volvo 850 ei taha välja surra

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

scorpion1985
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28

volvo 850 ei taha välja surra

PostitusPostitas scorpion1985 » 07 Mär 2009, 07:49

probleem siis selles et kui syyte välja keerad siis vahetevahel hakkab mootor turtsuma ja ei sure kohe välja, et kas kellelgi on ka sellist brobleemi olnud ja kuidas sa sellest lahti said hetkel olen vaid kyynlad ära vahetanud lootsin et äkki selles probleem. asjaga suht kiire sest usun et see just eriti hea mootorile pole. Tänud juba kõigile kes viitsivad vastata.

Kasutaja avatar
qalle
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 26 Jaan 2008, 19:36
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas qalle » 07 Mär 2009, 09:34

Kunagi oli Opel Rekord 2,3D sarnane probleem, siis sai suretatud käiguga välja. Aga põhjus oli kütuse pealelaske magnetklapis. Magnetklapp oli omadega õhtal ja süüdet välja keerates ei katkestanud kütuse pealejooksu. Tasub ka juhtmed üle vaadata. Võib-olla ka süüteluku põhjas on kontaktidega probleeme (sellest suuremat ei tea).
tungal

Kasutaja avatar
t6nu
Foorumi veteran
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:36

PostitusPostitas t6nu » 07 Mär 2009, 09:56

kohvipaksu põhjal tundub, et tegu on diiselautoga, siis jah pealevoolu katkestamise jama, bensukal oleks tegu mootori ülekuumenemisest tekkida võiva hõõgsüütega (väga ebatõenäoline sissepritsel :-).
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw :thumbsup:
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud

scorpion1985
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28

PostitusPostitas scorpion1985 » 07 Mär 2009, 11:49

unustasin jah kirjutada et see mul bensiin 2.4 106kw ootan veel häid nõuandeid ja äkki oskab öelda keegi ka seda kui palju see magnetklapp ka maksta võib auto mootori osas suht võhik niiet ei teagi mis selle klapi õige nimetus siis peaks olema

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 07 Mär 2009, 11:59

Juhul kui Liiga madala oktaanarvuga bensuga sõita siis kipub kah nii tegema.
Kuskohast sa viimase paagi benssu said müüdi äkki mingit solki.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

scorpion1985
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28

PostitusPostitas scorpion1985 » 07 Mär 2009, 12:05

kytet ostan statoilist haapsalu omast ainult ja juba umbes aastakese sealt pidevalt ostnud kasutan 98-sat. mingi kuu aega tagasi alles hakkas mootor neimodi jukerdama mida aeg edasi seda hullemaks läheb

Kasutaja avatar
qalle
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 26 Jaan 2008, 19:36
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas qalle » 07 Mär 2009, 16:58

Ma olen bensuka suhtes üsna võhik - kas bensukatel üldse on magnetklappi?
tungal

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 07 Mär 2009, 17:15

tegemist on nn höögsüütega (mul on ka aegaajalt see probleem, aga mitte nii tõsine, et oleks viitsin sellega sügavuti tegeleda), nimelt kolvi peale kogunenenud tahm höögub ja süütab segu uuesti, kehvemal juhul keerab see moototi peeti. Vanakooli mehed valavad veidi vett sisse laskesse, mis uhub selle tahma ära.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 07 Mär 2009, 18:29

Tõsised vanakoolimehed Volvosse vett ei kalla kunagi aga tahmast saab nii lahti küll ,vahel kõigest muust ka seal 8) .
Kui ka külmal mootoril ,peale käivitust suht kohe, on esinenud siis võib süüteka või miskit muud elektrikala kahtlustada,kas süüde ei või vale olla ,kuidas käib ,ei tea ...
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
mell97
Kõva postitaja
Postitusi: 247
Liitunud: 10 Veebr 2008, 18:52
Asukoht: Tallinn-Saku

PostitusPostitas mell97 » 07 Mär 2009, 19:00

Vanal Passatil põhjustas p....süüteluku põhi sellist jama aga Volvoga ei tea :roll:
Audi A6 C5 1.8T 110kW MAN 2002
EX V70 2,4 125 kW AUT GLT 2000 I gen
EX VW Passat 2.0 85kW MAN Univ 1992

scorpion1985
Foorumlane
Postitusi: 12
Liitunud: 02 Juul 2008, 13:28

PostitusPostitas scorpion1985 » 07 Mär 2009, 20:18

mis te arvate sellest kui teha mootori pesu dislaga et kas see v]iks yldse aidata

Kasutaja avatar
t6nu
Foorumi veteran
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:36

PostitusPostitas t6nu » 08 Mär 2009, 15:39

scorpion1985 kirjutas:mis te arvate sellest kui teha mootori pesu dislaga et kas see v]iks yldse aidata


vaevalt küll, pesed sa ju ikkagi katrterit ja õlituskanaleid, kolvi pealne osa jääb ikka nagu on.
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw

UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw :thumbsup:

bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud

bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 09 Mär 2009, 08:51

Pigem ikka mingi elektrihäda on. Hõõgsüüte vältimiseks mõeldi isegi karpadele välja süsteemid, mis väljasuretamise järel kütuse pealevoolu blokeerivad, elektrooniliste pihustitega sissepritsel on see täiesti elementaarne. Igaks juhuks võib ju süütenurka ka kontrollida, aga juba mainitud süütelukk või massiprobleem tundub kõige tõenäolisem.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist