Veateated ja nende tõlkimine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas bronec » 04 Jaan 2010, 21:29

Kuna esimesel lehel oli küsimusi veateadete ja nende tõlkeabi kohta 8 teemast siis oleks ilmselt mõistlik koondada need edaspidi kokku lihtsalt ühte teemasse.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
MikkAava
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 04 Veebr 2010, 14:32

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas MikkAava » 08 Mär 2010, 15:15

LANGSAM FAHREN WARTUNG DRINGEND - tõlge mingi taoline, aeglane esisild kiire hooldus. ei mõista.. külmaga käivitasin lõi selle teate ette ja mootori tule põlema.. oranzi.. ning pöörded tõusid mega aeglaselt kui kaasi vajutasin, suretasin välja korra ning uuesti käima.. siis käis ilusti.. kuid mootori tuli ikka põleb.. vbla aitab restart, kuid tahaks teada mis see tähendab, millest tingitud.. ? Ehk keegi teab?
S80 2000a.
Eks iga luud saab kord varre taha.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Liiwaannus » 08 Mär 2010, 16:12

99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
MikkAava
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 04 Veebr 2010, 14:32

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas MikkAava » 08 Mär 2010, 16:49





Kui mina aru saan, siis seal kirjutab bensukast.. kui räägitakse küünaldest ja poolidest.. aga mul 2,5D 103 kw.. :O
S80 2000a.
Eks iga luud saab kord varre taha.

Kasutaja avatar
pesa
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 30 Sept 2006, 08:26
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas pesa » 08 Mär 2010, 18:11

Kas see pigem ei tähenda, et "sõida aeglaselt, kiiresti vajaks hooldust" wartung´gist ma tõlkida ei oska.

MikkAava kirjutas:LANGSAM FAHREN WARTUNG DRINGEND - tõlge mingi taoline, aeglane esisild kiire hooldus. ei mõista.. külmaga käivitasin lõi selle teate ette ja mootori tule põlema.. oranzi.. ning pöörded tõusid mega aeglaselt kui kaasi vajutasin, suretasin välja korra ning uuesti käima.. siis käis ilusti.. kuid mootori tuli ikka põleb.. vbla aitab restart, kuid tahaks teada mis see tähendab, millest tingitud.. ? Ehk keegi teab?
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Liiwaannus » 08 Mär 2010, 18:15

Kokkuvõte on vist selline, kaabel taha kuskil, ntks IAs ja mida kiiremini seda parem.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Vaho
Kõva postitaja
Postitusi: 124
Liitunud: 15 Apr 2010, 08:29

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Vaho » 15 Apr 2010, 15:05

langsam fahren, Wartung dringend - sõita aeglaselt, vajalik kohene hooldus
Lisaks panen siia enamlevinud tõlked saksakeelsetest sõnadest, mida võib ette lüüa:
Kühlwasser - jahutusvedelik
Waschwasser - klaasipesuvedelik
Bremsflüssigkeit - pidurivedelik
Stand - tase
niedrig - madal; zu niedrig - liiga madal

Abblendlicht - lähituli/esituli
Fernlicht - kaugtuli
Nebellicht - udutuli
Standlicht - seisutuli
Parklicht - parktuli
Bremslicht - pidurituli
Kennzeichenlicht - ka lühend Kennzl - numbrituli
hinten - taga
vorne/vorn - ees

Wartung - hooldus
Verbrauch - kulu
durchschnittlich - keskmiselt
Tür offen - uks lahti

Kui midagi läks meelest, siis võib alati küsida. Äkki on abi.
S80 - 2,4D - 96KW - 11/2004

Kasutaja avatar
Rene
Foorumi veteran
Postitusi: 1119
Liitunud: 29 Dets 2008, 16:06
Asukoht: Põlva

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Rene » 15 Apr 2010, 20:38

Emissoner serv. erfordras
http://www.kinnistuhaldus.ee Korteriühistute haldusteenuse terviklahendused (ka korteriühistute loomine) Põlvas ja Võrus.

Kasutaja avatar
Vaho
Kõva postitaja
Postitusi: 124
Liitunud: 15 Apr 2010, 08:29

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Vaho » 15 Apr 2010, 20:55

see ei ole küll saksa keeles, aga emissioner - väljalase, serv - hooldus/remont, erfordras - vajadus/vajalik
Kõige tõenäolisem on mingi anduri rike (lambda nt), mis on mootori töö juhtimiseks oluline.
S80 - 2,4D - 96KW - 11/2004

Kasutaja avatar
Rene
Foorumi veteran
Postitusi: 1119
Liitunud: 29 Dets 2008, 16:06
Asukoht: Põlva

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Rene » 15 Apr 2010, 21:10

Jah, jäi lisamata, et lambda tuli kah põleb. Kas midagi täpsemalt ma ise teada ei saa? Et ei tahaks korraga lamba vahetuseni minna, et ehk miski asi ikka tekitab seda lamba viga mitte ei ole lambda pekkis.
Ainult kaabel abiks ja vastav tarkvara jah?
http://www.kinnistuhaldus.ee Korteriühistute haldusteenuse terviklahendused (ka korteriühistute loomine) Põlvas ja Võrus.

Kasutaja avatar
Vaho
Kõva postitaja
Postitusi: 124
Liitunud: 15 Apr 2010, 08:29

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Vaho » 15 Apr 2010, 21:31

lambdaanduri eluiga on u. 150 000 km, nii et kui ei ole teada, millal vahetatud ja on kahtlus, et see läbisõit täis on, siis tasuks vahetada. Andurit saab kontrollida ka, voolu genereeriva anduri jaoks läheb muidugi vaja ostsillomeetrit (oli vist nii) - vool peab kiiresti ühe voldi piires kõikuma, tavaline tester ei näita, takistust muutva anduri kontrollimehhanismi ei tea, aga pädev diagnostik peaks hakkama saama küll. Milline tüüp konkreetselt Sinu masinal on, ei tea. Mootori märgutuli võib muidugi ka muude andurite viga näidata, nii et ega jah, juhtmete tahapanemisest ilmselt ei pääse.
S80 - 2,4D - 96KW - 11/2004

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4027
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas taavi » 16 Apr 2010, 15:17

Vaho kirjutas: Andurit saab kontrollida ka, voolu genereeriva anduri jaoks läheb muidugi vaja ostsillomeetrit (oli vist nii) - vool peab kiiresti ühe voldi piires kõikuma, tavaline tester ei näita.


"ostsillomeeter" on siis venepäraselt ostsillograaf või läänepäraselt ostsilloskoop, lühendatult lihtsalt oss :) Aga tegelikult tahaks just viidata, et lambda anduri vaatamiseks on vaja võimalikult aeglast ossi, amplituud on 1 sekundi kandis. Kiire ossiga ei näe mitte emmigi. (kõik ossid on aeglased, kui need aeglaseks keerata). aga kui seda seadet pole, siis ikka diagnostiku jutule.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

marguss24
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Sept 2007, 22:47

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas marguss24 » 01 Juun 2010, 21:28

mida tähendab FULLT SKYDO
tegemist siis rootsi keelega
ette tänades:

v.kadastik
Kõva postitaja
Postitusi: 129
Liitunud: 09 Okt 2008, 20:54

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas v.kadastik » 04 Juun 2010, 16:09

Otsetõlkes täielik kaitse.

jansatrt
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 20 Veebr 2010, 12:25

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas jansatrt » 05 Juun 2010, 15:17

need rootsi ja itaalia jms keeled, trykkige googeli otsingusse, m6ni kuskilt ikka sama murega on olnud ja siis kasutage translate, saate kiiremini vastuse kui siin p2ev v6i paar
58158239


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 5 külalist