23. leht 24-st

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Jaan 2022, 10:11
Postitas kloox
kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range
Õhulugeja on vahetatud, kuid probleem püsib.
Vdash näitab emission rediness codes all punaseid X nendele asjadele: catalyst, DPF rediness, EGR/VVT .
Võib olla see remap tunnus?
Mis sõlmed veel tasuks üle käia?


Otsingut kasutada ei viitsi/taha.Äkki saab vastuse kiiremini?Kas need vead on jalgrattal või mis masinal?
Äkki hakkab geomeetria kinni jääma või turbo juhtmoodul väsima või veel oma pool miljonit asja.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Jaan 2022, 13:10
Postitas kartul678
kloox kirjutas:
kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range
Õhulugeja on vahetatud, kuid probleem püsib.
Vdash näitab emission rediness codes all punaseid X nendele asjadele: catalyst, DPF rediness, EGR/VVT .
Võib olla see remap tunnus?
Mis sõlmed veel tasuks üle käia?


Otsingut kasutada ei viitsi/taha.Äkki saab vastuse kiiremini?Kas need vead on jalgrattal või mis masinal?
Äkki hakkab geomeetria kinni jääma või turbo juhtmoodul väsima või veel oma pool miljonit asja.

Lugesin su teemat juba varem.
Volvo S80 2012a
Geomeetria saab jääda nädalas korra ainult kinni?
Vahest sõidab nädala ilma probleemideta, ükshetk on vead sees ja jõuetu.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Jaan 2022, 20:57
Postitas dohh
Tere,kas keegi teab mida tähendab demarrage bloque essayer encore??? See viga ees siis starter aind plõksub aga ei ketra

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Jaan 2022, 21:40
Postitas gljuk
Immo viga, proovi uuesti tähendab.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 06 Jaan 2022, 10:27
Postitas dohh
gljuk kirjutas:Immo viga, proovi uuesti tähendab.

Tänud äkki siis ei saa võti korralikult puldiga ühendust, käib nagu lambajalg seal

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 06 Jaan 2022, 11:01
Postitas gljuk
Pult ei puutu asjasse. Võtme sees on immo kiip. Sellega viga või vastuvõtja on vigane

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 06 Jaan 2022, 11:56
Postitas SvenR
gljuk kirjutas:Pult ei puutu asjasse. Võtme sees on immo kiip. Sellega viga või vastuvõtja on vigane

P2 flip key puhul on mul omal sama et kuna lukk on puruks puldil siis korpus vajub alla ning ei lähe ka käima aga keerates vötme nii et pult jääb sirgelt siis probleeme pole.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 06 Jaan 2022, 12:18
Postitas gljuk
Sest et ei loe immo kapslit välja, kui see antennist kaugemal on

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 07 Jaan 2022, 08:50
Postitas kloox
kartul678 kirjutas:
kloox kirjutas:
kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range

Volvo S80 2012a
Geomeetria saab jääda nädalas korra ainult kinni?
Vahest sõidab nädala ilma probleemideta, ükshetk on vead sees ja jõuetu.


Mu teemas pole sellest väg juttu,pidasin silmas seda otsingut search.php?keywords=ECM-P003A85
geomeetria ei ptuugi kinni jääda vaid geomeetriat liigutav elektrooniline juhtseade võib hakata otsa saama.Või on egr ja sisselase nii umbes,et ei suuda oma tööd korralikult teha.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 09 Jaan 2022, 09:24
Postitas SvenR
gljuk kirjutas:Sest et ei loe immo kapslit välja, kui see antennist kaugemal on

Sellele viitamine minu eesmärk oligi.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 09 Veebr 2022, 20:46
Postitas kartul678
ECM-0000 - engine speed sensor - faulty signal
V70 2.5TDI 103kw
Käivitub ilusti, keset sõitu jääb vahest lampi seisma, korra süüde välja ja käivitub kohe uuesti.
Väntvõlli andur vahetatud, probleem siiani alles.
Anduri pistik ja juhtmed tundusid korralikud.
Endal ideed otsas..
MSA15.8 ajuga.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 10 Veebr 2022, 20:02
Postitas SvenR
Mis tootja andur külge sai?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 11 Veebr 2022, 09:50
Postitas kartul678
Originaal Bosch, B osa ei pidavat keegi tootma ja kasutatud andurit ka ei leidnud.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 30 Mär 2022, 17:08
Postitas nonis
Tere,olen alles uus volvo omanik ja lõi ette sellise teate udstød gasser service kræves-heitgaaside teenus vajalik ja mootori tuli põleb,kas oskaks keegi öelda millega tegu? ja kas on üldse hea edasi sõita,pregu ei tahaks ise edasi sõita.mootor on 2.4 bens 2001 s60

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 11 Apr 2022, 16:45
Postitas Wearder
kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range
Õhulugeja on vahetatud, kuid probleem püsib.
Vdash näitab emission rediness codes all punaseid X nendele asjadele: catalyst, DPF rediness, EGR/VVT .
Võib olla see remap tunnus?
Mis sõlmed veel tasuks üle käia?


Äkki peale turbot, enne sisselaske kollektorit kuskilt toru/voolik lahti/puruks? Siis imeb ka turbo rohkem õhku sisse ja puhub mujalt välja ja piitsa andes läheb lolliks.