kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
mul jama eelsüüte küünaldega.
ja nüüd kerge kahtlus kas aju äkki ei hoia küünlaid liiga pikalt.
esinduse varuosa ütles et üks andur on ja seier näitab ka selle järgi.
tekkis küsimus, et palju teistel sama mootoriga masinatel seier näitab?
numbreid seal ei ole 2000a viimasel v70.
aga näitab suhteliselt täpselt horisontaalselt pikali asendis.
kas on kõigil nii?
kus temperatuurianduri takistuse teada saaks?
töösoojalt võtsin juhtme maha ja näitas 330oomi.
andur ise paremal pool 2 küünla vahel tosooli vooliku peal/sees.
kui mootori plastkate maas, siis saab kergelt pistiku lahti.
(katte alt ilmselt niisama ei saa).
ja nüüd kerge kahtlus kas aju äkki ei hoia küünlaid liiga pikalt.
esinduse varuosa ütles et üks andur on ja seier näitab ka selle järgi.
tekkis küsimus, et palju teistel sama mootoriga masinatel seier näitab?
numbreid seal ei ole 2000a viimasel v70.
aga näitab suhteliselt täpselt horisontaalselt pikali asendis.
kas on kõigil nii?
kus temperatuurianduri takistuse teada saaks?
töösoojalt võtsin juhtme maha ja näitas 330oomi.
andur ise paremal pool 2 küünla vahel tosooli vooliku peal/sees.
kui mootori plastkate maas, siis saab kergelt pistiku lahti.
(katte alt ilmselt niisama ei saa).
Lugesin ka su eelmist teemat. Ma sellest eelsüüte ahelast ja toimimisest ei tea midagi, aga vähemalt 940l oli nii et kui üks küünal läbi, siis venis küünalde järel hoidmis aeg. See oma korda tekitas suure külmaga probleemi et enne kui starterit andsid oli aku juba kutu. Ja mida ma veel arvan on et kui starterit paned siis peaks automaatselt küünlad välja lülitama. Keegi väitis vastupidist, aga ma ei usu et see nii saab olla.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
no sooja mootoriga vast ei panda jah,maasikas kirjutas: Aga ma teemast ei saa aru, selles suhtes et sooja mootoriga ju ei võta üldse küünlaid taha?
seieri asendit küsin põhjusel, et kui teistel masinatel seier samas asendis ja andur on üks ainuke aju jaoks, siis võiksin eeldada et ikka töötab korralikult.
kaupz kirjutas:panin 3 vana töötavat Bosch küünalt.
esimese 3min tsükli elasid üle. näitab takistust ikka 1oom.
alguses oli mootor piisavalt soe, küünla tuli ei süttinud.
20min hiljem mõõtsin andurit, näitas 2,6kilo-oomi
kohe proovisin võtit ja tuli põles. täpset tosooli temperatuuri aga raske ennustada. õues oli sel hetkel -3 ja tosooli lõdvik oli u 15-18kraadi käega katsudes.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
krt eila õhtal takistust mõõtes unustasin pistiku lahti,
nüüd panin mootori käima ja mootori hoiatustuli põles.
siis tuli meelde, jätsin auto sesima et juhet tagasi panna.
aga proovisin korra veel süütega, ja tund aega tagasi sõidust tulnuna näitas seier ikka keskel asendis.
panin anduri taha ja siis näitas u 1/4 ??
et kuskil ikka mingi teine andur veel?
kuidas aga erinevate andurite lahtiühendamisel see seierile mõjub?
aju maletab ümber vastavalt võimalustele?
hoiatustuli põles paar kilomeetrit sõites ja kustus siis ära.
nüüd panin mootori käima ja mootori hoiatustuli põles.
siis tuli meelde, jätsin auto sesima et juhet tagasi panna.
aga proovisin korra veel süütega, ja tund aega tagasi sõidust tulnuna näitas seier ikka keskel asendis.
panin anduri taha ja siis näitas u 1/4 ??
et kuskil ikka mingi teine andur veel?
kuidas aga erinevate andurite lahtiühendamisel see seierile mõjub?
aju maletab ümber vastavalt võimalustele?
hoiatustuli põles paar kilomeetrit sõites ja kustus siis ära.
Mu bensukal oli läbi temp andur, mis on termostaadi juures, lambda tuli põles, aga samas seier töötas ilusti. Peale anduri vahetust oli ka tuli kadunud.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
Küsimus KÕIGILE 2.5TDi mootoriga autode omanikele.
Kui kaugele tuleb sõita, et jahutusvedeliku seier oleks keskel või üks kriips allapoole?
Täna hommikul pidin maanteel sõitma mingi 15km, et nooleke alles hakkaks sinna keskele jõudma.
Termostaat on vahetamata, mõtlen selle peale. Kuidas teistel on???
Kui kaugele tuleb sõita, et jahutusvedeliku seier oleks keskel või üks kriips allapoole?
Täna hommikul pidin maanteel sõitma mingi 15km, et nooleke alles hakkaks sinna keskele jõudma.
Termostaat on vahetamata, mõtlen selle peale. Kuidas teistel on???
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
gljuk kirjutas:Küsimus KÕIGILE 2.5TDi mootoriga autode omanikele.
Kui kaugele tuleb sõita, et jahutusvedeliku seier oleks keskel või üks kriips allapoole?
Täna hommikul pidin maanteel sõitma mingi 15km, et nooleke alles hakkaks sinna keskele jõudma.
Termostaat on vahetamata, mõtlen selle peale. Kuidas teistel on???
Mul enam-vähem sama ja ei pea seda normaalseks. Eriti kuna on peal need jahutusvedeliku soojenduse küünlad. Vahetasin need veel ära ka. On muidu äkki kellelgi nende küünalde lülituse kohta skeeme ja värki, et teaks otsida ja vaadata. Niisama juhet taga ajada on päris kole töö...
Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
Mul sama jama, jant algas nüüd sügisel, nende jahetate ilmadega. Täna hommikul oli 3C sooja õues, pidin sõitma 12km et seier keskele jõuaks, ei kujuta ette mis siis saab kui talv tuleb.
Mida peaks tegema, termostaat välja vahetada?
Mida peaks tegema, termostaat välja vahetada?
Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
Pole just meeldiv statistika. Dafai rahvas, aitame teineteist. Meil siin palju 2.5 diisli omanike ju. Kellegil läheb kiiremini soojaks?
Pole just Volvo ega AUDI diisel, aga sõbra BMW 2.5TDS seieril kulub nominaal asendini jõudmiseks 2min tühikäigul ja alla 1km sõitu.
Sama põlvkonna mootorid, jahutusvedeliku peaks umbes samapalju olema, või isegi rohkem, sest 6 silindriga mootor.
Pole just Volvo ega AUDI diisel, aga sõbra BMW 2.5TDS seieril kulub nominaal asendini jõudmiseks 2min tühikäigul ja alla 1km sõitu.
Sama põlvkonna mootorid, jahutusvedeliku peaks umbes samapalju olema, või isegi rohkem, sest 6 silindriga mootor.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
gljuk kirjutas:Pole just meeldiv statistika. Dafai rahvas, aitame teineteist. Meil siin palju 2.5 diisli omanike ju. Kellegil läheb kiiremini soojaks?
Pole just Volvo ega AUDI diisel, aga sõbra BMW 2.5TDS seieril kulub nominaal asendini jõudmiseks 2min tühikäigul ja alla 1km sõitu.
Sama põlvkonna mootorid, jahutusvedeliku peaks umbes samapalju olema, või isegi rohkem, sest 6 silindriga mootor.
No see 2 min tühikäigul soojaks minemine 525tdsi puhul on vääga kahtlane asi, siis peab seal midagi ikka korrast ära olema. Olen ka mitu tdsi omanud, millest ükski pole tühikäigul 2 minutiga soojaks läinud. Krt tegu on diisliga, isegi uutel diislitel ei lähe kahe minutiga kohapeal tiksudes seier keskele
Re: kui palju näitab 2,5tdi 103kw temp.seier töösoojalt?
Uued on efektiivsemad, ja loogiline, et soojaks saamiseks kulub rohkem aega. Samas tutvusringkonnas on 3 TDS mootoriga BMW, ja kõik lähevad väga kiiresti soojaks. Kõik paistab korras olevat.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist