pesin brake cleaner vahendiga mõlemad andurid puhtaks IAT ja MAF. ( ei teagi kas on liiga kange vahend ja peseb midagi liiga palju andurilt maha)
filter ise ei olnud õline, kuidas see õliaur sinna keerutab ennast turbost tagasi?
sisselaske suur toru õhulugeja küljes on puhas ja kuiv, kes teab, kas 18a jooksul on seda MAF üldse puhastatud,
aga ikkagi, mis pidi see õhk liigub, et sinna jõuab?
karteri tuulutust puhusin läbi hiljuti (kui õlivarda ära murdsin, aga ei olnud kasu, varda kõrvalt hakkas õli välja ajama õrnalt).
õhutoru puhas aga ka MAF ees olev võrk oli õline.
miks puhastama hakkasin:
2003 v70 D5 atm 120kw esivedu, võtab rohkem kütust kui teine samasugune 2005 (ka no dpf).
sõitnud olen 2003 ainult 3 paagitäit, ja keskmised okt 8.1 ning nov 8.6 peamiselt ainult 10km otsad tööle (80% maantee)
205/55R16 tehase mõõdus rehvid, rõhud 2,5 ja kõik pidurid üle käidud, klotsid ja kolvid liiguvad.
eelsoojendeid ei ole kummalgi.
2005 olen saanu mais ja oktoobris ka 8.2, muidu aastate keskmine 7.6. tagumiku järgi on chipitud ja suvel foori tagant minnes on ka kõrvaga kuulda kriuksu.
veakoode üleval ei ole, Vidaga vaadatud.
siin üks video, kuidas kõrvatikuga andur ära murti https://youtu.be/AA8Tdgt3pPA?t=160
IAT intake air temperature sensor eraldi väljas ja MAF on õhukanalis peidus.