4. leht 6-st

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 13 Sept 2014, 14:55
Postitas pestav
Väga raske on graafikust aru saada. Kui sa logid, siis võta uuesti manifold pressure ja vnt duty cycle. Clear all ja zoom in nii palju kui läheb. Siis sõidad näit kolmandaga 1000rpm. Paned start ja gaas põhja. Lased punaseni ja siis stop. Seejärel vajutad auto range. Siis screenshot ja postita pilt. Ise arvan, et labad tahma täis...

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 15 Sept 2014, 08:59
Postitas Taff
Üritan uue graafiku täna teha.
Turbo muidu käis eelmine sügis maas ja sai kõik ära puhastatud (kuigi ega ta väga must polnudki).
Lasen ka mitu korda kuus Tartu otsasi ja üldjuhul olen üritanud Paide 110 alas 4.nda käiguga ka puhtaks lasta torud ja ka kiirendanud/aeglustanud, et labad võimalikult palju liikumist saaks.
Aga eks vist on alati võimalus, et uuesti tahmased...

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 15 Sept 2014, 09:36
Postitas pestav
Kui sa alles puhastasid, siis välistaks selle variandi

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 15 Sept 2014, 18:08
Postitas Taff
Ei tulnud vist jälle kõigeparem graafik(unustasin sisse zoomida :( ) aga ega väga ei saanudki lasta....3. käik 1000rpm, gaas põhja....ja tsipa enne 2500rpm läks mootor limp mode jälle :P
https://drive.google.com/file/d/0B28uR4yX0BIaeHVBYi1ucHdJX28/edit?usp=sharing
Millegipärast hakkas VIDA jamama ka hetkel ja ei lase fault trace-le ligi :? Uurin puurin, et saaks teada mis veateate seekord viskas

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 15 Sept 2014, 18:23
Postitas amazon86
Võrdluseks rpm, turborõhu ja vnt solenoidi töö. Kaks kiirendust 40 km/h- 90 km/h 3. käiguga.
Pilt

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 15 Sept 2014, 20:17
Postitas pestav
Taff kirjutas:Ei tulnud vist jälle kõigeparem graafik(unustasin sisse zoomida :( ) aga ega väga ei saanudki lasta....3. käik 1000rpm, gaas põhja....ja tsipa enne 2500rpm läks mootor limp mode jälle :P
https://drive.google.com/file/d/0B28uR4yX0BIaeHVBYi1ucHdJX28/edit?usp=sharing
Millegipärast hakkas VIDA jamama ka hetkel ja ei lase fault trace-le ligi :? Uurin puurin, et saaks teada mis veateate seekord viskas


Miskit ikka valesti jah. Hea oleks kui saaks veakoodi ja "initial state" alt vali limp põhjustanud viga. Ja edasi details. Võid kopeerida siia kui seal midagi on.

amazon86 kirjutas:Võrdluseks rpm, turborõhu ja vnt solenoidi töö. Kaks kiirendust 40 km/h- 90 km/h 3. käiguga.
Pilt


See remampiga? Boost lainetab maru kõvasti ju. VNT duty cycle läheb maru üles, vist liiga üles. Siis jälle liiga alla jne.. "Tjuun" tahaks korrigeerimist kindlasti...

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 15 Sept 2014, 22:30
Postitas amazon86
Remapiga jah, esimene langus on ligikaudu 0,2 bar, duty cycle max on õige. Ise arvan sama, et tjuun tahab veel timmimist aga pole midagi hullu ka.
Taff vaata geomeetria solenoid kriitilise pilguga üle, väikse kopsiku all on filterpind, mis võib umbes olla.

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 16 Sept 2014, 17:35
Postitas Taff
Niih lõpuks sain VIDAga fault trace alla ligi.
Vigadeks oli seekord:
ECM-2505 Fuel pressure too low
ECM-6805 Boost pressure control - faulty flow
ECM-1300 MAF sensor signal - Signal too low.
Details ei paljasta kahjuks midagi huvitavat...lootsin ka, et äkki on limpi aegsed väärtused kirjas vmt.
Turbo solenoid sai ka puhastatud siis kui turbo maas käis.

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 13 Aug 2015, 08:32
Postitas Taff
Niih, vana ja pikalt jauratud probleem sai nüüdseks lahenduse (ma loodan) :)
Sai siis kõrgsurvepump vahetatud ja nüüd paar päeva sõidetud ja pole veel limp mode tulukest säramas näinud...täitsa harjumatu on gaasi vajutada, kartmata oranzi tulukese süttimist :) Loodame, et nii ka nüüd jääb! :thumbsup:
Järgmisena oleks vaja 1-2 pihustit odavalt sebida....5ndal pihustil korralik tiks sees :)
Tänud Paavole kes kõrgsurve pumpa andis laenuks/müügiks :cheers:

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 19 Aug 2015, 21:23
Postitas kaido20
Sama viga hetkel mul ka,ma tegin esimese mootoripadja vooliku pimedaks ja asi korras.Järgi panen,siis padi lekib,ja kohe limp mode kiirendusel

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 27 Aug 2021, 13:49
Postitas Taff
Noniih, aastad möödunud ja tore ECM6805 on piinamas (muid koode pole).
Kõik tavalised asjad läbi proovitud juba ja juhe korralikult koos.
Äkki foorumis kellelgi veel mõni idee.
Viskab errorisse üldiselt kui lasta sinna 4000rpm juurde näiteks 3nda käiguga.
Rahulikumalt kiirendades ei pruugi errorit ette tulla....
D5244T 2002a
Tehtud/proovitud:
1) Kütusefilter vahetatud
2) Esimene ja tagumine mootoripadi vahetatud (lekkisid tsipa)
3) Turbo puhastatud eelmine sügis (ei tahaks uskuda, et aastaga umbe tõmbab...seda enam et puhastamise ajal polnudki väga tahmane) ja kruvikaga surudes liigub hoovake justkui takistusteta.
4) Turbo juht solenoid vahetatud (vanal sai võrku puhastatud ja isegi korra lahti võetud aga noh ÄKKKI....)
5) Vaakumkell näitab patjade juures kenasti -0,8bar kandis.
6) EGR puhastatud
7) Sisselaske osa survestatud (20psi) ja hoidis ehk intercooler ja voolikud terved
8) Pisike lõdvik enne turbot vahetatud

Vist sai kõik mainitud....
Kaks võibolla natukene segast pilti panin ka siia alla (esimesel sigrimigril 2 kiirendust 3nda käiguga).
Enda fantaasia hakkas mõtlema, et kuna kipub viskama errorisse just seal suure õhuliikumise juures, siis äkki on katalüsaator umbe läinud ajapikku (393Kkm kellal) ja lihtsalt ei mahu see õhk liikuma.
MAP sensor justkui võiks korras olla....näitab intake ja atmospheric näitu tühikäigul üsna võrdselt.
MAF kohta ei oska kommenteerida muud kui tühikäigul on näit selles piires mis VIDAs mainitud ja samamoodi kui tühikäigul EGR aktiveerida. Samas FB-s mainiti, et õhukulu ehk liiga väike lõpupoole (550kg/h)
Pihustid vist ei tohiks lüüa 6805 koodi...oleks rohkem seal kütusesurve veakoodide kandis?
Rõhk kipub natukene justkui kõrgeks minema (stock vist peaks 1,4 olema? aga graafikul 1,56bar).
Välismaa foorumid ka läbi kammitud ja eks igalpool suhteliselt samad nõuanded, mis ka üldiselt juba läbi proovitud....

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 27 Aug 2021, 14:57
Postitas Liiwaannus
Leidsin sellise tüki googliga, ehk on abi.
Make:
Volvo
Code:
ECM-6805
Definition:
Turbocharger (TC) Control Valve. Pressure Too High
Description:
If engine speed (RPM) is above 3500 rpm and the engine is operating at a high load, and if the boost pressure (from the boost pressure sensor) is higher than a designated value, which at maximum boost pressure is approximately 20kPa (2.9psi) above normal boost pressure, this is interpreted as a fault and diagnostic trouble code (DTC) ECM-6805 is stored.
Cause:
Hoses between turbocharger (TC) and turbocharger (TC) control valve respectively Turbocharger (TC) control valve and pressure servo are loose or are blocked/damaged
Faulty turbocharger (TC) control valve
Faulty boost pressure control (BPC) valve pressure servo
Sticking boost pressure control (BPC) valve

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 27 Aug 2021, 15:33
Postitas Taff
Liiwaannus kirjutas:Hoses between turbocharger (TC) and turbocharger (TC) control valve respectively Turbocharger (TC) control valve and pressure servo are loose or are blocked/damaged
Faulty turbocharger (TC) control valve
Faulty boost pressure control (BPC) valve pressure servo
Sticking boost pressure control (BPC) valve


Vaatan igaksjuhuks veel üle turbo ja solenoidi vahelise vaakumvooliku. Kuigi siis oleks pidanud vaakumkell ka tunduvalt vähem näitama kui seal vaakumvoolikus miskine kahjustus oleks. Aga kontrollida võib ikka.

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 27 Aug 2021, 15:45
Postitas Liiwaannus
Ma ei ole kursis selle auto turbo juhtimisega, aga kui loogika on sarnane vana 103kw masina omale, kus WG le anti vasturõhku ja reguleeriti selle olemasolu TCV ga, siis oma vana traktoriga TCVst WG voolikut mööda tuues, et tõsta boostirõhku sain ka viimast võttes veakoodid sisse. Kuna sul rõhupiik ka tekib, siis kas WG toimetab nii nagu peab?

Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant

Postitatud: 27 Aug 2021, 15:48
Postitas Taff
D5 on tsipa teistmoodi. Tal pole wastegate-i. Toimub geomeetria muutmine vaakumiga kuuma poole peal ja see geomeetria sai sügisel üle käidud kuna tõesti on tüüpviga nendel.