2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
rasss
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 23 Nov 2014, 21:50
Asukoht: Pärnu/Tartu

2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas rasss » 24 Aug 2016, 16:10

Probleem on selline, et kui sõita madalatel pööretel (ükskõik mis käigu puhul) näiteks 60-80 vahel (4. käik), kus on seda kõige paremini tunda ja pöörded on just madalad, seal 1300-1500 kandis, siis kandub rooli ja kerre selline vibratsioon, mis on ebameeldiv. Ajaga tuntavalt suurenenud ei ole, kuid on olnud auto ostmisest saadik (ca aasta). Lasin Crankis üle kontrollida mootoripadjad, pidid olema korras. Manuaali ja teiste sama mootoriga/käigukastiga autodel sellist vibreerimist ei tähelda. Käigukast on korras, dünaamiline õlivahetus ja kontroll tehtud ca 10 000km tagasi. Omal on mõtted otsas.
V70 2,4 D5 2005

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas gljuk » 24 Aug 2016, 16:24

Kas kõiki patju on kontrollitud? Ka parempoolset? (mootoririhma poolset)
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
rasss
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 23 Nov 2014, 21:50
Asukoht: Pärnu/Tartu

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas rasss » 24 Aug 2016, 17:46

gljuk kirjutas:Kas kõiki patju on kontrollitud? Ka parempoolset? (mootoririhma poolset)


Selgesõnaliselt palusin kõik mootoripadjad ja samuti käigukastiosa üle kontrollida. Hiljem üle küsides mainiti, et kõik on korras. Ei julge ise ka uskuda. Ehk on padjad lihtsalt niivõrd ebakvaliteetsed?
V70 2,4 D5 2005

Bossq2
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 06 Dets 2015, 03:28

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas Bossq2 » 27 Aug 2016, 08:02

Kas sul flantse pole vahel mul tekkis flantsitest ees vahe peal oli siis jälle ei olnud
760 intecooler
v70 142 kw 98 läinud

Kasutaja avatar
n2rimuru
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 14 Veebr 2016, 15:19

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas n2rimuru » 29 Aug 2016, 11:38

Võib ka olla sisemisest pooltelje otsast. Endal sma keiss, mõlemad loksuvad.

Kasutaja avatar
rasss
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 23 Nov 2014, 21:50
Asukoht: Pärnu/Tartu

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas rasss » 29 Aug 2016, 13:40

Ei ole flantse. Pooltelgi pole küll lasnud kontrollida, aga ei tundu ka õige teema olevat, kuna see vibra ainult teatud pööretel, seal 1300 kuni isegi 1800.
V70 2,4 D5 2005

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 873
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas 164 » 29 Aug 2016, 14:04

Kuna ise olen ka igasuguse vibra osas allergiline, siis olen püüdnud vibrakunni (aka esiveolise volvo) vibra tekkeallikaid tuvastada. Kõigepealt alusta velgede sirgsuse kontrollist, tasakaalu kontrollist ning rehvide seisukorrast. Eesti teedel sõitudnud velg on üldjuhul kõver ja see on volvoga kohe tunda - eriti lihtsalt lähevad kõveraks vähe vanemate amortidega. Kui ei lahenenud, siis järgmiseks võta ette pidurikettad. Minu hinnangul on suhteliselt vähetõenäoline, et põhjus veovõllidest või mootoripatjadest. Kui paremaks ei läinud, siis harju ära või osta sakslane. :D

TheKris79
Kõva postitaja
Postitusi: 169
Liitunud: 24 Sept 2015, 12:41

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas TheKris79 » 29 Aug 2016, 17:02

Minu 2006 S60nel oli siiski vibratsiooni allikaks esimene lühike veovõlli kastilähedane nuudiots. Käega katsudes ei olnud mingit loksu aga kuna ilma mingisuguse nähtava möginata kummiluttide juures oli teine täiesti kuival ja vibra oli just kuskil 80 km/h juures ning millegipärast kadus ära kui sellisel kiirusel N peale käigu lükkasin aga nagu vedu taha läks nii oli vibra jälle olemas (mis oli vähe imelik) ning samuti ei läinud eriti hullemaks ajaga, kuid sedasi sõitsin umbes 4 kuud siis viskas üle. Sai vahetatud ning kõik oli korras niikaua, kui esimesed õõtsa puksid läbi läksid (tõenäoliselt sellest vibrast tingituna, kuna polnud teised nii vanad veel).
Ahjaa - mul tegi küll kolksatusi vahest, kui R ja D vahel mängisin aga see oli sõltuvuses kummale poole viimane pööre oli enne kui auto parkisin. Info autos järeldati, et kast on tuksis ja pakuti seda aga sai siis ise nuut lahti võetud ja avastatud, et teine täiesti kuivanud olekus. Testisid nad sedasi, et tõstukil panid käigu sisse ja vahtisime koos auto all ning siis oli näha vibrat kasti ja kogu mootori juures - sealt tuli järeldus kast vigane nende arust.
2016 XC90 First Edition D5
2012 XC90 D5 R-Design
2014 S60 T6 R-Design

ermik
Kõva postitaja
Postitusi: 148
Liitunud: 15 Nov 2010, 22:21

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas ermik » 29 Aug 2016, 20:13

Kas veljed pole värvimises käinud?

Kasutaja avatar
n2rimuru
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 14 Veebr 2016, 15:19

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas n2rimuru » 29 Aug 2016, 20:24

rasss kirjutas:Ei ole flantse. Pooltelgi pole küll lasnud kontrollida, aga ei tundu ka õige teema olevat, kuna see vibra ainult teatud pööretel, seal 1300 kuni isegi 1800.



soovitan kindlasti sisemised otsad üle kontrollida

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 873
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas 164 » 30 Aug 2016, 09:23

n2rimuru kirjutas:
rasss kirjutas:Ei ole flantse. Pooltelgi pole küll lasnud kontrollida, aga ei tundu ka õige teema olevat, kuna see vibra ainult teatud pööretel, seal 1300 kuni isegi 1800.

soovitan kindlasti sisemised otsad üle kontrollida

Kui sul probleem veovõllides, siis võid minu omad ära osta, nendes probleem polnud. viewtopic.php?f=30&t=42503&p=297208#p297208
Tripolidega on tugevamad ka.

Kasutaja avatar
n2rimuru
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 14 Veebr 2016, 15:19

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas n2rimuru » 30 Aug 2016, 18:29

164 kirjutas:
n2rimuru kirjutas:
rasss kirjutas:Ei ole flantse. Pooltelgi pole küll lasnud kontrollida, aga ei tundu ka õige teema olevat, kuna see vibra ainult teatud pööretel, seal 1300 kuni isegi 1800.

soovitan kindlasti sisemised otsad üle kontrollida

Kui sul probleem veovõllides, siis võid minu omad ära osta, nendes probleem polnud. viewtopic.php?f=30&t=42503&p=297208#p297208
Tripolidega on tugevamad ka.



vaevalt need sobivad 2007a s80 136kw? aga võin eksida

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 873
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas 164 » 30 Aug 2016, 19:08

n2rimuru kirjutas:vaevalt need sobivad 2007a s80 136kw? aga võin eksida

II gen S80'le suure tõenäosusega mitte.

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas kaupz » 08 Nov 2016, 21:54

kui nüüd sain sama masina järgmise autovahetaja käest, siis aitas 3+3L autmaatkasti õli vahetamisest, värv ei ole ikka veel eriti hea.
aga vibra kadus 96%
mingi väike surin on, või on see muust, või näen ma tonti, 11a vana auto ei ole ju UUS :)

(asukokoht, aasta ja kirjeldus vastas olukorrale).
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
kobra2
Kõva postitaja
Postitusi: 103
Liitunud: 11 Aug 2013, 12:51
Asukoht: Viljandi.

Re: 2005 V70 automaat - vibratsioon teatud pööretel

PostitusPostitas kobra2 » 09 Nov 2016, 01:05

on 1 motoripadi mis võib küll korras olla aga kui on pinge all siis tekitab kah vibratsooni.kontroll on lihtne ja ei maksa midagi.see piklik padi või õigemini reaktiivvarras mis kinnitub käigukastist esimese põiktala külge.asub siis pea auto keskel mootorist eespool.tala külge kinnitub 2 mutriga.see padi ei tohi olla pingeall.keera korraks mutikad lahti ja padi vabaneb ise pingealt.vähemalt võid proovida,halvemaks ei tee.
quattro.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist