1. leht 3-st

CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 14:39
Postitas sepaonu
Oleks targemate nõu vaja seoses CEM blokiga .Autoks siis s80 2,9 150 KW 1999 aasta. Hakkas pihta pull sellega et viskas portsu tulesid armatuuris ja kirja et Brake Failure Stop ASAP. Põlevad veojõu,abs,mootori ja piduri tuli armatuuris. Viga on selline mis aeg-ajalt tuleb ja siis kaob. Külmade ilmadega ei andnud end näole pea 3 nädalat. Täna ilm vähe soem ja viga tagasi. Nii kui teade ette kargab kaovad ära kelladeblokis kõik näidud peale kütuse oma . Trip infos näitab - - - - - ja kilometraas autol sõites ei muutu. Vigu peksab ta suvaliselt veel sisse alates käigukastist kuni mootorini välja. Vahest ei taha isegi käima minna. Kas kellegil on sellist pulli olnud ja mida targemad teha soovitaks. Jännanud olen selle murega juba piisavalt ja kannatus hakkab katkema. Algul arvasin et mõni abs andur paneb segast ja lööb süsteemi segaseks,siis et abs aju ise ...kõik need asjad sai üle lastud vaadata ja korras kõik. Abs ajul lasin isegi külmjooted üle teha. Tulemus null. Huvitav tähelepanek veel Cemiga see,et kui väljas külma üle 20 ja auto on seisnud ,siis uksed avades säriseb see cem blokk nii nagu oleks lühises kuskilt. Soojaga seda muret pole. Saigi külmade ilmadega ennem puhur autosse visatud kui sõitma oli soov minna. Muidu oleks särisenud cem ja kellade blokk ja kliima ei oleks voolu taha võtnud ja särisenud nagu verivorstid pannil.Kui ilma et auto salong soojaks teha oleks käivitada proovinud oleks see lõppenud sellega et srs ja kurat teab mis vead oleks süttinud.

Ühesõnaga keeruline tekst aga kui keegi viitsib mõelda ja kaasa aidata siis igasugused kommentaarid on abiks. Uut Cem ka ei tõtta esindusse ostma kohe. kuskil 1000 Eurone laks.

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 15:12
Postitas junxx
sepaonu kirjutas:Oleks targemate nõu vaja seoses CEM blokiga .Autoks siis s80 2,9 150 KW 1999 aasta. Hakkas pihta pull sellega et viskas portsu tulesid armatuuris ja kirja et Brake Failure Stop ASAP. Põlevad veojõu,abs,mootori ja piduri tuli armatuuris. Viga on selline mis aeg-ajalt tuleb ja siis kaob. Külmade ilmadega ei andnud end näole pea 3 nädalat. Täna ilm vähe soem ja viga tagasi. Nii kui teade ette kargab kaovad ära kelladeblokis kõik näidud peale kütuse oma . Trip infos näitab - - - - - ja kilometraas autol sõites ei muutu. Vigu peksab ta suvaliselt veel sisse alates käigukastist kuni mootorini välja. Vahest ei taha isegi käima minna. Kas kellegil on sellist pulli olnud ja mida targemad teha soovitaks. Jännanud olen selle murega juba piisavalt ja kannatus hakkab katkema. Algul arvasin et mõni abs andur paneb segast ja lööb süsteemi segaseks,siis et abs aju ise ...kõik need asjad sai üle lastud vaadata ja korras kõik. Abs ajul lasin isegi külmjooted üle teha. Tulemus null. Huvitav tähelepanek veel Cemiga see,et kui väljas külma üle 20 ja auto on seisnud ,siis uksed avades säriseb see cem blokk nii nagu oleks lühises kuskilt. Soojaga seda muret pole. Saigi külmade ilmadega ennem puhur autosse visatud kui sõitma oli soov minna. Muidu oleks särisenud cem ja kellade blokk ja kliima ei oleks voolu taha võtnud ja särisenud nagu verivorstid pannil.Kui ilma et auto salong soojaks teha oleks käivitada proovinud oleks see lõppenud sellega et srs ja kurat teab mis vead oleks süttinud.

Ühesõnaga keeruline tekst aga kui keegi viitsib mõelda ja kaasa aidata siis igasugused kommentaarid on abiks. Uut Cem ka ei tõtta esindusse ostma kohe. kuskil 1000 Eurone laks.




Tere mul oli ka kunagi taoline brobleem viga oli kellade plokkis külm jootes nimelt selles kuhu pistiku lükkad jooda need üle ja vaata mis siis teeb.

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 15:13
Postitas Liiwaannus
CEMi külmjooted äkki? Kuskit midagi lahti ja soojuspaisumisega mängib ... või mõni muu komponent läbi. Et äkki mõnele tuttavale usaldatud elektroonikule vaadata viia asi.

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 15:14
Postitas sepaonu
Sul oli probleem sellega et särises külmaga või viskas seda abs ja muud jama suvalistel hetkedel?

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 15:17
Postitas sepaonu
Liiwaannus kirjutas:CEMi külmjooted äkki? Kuskit midagi lahti ja soojuspaisumisega mängib ... või mõni muu komponent läbi. Et äkki mõnele tuttavale usaldatud elektroonikule vaadata viia asi.


Ise arvasin ka aga täna kui päike soojendas autot lõi põlema millegi pärast .Kuigi varem ju puhuriga soojendanud ja auto ise ka ju kütab pikalt sõites salongi soojaks. Mingi mulje on jäänud ,et kui väljas on niiske siis viga kiirelt tulema. Kuigi CEM ju salongis kuskil seal pedaalide peal kuivas kohas

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 15:26
Postitas Liiwaannus
Ma kontrolliks oma südamerahu jaoks nii spidoploki kui CEMi külmjoodete osas, silmaga vaadates peaks mingid särina kohad ka vast asjatundja üles leidma, või vähemalt kahtlused tekkima. Et tõenäoliselt tasuks ikkagi mõni elektroonik ligi lasta, kes teab mida teeb, et kapitaalselt tuksi ei keera uurimise ajal ja saaksid täpsema vastuse.

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 15:34
Postitas sepaonu
Ma arvan ise et spidoblokk saab ka impulsi sealt CEM kaudu ,sest kui Spido jamab siis ei tulnud ka järgi kliima ....See Central Electronic Modul juhib kõiki asju vist ja viga tõenäoliselt seal. Aga kindel pole.

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 15:43
Postitas Liiwaannus
Spidoplokki tasuks ka kontrollida tõenäoliselt, alusta sellest kumba lihtsam kätte saada ;)

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 16:07
Postitas sepaonu
Ega keegi ei tea sellist võimalust ,et saaks teise samasuguse auto cemiga asendada . Tarkvara ümber vist vaja laadida siis ?? Kes ja kus sellist asja tehakse?

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 17:36
Postitas Liiwaannus
Said vahepeal miskit targemaks, et mis viga on? Kui tarkust ei tulnud, siis soovitaks mõelda ikka enne diagnoosimisele kui juppide järjest vahetamisele. Viga tuleks kindlaks teha ja vastavalt sellele ravi valida.

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 17:45
Postitas sepaonu
Ma olen diagnostis käinud oi oi kui palju .Valdavalt kõik CEM kommunikatsiooni vead teiste asjadega.Viimati käisin diagnostis Troostis.Keegi ei julge v oska konkreetset viga öelda.Ma olen ise suht kindel et viga on CEMis aga ma üritan selgusele saada kas viga oleks parandatav ,või peaks uue jubina vaatama. Ma ei saa aru kuidas ta tuleb välja just niiskete ilmadega . Kui vead kõik ette tulevad siis aku klemmid 10 minutiks maha võttes saab sõita vigadeta määramata aja( poolest tunnist paari päevani)
Väike lootus oligi et siin kellegil sama asi olnud vms. Leidsin ühe huvitama teema kus mingid tegelased kirjeldavad samasid sümptomeid täpselt nagu mul. Teema pikk aga suht huvitav ....kui keegi viitsib lugeda siis panen ka lingi http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... 11&t=24832 seal 3 lk seda teemat.

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 20:03
Postitas sipelgas
sepaonu kirjutas:Ega keegi ei tea sellist võimalust ,et saaks teise samasuguse auto cemiga asendada . Tarkvara ümber vist vaja laadida siis ?? Kes ja kus sellist asja tehakse?



CEM plokki ei saa vahetada autode vahel kuna plokis on PIN koodid (immobilaiser, võtme puldid jms), mis on igal autol erinevad. Samuti on mootori juhtplokk seotud otseselt nende koodidega. Teoreetiliselt on võimalik CEM plokk vahetada teise auto oma vastu kui võtta kaasa ka võtmed, UEM plokk, mootori juhtplokk ja tõenäoliselt veel rida plokke. Iseenesest peaks olema võimalik lasta tarkvara üle aga see tähendaks siis, et tuleb vähemalt kaks korda tarkvara eest maksta.


Seda särinat võiks põhjustada näiteks mõni relee. CEM plokk suuresti releedest ju koosnebki. Kui mingis ahelas on pingelang siis võib relee särisema saada kenasti. Kontaktide sulgemisel pingelang suureneb ja seetõttu ei jaksa mähis hoida ning kontaktide avamisel on piisavalt voolu, et kontaktid jälle sulgeda ning hakkabki särisema (nagu starter tühja akuga).

Kas CEM ploki massi ja toitejuhtmete pingelange on kontrollitud koormatud olekus?

Re: CEM blokk

Postitatud: 27 Veebr 2011, 21:01
Postitas sepaonu
Kas CEM ploki massi ja toitejuhtmete pingelange on kontrollitud koormatud olekus?

Ei ole kui aus olla ,ise vist ei oskaks teha seda ka

Re: CEM blokk

Postitatud: 28 Veebr 2011, 10:54
Postitas taavi
no siis tuleb ikkagi otsida elektrioonik, kes asja jagab.

Re: CEM blokk

Postitatud: 28 Veebr 2011, 21:16
Postitas sepaonu
On kellegil head elekroonikut soovitada kes viitsiks ja suudaks jooted jne üle vaadata Cem blokis. See külmaga särisemine on kindlalt külmjoode kuskilt ja ma kipun arvama ,et see teine vigade teema samamoodi.