Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 13 Apr 2015, 08:19

Nüüd siis asi niikaugel, et sai DPF läbi puuritud. Sai nüüd nädalavahetusel ka 800km sõidetud ja veateadet ette ei ole tulnud. Läbi puurimise kasuks sai otsustatud sellepärast, et seda sai tasuta teha ja kui poleks aidanud, siis oleks nagunii DPF-i vahelt välja lasknud progreda. Peale läbipuurimist sai uuesti ära kustutatud 3 pihusti impuld errorid, mis olid peale pihusti otsade vahetust tagasi tulnud millegi pärast. Sai ka natuke sõidetud ja uuesti kontrollitud ning pihusti errorid enam tagasi ei tulnud. Autol tundub nüüd ka natuke jõudu rohkem olevat ja kütusekulu on langenud. Ennem oli maanteel natuke üle 5, aga nüüd kusagil 4.5 liitrid sajale. Nüüd tuleks veel eelsüüte küünlad üle kontrollida ja vahetada, sest mõni hommik nagu puterdab, kui käima panna. 1 silinder nagu jätaks vahele. Kui mootor soojemaks on läinud, siis seda probleemi enam ei esine.

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas KuldarA » 13 Apr 2015, 10:09

Sa puurisid DPF-i läbi, aga jätsid välja progremata?

See on sama hull või isegi hullem, kui see, et sõidad umbes filtriga ringi.

Auto arvab ikka, et filter on alles ja tahab seda tühjaks põletada. Annab rohkem kütust peale, mis voolab karterisse ja üks hetk vaatad, et huvitav, miks auto ilma Sinu abita pöörded üles laseb ja jubedat tossu välja ajab :) Edasi võid juba uut mootorit otsida.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas gljuk » 13 Apr 2015, 10:36

Miks auto peaks põletama hakata tahtma? Filtris on auk sees, seega vasturõhku väga ei teki. Auto arvab, et filter ei vaja läbipõletamist ja seda protseduuri ei toimu.
Miks nii ei ole?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 13 Apr 2015, 11:43

Mina olen ka ikka asjast nii aru saanud, et rõhu andur saab aru, millal filter täis ja millal mitte. Kui filter läbi puurida, siis ei tohiks kunagi rõhk nii suureks minna, et andur peaks aru saama, et nüüd on vaja põletust alustada. Või olen ma nüüd täiesti valesti asjast aru saanud? Ja isegi kui põletus peaks toimuma, siis on ju DPF ikkagi olemas. Miks siis ei peaks suurem kütuse kogus ära põlema? Ma saaksin aru, et oleksin DPF-i eemaldanud ja jätnud välja progremata, aga DPF ju endiselt olemas lihtsalt seal sees on 4 umbes 6mm läbimõõduga lisa auku, mis soodustavad gaaside välja saamist? Huvitav on see, et isegi diisli spets, kelle juures ma lasin pihusteid teha ja keda peetakse Pärnus üheks parimaks ei soovitas seda teha? Võib olla suudab keegi seletada, et kuidas on võimalik niimoodi mootorit rohkem kahjustada, kui umbes DPF-iga sõites, kus gaasid ei saa mootorist välja ja tekitavad ülerõhku?

J30
Foorumi veteran
Postitusi: 882
Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas J30 » 13 Apr 2015, 15:00

Pihustite teemaon sellel autol väga ohtlik. Kui pihusti jamab, põlemine pole korralik, siis põlemata diisel jõuab DPF.i See võib filtri väga kiirelt ummistada nii, et gaasid enam üldse läbi ei käi. Noh ja siis on gaasidel ainus võimalus läbi EGR-i tulla sisselaskesse... Ühesõnaga üliohtlik ja võib lõppeda mootori kap. remondiga.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas KuldarA » 13 Apr 2015, 17:11

Praktika näitab vastupidist, et auto just pidevalt tahabki põletada teda, olgugi, et filtrit füüsiliselt pole. Ega seda ilma asjata välja ei progreta.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

jakim
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 24 Sept 2007, 19:34

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas jakim » 13 Apr 2015, 20:43

DPF tühjendus/põletus toimub kahel juhul:

1) Suur rõhuerinevus
2) Arvutuslik tsüklite arv(tahma kogus) on täis.

Läbipuuritud filtrit hakkab aju põletama siis kui tsüklite arv täis. Kuna temperatuur ei tõuse piisavalt kõrgele kestab tühjendus kauem ja kütus jõuab mootoriõlisse. Kütusega segatud õli mootorit ei määri ja varem või hiljem on mootor koos. Nii lihtne ongi.
Ex volvo

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas KuldarA » 13 Apr 2015, 21:28

Mittemäärimine on üks asi. Kui tase tõuseb piisavalt kõrgele läheb mootor "lõhkuma" ja automaatkasti puhul oled Sa sellisel juhul ainult kõrvaltvaataja. Manuaalkastiga annab veel ära lämmatada mootor.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

J30
Foorumi veteran
Postitusi: 882
Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas J30 » 14 Apr 2015, 10:49

Tegelikult on üks võimalus veel. Kui mootor lõhub, siis võtad õhufiltri korpusel kaane maha, endal ka püksid maha ja hüppad filtri otsa nii, et su tagumik liibub sinna tihedalt ja välistab õhu liikumise mootorisse. Et see kiiresti õnnestuks, siis võiks seda aeg-ajalt harjutada.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas gljuk » 14 Apr 2015, 10:58

Hahah.
Seal mootoris on drossel olemas. Miks see kinni ei lähe, kui gaasi pedaali lahti lasta?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 14 Apr 2015, 11:44

Küsiks veel, et kas kellegil on reaalset kogemust sellega, et läbipuuritud filtriga hakkab põletama nii, et hakkab kütust õlisse peksma ja siis jookseb mootor kokku? Või on see jutt jälle nii, et keegi kusagil rääkis, et nii oli naabrimehel läinud? Kui see on see viimane variant, siis mina olen ka kuulnud, et paar autot kellel samas kohas puuritud sõidavad juba 2-3 aastat nii ja probleeme pole olnud? Ei teagi nüüd mida uskuda?

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas gljuk » 14 Apr 2015, 12:02

Kütust vahepeal pritsib ka korras oleva filtriga õlisse.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas KuldarA » 14 Apr 2015, 14:20

Käivitusel läheb ikka ka korras diislil veidi kütet karterisse, sama ka bensiinimootoriga autoga, aga bensiin aurustub ära ja diise mitte.

Drossel annab nii palju õhku ikka peale nagu tühikäigul, aga lõhub ta ikka korralikumalt. Peres ühe PSA pealt pärit mootoriga V50-ga see juhtus.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

muganbeat
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 05 Veebr 2015, 12:17

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas muganbeat » 14 Mai 2015, 09:15

Nii nüüd asjad seal maal, et umbes kuu tagasi sai käia kasutaja J30 juures ja tahmafilter välja progretud. Sai siis Pärnusse tagasi sõita ja tahmakas päris välja lõhutud. Tahmaka maha võtmisega läks katki kahjuks, aga tahmaka temp andur. Ilmselt oli ta juba ammu minemas ja kui sai lahti keeratud, siis andis saba. Peale seda oli mootor erroris. Ühesõnaga J30 poolt korralik töö, aga kahjuks ei suuda tema andureid lisaks tahmakale välja progreda. Tema progreb välja ainult põletamis tsükli. Sai siis Pärnus natuke asja uuritud ja Chiptuning.fi suutis ka andurid välja progreda. Nüüd võib selle tahmafiltri jama lõppenuks lugeda. Kiituseks J30 veel see, et leidis diagnostiga üles mootori temp anduri vea, mille tagajärjel andis auto pihusti impulss vigu. Nüüd jäänud veel üks viga. Nimelt on jahutusvedelikus mingit imelikku õli või tahma osakesi. Kuna soojusvahetit sai kontrollida, siis sealt seda jahutusse ei tule. Kui seda vedelikku vaadata, siis tundusk see rohkem olevat nagu tahm või midagi. Igal juhul sai jahutusvedelik hiljaaegu ära vahetatud ja peale seda paar tuhat kilomeetrit sõidetud. Midagi juurde sinna paisupaaki nagu ei ole tulnud, ikka mingi õrn kiht peal. Üks autoparandus pakkus veel, et kusagilt EGR-i vahelt satub tahm kuidagi jahutusvedelikku, aga ei oska nüüd öelda, kui loogiline see on. Minu arvamus on see, et eelmine omanik on selle vea kõrvaldanud, aga jahutussüsteemi pole puhtaks pestud. Nüüd olekski selline küsimus, et kas keegi oskab soovitada selliseks pesuks mõnda head vahendit? Ja kas keegi oskab soovitada pädevat kohta, kus saaks kontrollida, et ega plokikaane tihend pole otsi andnud?

jakim
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 24 Sept 2007, 19:34

Re: Volvo S60 2.4 136kw 2006 tahmafilter

PostitusPostitas jakim » 14 Mai 2015, 12:32

Selle tahmaga jahutusvedelikus on nii, et tuleks ikka test teha, kas satub põlemisgaase jahutussüsteemi. Mina sain selle testi tehtud Volremis, õnneks oli viga siiski lekkivas radikas.
Ex volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist