5. leht 9-st

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 18 Veebr 2016, 13:50
Postitas Ott09
Minul sai ise vahetatud nii et punn ara ja varda august nii palju peale kui välja tuli. Väga must õli tuli välja. Peaaegu nagu mcdonaldsi frityyrist. Siis radika juurest voolik lahti ja liitrike välja ja liitrike sisse taas. Nyydseks pea 40t sõitnud ja ptui ptui ptui. Kõik timm.

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 18 Veebr 2016, 19:39
Postitas ermik
Rumal küsimus siia vahele. Kuidas õlitaset kontrollitakse, parkingu neutraali või käik sees peal?

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 18 Veebr 2016, 20:36
Postitas Siim
Siinkohal oleks oluline täpsustada, millise kastiga tegu on.

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 18 Veebr 2016, 22:53
Postitas ermik
Siim kirjutas:Siinkohal oleks oluline täpsustada, millise kastiga tegu on.


2003a diisel v70 peal olev automaat, õlivardaga :)

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 19 Veebr 2016, 03:08
Postitas maan
Ideaalne oleks kontrollida õlitaset 80ne kraadi juures, VIDAga saab tempi kontrollida. Kontrollitakse töötava mootoriga, masin sirgel pinnal ning käiguvalits P asendis.
Kui VIDAt pole käepärast ja väljas 0 kraadi, siis sõidad mootori soojaks ning peale seda veel umbes 20 min linnasõitu. Sooja kastiga vaatad õlivarda HOT piirkonda ning MIN ja MAX vahe on 0,2L.

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 19 Veebr 2016, 07:04
Postitas kaheksa
maan kirjutas:Ideaalne oleks kontrollida õlitaset 80ne kraadi juures, VIDAga saab tempi kontrollida. Kontrollitakse töötava mootoriga, masin sirgel pinnal ning käiguvalits P asendis.
Kui VIDAt pole käepärast ja väljas 0 kraadi, siis sõidad mootori soojaks ning peale seda veel umbes 20 min linnasõitu. Sooja kastiga vaatad õlivarda HOT piirkonda ning MIN ja MAX vahe on 0,2L.


Soovitus enne kontrolli käigud läbi lapata ja igas asendis oodata 3seki ei ole siis õige ?

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 22 Veebr 2016, 23:31
Postitas Vxx
Tere!

Volvo v70 2005 AW55-50SN odo näit 200000. käiguvahetus tundub ok 2 ja 3 mingitel pööretel lülituvad õige pisut järsemalt aga mitte pauguga
Kuidas ma saan siis enda kasti eluiga pikendada või remontida?

1. Vahetan õli 12l? https://www.youtube.com/watch?v=yDAYHQJcGDI
2. Kas kaan maha ja solenoidiplokk ära pesta
3. Pean kasti maha võtma ja filtri kh vahetama?
4. Või pean juba remontima hakkama solenoide ja asju mis kulunud?

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 24 Veebr 2016, 15:24
Postitas hypnotiza
Läbisõit ilmselt rohkem kui 200tkm, +100tkm otsa vähemalt :) (kui just pole piitsa saanud kast)

2. Solenoidiploki pesust üksi ei ole kasu. Sama hea kui porise ilmaga autot pesta.
3. Oleks mõistlik juba aga kui pole ennem kasti sisuga kokku puutunud, siis soovitan soojalt mitte läheneda sinna.
4. Remontida pole seal muud kui puhastada mehhaaniliselt ja vahetada asju. Solenoididega ei juhtu muud kui kiiluvad kinni sodi tõttu.


PS - õliks sobib ideaalselt SP-III markeering, vastab standardile.

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 24 Veebr 2016, 23:46
Postitas Vxx
Trans-Remis käisin vaatas arvutiga ja sõitis umbes 20 minti ka maanteel ja testis kasti käitumist.
ütles et kõik on ok ja et võib õli vahetada. 100 tava vahetus ja 150 lasevad kaks korda alt välja ja pealt sisse.
küsisin et kas võib eest radikast välja lasta ütles et teeb sama välja kastis umbes 7 l sees kui mootorit käivitad ja õigel ajal seiskad ongi vana õli mis sisse jäi kasti põhjas ja lased uuesti välja.
Kas keegi tartus on seda kasti filtrit vahetada lasknud?
kaua kasti mahavõtmine aega võtab?

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 05 Apr 2016, 19:08
Postitas igiliikur
Kas ma saan õieti aru, et alt välja - pealt sisse meetodil läheb kusagil 3-4l õli ühe korra kohta? Vida näitab kastiks lihtsalt AW50 AWD.

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 06 Apr 2016, 01:08
Postitas hypnotiza
Täpselt nii. Sisuliselt sama kast mis aw55-50sn, lihtsalt nelikuline.

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 06 Apr 2016, 09:00
Postitas igiliikur
Ja kasutada võiks MOBIL1 ATF 3309 ?

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 06 Apr 2016, 11:23
Postitas hypnotiza
Jep. JWS 3309 on standard, kasutada võib ka SP-III õli.

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 14 Mär 2017, 22:45
Postitas k-i
oman s60, 2003, 2,4 D5 autom, 243000km, minu käes pea 8a, ehk mina sõitnud 157tkm. pole kordagi kasti õli vahetanud kuid nüüd tekkinud asja vastu huvi. nimelt külmalt 1-2 käigu vahel kerge jõnks, kuumalt ei saa midagi aru. küsimus ka tekkinud et kas vahetada kui v mitte jne, ja kas poolik vahetus v täis vahetus jne. räägitakse ka ju et kui vana asi töötab, ära näpi. nüüd siis dilemma ees: mida teha, vahetada v mitte ja kui, et mis moodi. siin foorumis ka kahed arvamused.
leidsin youtubist hea video (enda meelest) https://www.youtube.com/watch?v=o690DovjDAc . eks sellest videost ka antud teemasse vähe selgust.
tundub et kutt seletab asja päris hästi lahti.
mida ise otsustan,veel ei tea.aga kusagil peitub tõde.

Terv

k-i

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Postitatud: 15 Mär 2017, 10:58
Postitas hypnotiza
1. Niikaua kuni räägitakse kastidest millel väliselt vahetatav filter on dünaamiline vahetus ja torudest pumpamine OK (juhul muidugi kui filter vahetatakse PEALE pesu). Aga volvo kastidel ei saa filtrile ligi ilma kasti maha võtmata.

2. Soovitan vahetada igal juhul. Päästab nii mõndagi. Kui mitte, siis järgmine remont/hooldus kordades lihtsam kuna turbiin ka puhtam.

3. Vahetada järk-järgult alt välja, ülalt sisse (AINULT õlivarda august, MITTE NÄPPIDA PEALT ÜHTEGI POLTI!). Vahetusi teha seni kuni õli jääb ilusti roosakaspunaseks. Pole olemas seni ühtegi atm kasti õlivahetusmeetodit kus saaks 100% õli kätte. Rääkimata sellest kõntsast mis sealt on. Väljapumpamise teel väljub kastist filtreeritud õli. Seega ainult arvamise küsimus kuhu jääb kõnts suuremas osas.

Tundub endiselt et on vaja sticky teemat atm kastide hoolduste kohta. Võin teha pilte kastide sisemusest, lisada hüdraulika skeeme näidata piltidel ära õli voolamise teekonna ja mis juhtub kui vahetada õli pumbates. Minupoolt piltidega tõestatud jutt. Teoreetiline lähenemine ei aita kuidagi!