Ise kaldun arvama, et ei sobi kuid ehk keegi oskab kindlalt öelda?
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
kulta kirjutas:Kas oled probleemile jälile saanud?
Mida vahetanud ja mida kontrollinud?
Sõbra S80 D5 2003 samade sümptomitega ning diagnost näitab samuti, et kütuserõhk madal.
Ei ole saanud jälile....olen hetkel "õppinud" sõitma nii, et ei löö limp mode-i
Aga jah vahetasin lati anduri ära ja proovisin teist rõhuregulaatorit, vahetasin mootori padjad ära. Ikka sama teema. Järgmiseks sammuks, kui aega saan siis kisun turbo maha ja puhastan labad ära. (kuigi minu loll loogika nagu ütleb, et kui koodiks on kütuserõhk sis turbo ei tohiks põhjustada seda aga noh...)
Kui see ka ei aita siis on minu mõistus otsas....
Muidugi võimalus püsib, et see lati rõhuandur mille ostsin kasutatud peast, on ka poolpidune.
Kui Tallinnas vaja proovida lati andurit siis erasõnum abiks
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Minul lõppes turbo tagantviskamine turbo maha võtmise ja puhastamisega,turbo labad liikusid heal juhul veerandi jagu kogu liikumisruumist....
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Tekkis natukene vaba aega ja kiskusin siis lõpuks turbo maha.
Hoovake liikus kenasti aga otsustasin ikkagi täielikult ära puhastada. Kõik ilus puhas nüüd aga jah näe ikka viskab limp mode-i sisse.
Tundub, et peab veel korra kellegi käest rõhuregulaatorit prooviks laenama või mis andur veel võiks näkku panna ja sellist jama korraldada? Veakoodid ikka samad mis eelpool mainitud
Hoovake liikus kenasti aga otsustasin ikkagi täielikult ära puhastada. Kõik ilus puhas nüüd aga jah näe ikka viskab limp mode-i sisse.
Tundub, et peab veel korra kellegi käest rõhuregulaatorit prooviks laenama või mis andur veel võiks näkku panna ja sellist jama korraldada? Veakoodid ikka samad mis eelpool mainitud
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Kas kütusefilter on vahetatud?
See kui VIDA viitab mingi anduri väärtusele, ei tähenda, et andur vigane on. Kui andur näitab, et rõhk madal, siis tuleb otsida pudelikaelu, mitte vahetada andurit.
See kui VIDA viitab mingi anduri väärtusele, ei tähenda, et andur vigane on. Kui andur näitab, et rõhk madal, siis tuleb otsida pudelikaelu, mitte vahetada andurit.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist