4. leht 24-st

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 02 Okt 2011, 00:27
Postitas Argo
raimos kirjutas:MIs viga võib olla kui vahepeal lööb põlema veojõukontrolli märk armatuuris??? ABS või midagi muud ???? sry

Nii ta hakkas minulgi pihta. Algul vilkus, nüüd juba põleb alati. Ilmselt külmjooted abs blokis. Kasutaja Taavi saab sellega aidata, kui tegu on ATE blokiga. Minu blokk on praegu tinutamisel, nii et armatuuris põlevad igasugu tulukesed, punane hüüumärk, abs, dstc ja lisaks ei loe läbisõitu hetkel. Infotabloo ütleb et "mõistlik oleks praegu mitte sõita" :)

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 17 Okt 2011, 22:36
Postitas tanel63
ants kirjutas:
doctort kirjutas:Mida tähendab Diesel Voorverw?

http://translate.google.com/#nl|et|Diesel%20Voorverw


Mul ka viskab vahest käivitamise momendil korraks seda. Mida see siis täpsemalt tähendab? Kütet nagu paagis piisavalt.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 30 Okt 2011, 16:21
Postitas kodune
tanel63 kirjutas:
ants kirjutas:
doctort kirjutas:Mida tähendab Diesel Voorverw?

http://translate.google.com/#nl|et|Diesel%20Voorverw


Mul ka viskab vahest käivitamise momendil korraks seda. Mida see siis täpsemalt tähendab? Kütet nagu paagis piisavalt.


Mul ka viskas autol käivitamise momendil ette selle diesel voorverw. Hollandi keeles tähendab see voorverw eelsoojendama. Ilmselt peaks ta tähendama seda, et eelsüüteküünlad hakkasid tööle.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 23 Nov 2011, 20:13
Postitas kEn
defaut ampoule feux croisement - Oskab keegi aidata ?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 23 Nov 2011, 20:26
Postitas sipelgas
kEn kirjutas:defaut ampoule feux croisement - Oskab keegi aidata ?


Mõni pirn ei põle.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 23 Nov 2011, 22:10
Postitas kEn
Mõlemad lähituled on pimedad. (bixenon) S80 I.gen

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 04 Jaan 2012, 12:21
Postitas matte
rutschsicherung vorübergeh aus?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 16 Jaan 2012, 00:55
Postitas veixv
Kas kellelgi veel külmaga vahest alarme viskab, mis peale taaskäivitamist ära kaovad?

Igatahes täna oli mingi rekordpäev, 3 erinevat väikse sõidu juures. Isegi kui midagi katki ei ole, kirjutan siia ülesse ikka kui keegi peaks teadma täpselt millega need seotud on, äkki läheb kunagi vaja ja hea teada.

Alarmanlage Wartung erforderlich
Alarm Ausgelöst Fahrz. Prüfen

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 16 Jaan 2012, 08:25
Postitas gljuk
Palju õnne! Alarmi pasun tahab remonti või vahetust. Diagnostika näitab täpsemalt.
viewtopic.php?f=18&t=12246

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 16 Jaan 2012, 18:10
Postitas veixv
gljuk kirjutas:Palju õnne! Alarmi pasun tahab remonti või vahetust. Diagnostika näitab täpsemalt.
viewtopic.php?f=18&t=12246


Kui endale meelde tuletan, siis viidatud teema olen hoolikalt varem läbi lugenud, aga kuna vahetasin 5 kuud tagasi alarmipasuna akud välja(just alarmi suvalisel ajal undamise pärast), siis ei uskunud et asi võiks selles juba olla. Aga muidugi pasunale endale ma midagi ei teinud ja küllap on mul sellega nüüd mingi kala.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 16 Jaan 2012, 23:10
Postitas gljuk
Ok, kuna te pole ennem teada andnud, et sireen hooldust sai, mõtlesin kohe seda. Samas enamasti "Alarm system service required" näitab ikkagi pasuna pärast.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Veebr 2012, 15:28
Postitas tanel63
SRS system service spoed. Viimase sõna tähendusest ei saa aru ja miks selle veakoodi ette viskas. Seotud sellega et käivitamisel aku suht tühjaks käiasin?

Engine management BIJ hood- Pole kindel kas kõik sõnad täpselt korrektselt kirjas on...Check engine jäi ka põlema.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Veebr 2012, 16:33
Postitas frantic
tanel63 kirjutas:SRS system service spoed. Viimase sõna tähendusest ei saa aru ja miks selle veakoodi ette viskas. Seotud sellega et käivitamisel aku suht tühjaks käiasin?

Engine management BIJ hood- Pole kindel kas kõik sõnad täpselt korrektselt kirjas on...Check engine jäi ka põlema.


Mul endal täpselt sama jama :x

Esimene siis nõuab SRSi hooldust(kleeps vasakul tagaukse juures) Mul aegus juba 2009 aga põlema hakkas alles nüüd, aga loodetavasti see tõesti tingitud tühjast akust.

Teine veateade lööb mul ka vahel ette aga check engine põlema ei lähe. Ennemasti tekkis viga siis kui veojõukontroll rakendus aga nüüd suure külmaga tekib juba niisama. Diagnostika näitas õhulugeja ja/või turbo rõhuanduri viga. :?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Veebr 2012, 17:04
Postitas gljuk
Väga tihti tähendab see spidokaploki viga. Parandatav.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 05 Veebr 2012, 19:36
Postitas sipelgas
frantic kirjutas:Esimene siis nõuab SRSi hooldust(kleeps vasakul tagaukse juures) Mul aegus juba 2009 aga põlema hakkas alles nüüd


Elu sees ei hakka SRS tuli põlema selle pärast, et kleepsu järgi on aegunud. Need pole omavahel absoluutselt seotud. Kleepsu mõte on pigem võtta tehaselt vastutus probleemide korral.

Kõik rikketuled hakkavad põlema ikka rikke korral. Liiga madal pinge mis põhjustatud tühjast akust võib ka olla viga.