Xc90 undab
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Xc90 undab
Xc90 hakkab kiirusel 80-100 km/h undama. Hääl kaob, kui pidurile vajutada, hiljem tuleb hääl tagasi. Kummides asi kindlasti ei ole, kuna sama probleem erinevate jooksudega. Tundub, et heli tuleb kuskilt tagant poolt.
Milles asi võib olla?
Milles asi võib olla?
Re: Xc90 undab
Pakun välja, et rattalaager.
Kuidas kurvides undamisega on, kas jääb järgi või läheb undamine tugevamaks ?
Mart.
Kuidas kurvides undamisega on, kas jääb järgi või läheb undamine tugevamaks ?
Mart.
XC90 D5 ´07
Re: Xc90 undab
Kas haldex ei või sellist häält teha!
Re: Xc90 undab
Ma ei tahaks uskuda, kuna pidurdamisel ju undamine kaob.
Mine proovi, kas 80-100 km tunnis sõites vasak/parem kurvi minnes, hääl kaob/muutub tugevamaks !
Siis saab edasi mõelda.
Mart.
Mine proovi, kas 80-100 km tunnis sõites vasak/parem kurvi minnes, hääl kaob/muutub tugevamaks !
Siis saab edasi mõelda.
Mart.
XC90 D5 ´07
Re: Xc90 undab
Nii paremasse kui ka vasakusse kurvi minnes jääb samaks. Tundub, et hääl siis kui vedu taga. Äkki reduktor?
Re: Xc90 undab
Volrem'is käidud ning hääle põhjustajaks suure tõenäosusega reduktor. Kas keegi teab kedagi kes neid parandab/taastab? Uue hind ikka ülemõistuse (3500.- eur). Või on kellelgi kasutatud reduktorit pakkuda.
Re: Xc90 undab
Mõni aeg tagasi siin sarnane palve lõppes ikka uue ostmisega... Võid ju uurida käigukasti remondiga tegelevatest firmadest, autospordiga seotud firmadest või tehnikakoolidest, kus võiks idee poolest mingit knowhowd ja tööpinke olla. Samas kui undab ainult vedamise ajal, siis see viitab hammasrataste kulumisele ja sel puhul vist midagi taastada ega reguleerida enam pole, ainult sisu või terve reduktori vahetus.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 74
- Liitunud: 20 Juul 2011, 22:14
Re: Xc90 undab
Ilmselt loll küsimus, aga mis reduktor? Kas selline asi ainult neliveolistel?
Re: Xc90 undab
Tagasilla reduktor!
Kas keegi teab, kas xc90-le sobib ka xc-70 reduktorid?
Kas keegi teab, kas xc90-le sobib ka xc-70 reduktorid?
Re: Xc90 undab
marxc kirjutas:Tagasilla reduktor!
Kas keegi teab, kas xc90-le sobib ka xc-70 reduktorid?
minu mälu järgi ei sobinud. XC90 on täitsa eraldi teema.
Re: Xc90 undab
Asi korras. Probleem oli reduktoris.
Re: Xc90 undab
Anna ikka infot ka, mis viga oli ja kus/kuidas asi lahenes. Kui suur oli kulutus.
XC90 D5 ´07
Re: Xc90 undab
Algatuseks lasin viga diagnoosida kolmes erinevas kohas.
diagnoosid olid järgmised:
1. kohr - reduktor
2. koht - haldex
3. koht - reduktor
Olgu mainitud, et tegemist ei olnud suvaliste garaažidega, vaid volvodega tegelevad ettevõtted.
Kuna 2 kohta diagnoosisid vea allikaks reduktori, siis otsustasin alustada reduktorist.
1. koht - pakkus uue reduktori hinnaks 3,500.- EUR. Soovitati Rootsis tellida, kust pidi selle saama heal juhul 1,400.- EUR-i eest
3. koht - pakkus uue reduktori hinnaks 3,800.- EUR.
Pika otsimise järel leidsin reduktori Leedust, hinnaks 450. eur
Arvestades madalat hinda otsustasin minna ja järgi vaadata, kas on ikka sama reduktor, mis sobib minu autole.
Kohapeal selgus, et vana reduktor tuleb, ennem alt ära võtta, et saaks olla 100% kindel, et on ikka sama. Reduktori eemaldamiseks kulus orienteeruvalt 2h. Ning siis selgus, et pole sama reduktorgi. Selle peale hakkasid leedukad otsima uut reduktorit, mis leiti 3h pärast, koos haldexiga ning hinnaks 350.- EUR (kõik kokku).
Kuna olin leedus ning auto ilma reduktorita garaažis siis tuli kaup ära teha.
Uue reduktori paigaldamine võttis ka orienteeruvalt 2h-i. Vahepeal sai Volvo Servicest toodud uued õlid ja filter.
Nüüdseks on testitud, et reduktor ei unda ja ka 4wd toimib. Peale selle veel olemas toimiv haldex ja haldexi pump.
Leedukad otsustasid katkise reduktori vahepeal lahti võtta, selgus et kulunud oli võlli laager (arvatavasti vähese õli tõttu).
Kogu operatsiooni maksumuseks kujunes 600.- EURi (koos kütuse ja trahviga Lätis).
Nähtu põhjal on Leedus ikka päris palju xc90 osi, mida Eestis otsi tikutulega taga.
diagnoosid olid järgmised:
1. kohr - reduktor
2. koht - haldex
3. koht - reduktor
Olgu mainitud, et tegemist ei olnud suvaliste garaažidega, vaid volvodega tegelevad ettevõtted.
Kuna 2 kohta diagnoosisid vea allikaks reduktori, siis otsustasin alustada reduktorist.
1. koht - pakkus uue reduktori hinnaks 3,500.- EUR. Soovitati Rootsis tellida, kust pidi selle saama heal juhul 1,400.- EUR-i eest
3. koht - pakkus uue reduktori hinnaks 3,800.- EUR.
Pika otsimise järel leidsin reduktori Leedust, hinnaks 450. eur
Arvestades madalat hinda otsustasin minna ja järgi vaadata, kas on ikka sama reduktor, mis sobib minu autole.
Kohapeal selgus, et vana reduktor tuleb, ennem alt ära võtta, et saaks olla 100% kindel, et on ikka sama. Reduktori eemaldamiseks kulus orienteeruvalt 2h. Ning siis selgus, et pole sama reduktorgi. Selle peale hakkasid leedukad otsima uut reduktorit, mis leiti 3h pärast, koos haldexiga ning hinnaks 350.- EUR (kõik kokku).
Kuna olin leedus ning auto ilma reduktorita garaažis siis tuli kaup ära teha.
Uue reduktori paigaldamine võttis ka orienteeruvalt 2h-i. Vahepeal sai Volvo Servicest toodud uued õlid ja filter.
Nüüdseks on testitud, et reduktor ei unda ja ka 4wd toimib. Peale selle veel olemas toimiv haldex ja haldexi pump.
Leedukad otsustasid katkise reduktori vahepeal lahti võtta, selgus et kulunud oli võlli laager (arvatavasti vähese õli tõttu).
Kogu operatsiooni maksumuseks kujunes 600.- EURi (koos kütuse ja trahviga Lätis).
Nähtu põhjal on Leedus ikka päris palju xc90 osi, mida Eestis otsi tikutulega taga.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline