volvo 850 ei taha välja surra
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28
volvo 850 ei taha välja surra
probleem siis selles et kui syyte välja keerad siis vahetevahel hakkab mootor turtsuma ja ei sure kohe välja, et kas kellelgi on ka sellist brobleemi olnud ja kuidas sa sellest lahti said hetkel olen vaid kyynlad ära vahetanud lootsin et äkki selles probleem. asjaga suht kiire sest usun et see just eriti hea mootorile pole. Tänud juba kõigile kes viitsivad vastata.
Kunagi oli Opel Rekord 2,3D sarnane probleem, siis sai suretatud käiguga välja. Aga põhjus oli kütuse pealelaske magnetklapis. Magnetklapp oli omadega õhtal ja süüdet välja keerates ei katkestanud kütuse pealejooksu. Tasub ka juhtmed üle vaadata. Võib-olla ka süüteluku põhjas on kontaktidega probleeme (sellest suuremat ei tea).
tungal
kohvipaksu põhjal tundub, et tegu on diiselautoga, siis jah pealevoolu katkestamise jama, bensukal oleks tegu mootori ülekuumenemisest tekkida võiva hõõgsüütega (väga ebatõenäoline sissepritsel .
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28
tegemist on nn höögsüütega (mul on ka aegaajalt see probleem, aga mitte nii tõsine, et oleks viitsin sellega sügavuti tegeleda), nimelt kolvi peale kogunenenud tahm höögub ja süütab segu uuesti, kehvemal juhul keerab see moototi peeti. Vanakooli mehed valavad veidi vett sisse laskesse, mis uhub selle tahma ära.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Tõsised vanakoolimehed Volvosse vett ei kalla kunagi aga tahmast saab nii lahti küll ,vahel kõigest muust ka seal .
Kui ka külmal mootoril ,peale käivitust suht kohe, on esinenud siis võib süüteka või miskit muud elektrikala kahtlustada,kas süüde ei või vale olla ,kuidas käib ,ei tea ...
Kui ka külmal mootoril ,peale käivitust suht kohe, on esinenud siis võib süüteka või miskit muud elektrikala kahtlustada,kas süüde ei või vale olla ,kuidas käib ,ei tea ...
V70 97 , S60 01, S70 98
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28
scorpion1985 kirjutas:mis te arvate sellest kui teha mootori pesu dislaga et kas see v]iks yldse aidata
vaevalt küll, pesed sa ju ikkagi katrterit ja õlituskanaleid, kolvi pealne osa jääb ikka nagu on.
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
Pigem ikka mingi elektrihäda on. Hõõgsüüte vältimiseks mõeldi isegi karpadele välja süsteemid, mis väljasuretamise järel kütuse pealevoolu blokeerivad, elektrooniliste pihustitega sissepritsel on see täiesti elementaarne. Igaks juhuks võib ju süütenurka ka kontrollida, aga juba mainitud süütelukk või massiprobleem tundub kõige tõenäolisem.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist