Veateated ja nende tõlkimine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas kloox » 05 Jaan 2022, 10:11

kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range
Õhulugeja on vahetatud, kuid probleem püsib.
Vdash näitab emission rediness codes all punaseid X nendele asjadele: catalyst, DPF rediness, EGR/VVT .
Võib olla see remap tunnus?
Mis sõlmed veel tasuks üle käia?


Otsingut kasutada ei viitsi/taha.Äkki saab vastuse kiiremini?Kas need vead on jalgrattal või mis masinal?
Äkki hakkab geomeetria kinni jääma või turbo juhtmoodul väsima või veel oma pool miljonit asja.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

kartul678
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Juul 2015, 22:42

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas kartul678 » 05 Jaan 2022, 13:10

kloox kirjutas:
kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range
Õhulugeja on vahetatud, kuid probleem püsib.
Vdash näitab emission rediness codes all punaseid X nendele asjadele: catalyst, DPF rediness, EGR/VVT .
Võib olla see remap tunnus?
Mis sõlmed veel tasuks üle käia?


Otsingut kasutada ei viitsi/taha.Äkki saab vastuse kiiremini?Kas need vead on jalgrattal või mis masinal?
Äkki hakkab geomeetria kinni jääma või turbo juhtmoodul väsima või veel oma pool miljonit asja.

Lugesin su teemat juba varem.
Volvo S80 2012a
Geomeetria saab jääda nädalas korra ainult kinni?
Vahest sõidab nädala ilma probleemideta, ükshetk on vead sees ja jõuetu.

dohh
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Nov 2013, 21:01

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas dohh » 05 Jaan 2022, 20:57

Tere,kas keegi teab mida tähendab demarrage bloque essayer encore??? See viga ees siis starter aind plõksub aga ei ketra

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas gljuk » 05 Jaan 2022, 21:40

Immo viga, proovi uuesti tähendab.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

dohh
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Nov 2013, 21:01

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas dohh » 06 Jaan 2022, 10:27

gljuk kirjutas:Immo viga, proovi uuesti tähendab.

Tänud äkki siis ei saa võti korralikult puldiga ühendust, käib nagu lambajalg seal

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas gljuk » 06 Jaan 2022, 11:01

Pult ei puutu asjasse. Võtme sees on immo kiip. Sellega viga või vastuvõtja on vigane
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas SvenR » 06 Jaan 2022, 11:56

gljuk kirjutas:Pult ei puutu asjasse. Võtme sees on immo kiip. Sellega viga või vastuvõtja on vigane

P2 flip key puhul on mul omal sama et kuna lukk on puruks puldil siis korpus vajub alla ning ei lähe ka käima aga keerates vötme nii et pult jääb sirgelt siis probleeme pole.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas gljuk » 06 Jaan 2022, 12:18

Sest et ei loe immo kapslit välja, kui see antennist kaugemal on
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas kloox » 07 Jaan 2022, 08:50

kartul678 kirjutas:
kloox kirjutas:
kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range

Volvo S80 2012a
Geomeetria saab jääda nädalas korra ainult kinni?
Vahest sõidab nädala ilma probleemideta, ükshetk on vead sees ja jõuetu.


Mu teemas pole sellest väg juttu,pidasin silmas seda otsingut search.php?keywords=ECM-P003A85
geomeetria ei ptuugi kinni jääda vaid geomeetriat liigutav elektrooniline juhtseade võib hakata otsa saama.Või on egr ja sisselase nii umbes,et ei suuda oma tööd korralikult teha.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas SvenR » 09 Jaan 2022, 09:24

gljuk kirjutas:Sest et ei loe immo kapslit välja, kui see antennist kaugemal on

Sellele viitamine minu eesmärk oligi.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

kartul678
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Juul 2015, 22:42

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas kartul678 » 09 Veebr 2022, 20:46

ECM-0000 - engine speed sensor - faulty signal
V70 2.5TDI 103kw
Käivitub ilusti, keset sõitu jääb vahest lampi seisma, korra süüde välja ja käivitub kohe uuesti.
Väntvõlli andur vahetatud, probleem siiani alles.
Anduri pistik ja juhtmed tundusid korralikud.
Endal ideed otsas..
MSA15.8 ajuga.

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas SvenR » 10 Veebr 2022, 20:02

Mis tootja andur külge sai?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

kartul678
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Juul 2015, 22:42

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas kartul678 » 11 Veebr 2022, 09:50

Originaal Bosch, B osa ei pidavat keegi tootma ja kasutatud andurit ka ei leidnud.

Kasutaja avatar
nonis
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 30 Mär 2022, 17:05
Kontakt:

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas nonis » 30 Mär 2022, 17:08

Tere,olen alles uus volvo omanik ja lõi ette sellise teate udstød gasser service kræves-heitgaaside teenus vajalik ja mootori tuli põleb,kas oskaks keegi öelda millega tegu? ja kas on üldse hea edasi sõita,pregu ei tahaks ise edasi sõita.mootor on 2.4 bens 2001 s60

Wearder
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 23 Nov 2016, 11:45
Asukoht: Vändra

Re: Veateated ja nende tõlkimine

PostitusPostitas Wearder » 11 Apr 2022, 16:45

kartul678 kirjutas:Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range
Õhulugeja on vahetatud, kuid probleem püsib.
Vdash näitab emission rediness codes all punaseid X nendele asjadele: catalyst, DPF rediness, EGR/VVT .
Võib olla see remap tunnus?
Mis sõlmed veel tasuks üle käia?


Äkki peale turbot, enne sisselaske kollektorit kuskilt toru/voolik lahti/puruks? Siis imeb ka turbo rohkem õhku sisse ja puhub mujalt välja ja piitsa andes läheb lolliks.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist