Autoks siis S60, 2.4L 136kw D5, aasta 2007lõpp.
Viga seisneb selles et automootor töötab ebaühtlaselt, nii tühikäigul kui ka sõites ühtlasekiirusega hakkavad pöörded kõikuma(madalamaks ja uuesti normi). Keskmine kütuse kulu on tõusnud selle jamaga, ennem oli 7.4L/100km nüüd näitab 8.5L/100km.Kiirendades probleemi ei ole. Vahepealjukerdab mootor nii et sõit muutub võimatuks! Gaasi mahalastes hakkab samuti jukerdama aga momendiks.
Diagnostika tehtud näitas et eelsüüteküünaldega mingi jama(auto käivitub ilusti). Samuti sai likviteeritud õhuleke turbo plastik torus mis jookseb mootorialt. Näitas ka et viienda ja kuuenda pihustiga jama sellest tulenevalt ka pistikute vahetus(olid päris jubedad)
Sorry kui tekst liiga segane. Vb on kellelgi sama jama olnud ja oskab aidata.
Lgp: Märt
S60 mootor jukerdab!
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S60 mootor jukerdab!
Tere,
tasuks kontrollida kütuserõhuregulaatorit ning survelati andurit.
terv,
´H.
tasuks kontrollida kütuserõhuregulaatorit ning survelati andurit.
terv,
´H.
Re: S60 mootor jukerdab!
Võib tunduda loll küsimus aga kuidas neid kontrollida?
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: S60 mootor jukerdab!
Swirl klapid korras?
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: S60 mootor jukerdab!
Minul on ka üks rumal küsimus. Mind huvitav see kuues pihusti, mille pistikut vahetati... Ehk peaks tegema uue diagnostika ja piirduma viie silindri uurimisega.
Aga asjast nüüd. Kui sul pihustitega jama oli, siis see võib tähendada, et põlemata kütus on tahmafiltri ummistanud. Sõida võimalukult vähe või üldse mitte. Kui tahmafilter on kütusega ummistatud, siis see võib väga kiiresti tekitada väga suuri probleeme - lõppeb sellega, et väljuvad gaasid otsivad lihtsama tee... Põletavad EGR-i maha ja tulevad siselaskesse tagasi, seejärel sulab plastist sisselase jne...
Aga asjast nüüd. Kui sul pihustitega jama oli, siis see võib tähendada, et põlemata kütus on tahmafiltri ummistanud. Sõida võimalukult vähe või üldse mitte. Kui tahmafilter on kütusega ummistatud, siis see võib väga kiiresti tekitada väga suuri probleeme - lõppeb sellega, et väljuvad gaasid otsivad lihtsama tee... Põletavad EGR-i maha ja tulevad siselaskesse tagasi, seejärel sulab plastist sisselase jne...
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist