kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

PostitusPostitas kaupz » 15 Dets 2008, 22:49

mul jama eelsüüte küünaldega.
ja nüüd kerge kahtlus kas aju äkki ei hoia küünlaid liiga pikalt.

esinduse varuosa ütles et üks andur on ja seier näitab ka selle järgi.
tekkis küsimus, et palju teistel sama mootoriga masinatel seier näitab?
numbreid seal ei ole 2000a viimasel v70.
aga näitab suhteliselt täpselt horisontaalselt pikali asendis.

kas on kõigil nii?
kus temperatuurianduri takistuse teada saaks?
töösoojalt võtsin juhtme maha ja näitas 330oomi.

andur ise paremal pool 2 küünla vahel tosooli vooliku peal/sees.
kui mootori plastkate maas, siis saab kergelt pistiku lahti.
(katte alt ilmselt niisama ei saa).
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 16 Dets 2008, 08:09

Enam-vähem horisontaalne on ok. Ülevalt 3. või 4. peenikese kriipsu kohal täpselt. Mõõda andurit külma mootoriga ka.

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 412
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

PostitusPostitas maasikas » 16 Dets 2008, 10:32

Näitab kriipsukese alla horisontaali. Aga ma teemast ei saa aru, selles suhtes et sooja mootoriga ju ei võta üldse küünlaid taha?

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 412
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

PostitusPostitas maasikas » 16 Dets 2008, 10:42

Lugesin ka su eelmist teemat. Ma sellest eelsüüte ahelast ja toimimisest ei tea midagi, aga vähemalt 940l oli nii et kui üks küünal läbi, siis venis küünalde järel hoidmis aeg. See oma korda tekitas suure külmaga probleemi et enne kui starterit andsid oli aku juba kutu. Ja mida ma veel arvan on et kui starterit paned siis peaks automaatselt küünlad välja lülitama. Keegi väitis vastupidist, aga ma ei usu et see nii saab olla.

margus
Kreisi postitaja
Postitusi: 481
Liitunud: 23 Veebr 2008, 19:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas margus » 16 Dets 2008, 11:03

Olen ka ise tähele pannud, et sooja mootoriga ei võta üldse eelsüüteküünlaid taha. Lisaks ka umbes soojema ilmaga kui 7 kraadi ka ei tarvita eelsüüdet. Ehk ongi see 2,5 103kW mootori eripära.
Oettinger

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

PostitusPostitas kaupz » 16 Dets 2008, 13:12

maasikas kirjutas: Aga ma teemast ei saa aru, selles suhtes et sooja mootoriga ju ei võta üldse küünlaid taha?
no sooja mootoriga vast ei panda jah,
seieri asendit küsin põhjusel, et kui teistel masinatel seier samas asendis ja andur on üks ainuke aju jaoks, siis võiksin eeldada et ikka töötab korralikult.

kaupz kirjutas:panin 3 vana töötavat Bosch küünalt.
esimese 3min tsükli elasid üle. näitab takistust ikka 1oom.

alguses oli mootor piisavalt soe, küünla tuli ei süttinud.
20min hiljem mõõtsin andurit, näitas 2,6kilo-oomi
kohe proovisin võtit ja tuli põles. täpset tosooli temperatuuri aga raske ennustada. õues oli sel hetkel -3 ja tosooli lõdvik oli u 15-18kraadi käega katsudes.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

PostitusPostitas kaupz » 16 Dets 2008, 15:00

krt eila õhtal takistust mõõtes unustasin pistiku lahti,
nüüd panin mootori käima ja mootori hoiatustuli põles.

siis tuli meelde, jätsin auto sesima et juhet tagasi panna.
aga proovisin korra veel süütega, ja tund aega tagasi sõidust tulnuna näitas seier ikka keskel asendis.

panin anduri taha ja siis näitas u 1/4 ??
et kuskil ikka mingi teine andur veel?

kuidas aga erinevate andurite lahtiühendamisel see seierile mõjub?
aju maletab ümber vastavalt võimalustele?

hoiatustuli põles paar kilomeetrit sõites ja kustus siis ära.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 16 Dets 2008, 15:32

Mu bensukal oli läbi temp andur, mis on termostaadi juures, lambda tuli põles, aga samas seier töötas ilusti. Peale anduri vahetust oli ka tuli kadunud.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

PostitusPostitas kaupz » 16 Dets 2008, 15:47

pean vist veel loomkatseid tegema.
anduri lahti ühendama, ja vaatama kaua siis küünlaid hoiab :)

nüüd kui andur lahti oli, pani küünla tule põlema.
kui aga anduri tagasi panin ja 1/4 temperatuuri näitas, siis enam ei põletanud küünlaid.(mootor töötas vahepeal paar sekundit).
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4394
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

PostitusPostitas gljuk » 13 Okt 2011, 11:44

Küsimus KÕIGILE 2.5TDi mootoriga autode omanikele.
Kui kaugele tuleb sõita, et jahutusvedeliku seier oleks keskel või üks kriips allapoole?

Täna hommikul pidin maanteel sõitma mingi 15km, et nooleke alles hakkaks sinna keskele jõudma.
Termostaat on vahetamata, mõtlen selle peale. Kuidas teistel on???
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

PostitusPostitas hypnotiza » 13 Okt 2011, 12:03

gljuk kirjutas:Küsimus KÕIGILE 2.5TDi mootoriga autode omanikele.
Kui kaugele tuleb sõita, et jahutusvedeliku seier oleks keskel või üks kriips allapoole?

Täna hommikul pidin maanteel sõitma mingi 15km, et nooleke alles hakkaks sinna keskele jõudma.
Termostaat on vahetamata, mõtlen selle peale. Kuidas teistel on???



Mul enam-vähem sama ja ei pea seda normaalseks. Eriti kuna on peal need jahutusvedeliku soojenduse küünlad. Vahetasin need veel ära ka. On muidu äkki kellelgi nende küünalde lülituse kohta skeeme ja värki, et teaks otsida ja vaadata. Niisama juhet taga ajada on päris kole töö...

Username
Foorumlane
Postitusi: 57
Liitunud: 21 Mai 2011, 11:53

Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

PostitusPostitas Username » 13 Okt 2011, 12:56

Mul sama jama, jant algas nüüd sügisel, nende jahetate ilmadega. Täna hommikul oli 3C sooja õues, pidin sõitma 12km et seier keskele jõuaks, ei kujuta ette mis siis saab kui talv tuleb.
Mida peaks tegema, termostaat välja vahetada?

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4394
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

PostitusPostitas gljuk » 13 Okt 2011, 13:20

Pole just meeldiv statistika. Dafai rahvas, aitame teineteist. Meil siin palju 2.5 diisli omanike ju. Kellegil läheb kiiremini soojaks?

Pole just Volvo ega AUDI diisel, aga sõbra BMW 2.5TDS seieril kulub nominaal asendini jõudmiseks 2min tühikäigul ja alla 1km sõitu.
Sama põlvkonna mootorid, jahutusvedeliku peaks umbes samapalju olema, või isegi rohkem, sest 6 silindriga mootor.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
MMI
Foorumlane
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Aug 2011, 14:30
Asukoht: Kalevite juures

Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

PostitusPostitas MMI » 13 Okt 2011, 13:27

gljuk kirjutas:Pole just meeldiv statistika. Dafai rahvas, aitame teineteist. Meil siin palju 2.5 diisli omanike ju. Kellegil läheb kiiremini soojaks?

Pole just Volvo ega AUDI diisel, aga sõbra BMW 2.5TDS seieril kulub nominaal asendini jõudmiseks 2min tühikäigul ja alla 1km sõitu.
Sama põlvkonna mootorid, jahutusvedeliku peaks umbes samapalju olema, või isegi rohkem, sest 6 silindriga mootor.

No see 2 min tühikäigul soojaks minemine 525tdsi puhul on vääga kahtlane asi, siis peab seal midagi ikka korrast ära olema. Olen ka mitu tdsi omanud, millest ükski pole tühikäigul 2 minutiga soojaks läinud. Krt tegu on diisliga, isegi uutel diislitel ei lähe kahe minutiga kohapeal tiksudes seier keskele

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4394
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?

PostitusPostitas gljuk » 13 Okt 2011, 13:31

Uued on efektiivsemad, ja loogiline, et soojaks saamiseks kulub rohkem aega. Samas tutvusringkonnas on 3 TDS mootoriga BMW, ja kõik lähevad väga kiiresti soojaks. Kõik paistab korras olevat.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist