Volvo 850GLT 125kw bensiin, 1992a.
Tuleb hakata meeltesegaduses ostetud Volvo 850-l mootoririhma vahetama.
Sellel peaks olema kitsam, 21mm rihm, mis on lühem ja väiksemate rullikutega. Kas saab selle komplekti asemele panna uuemat, laiemat 23 mm rihma, koos sobilike rullidega? Veepump tundub olevat samasugune nii vanemal, kui uuemal autol.
Oskab keegi kinnitada, on see hops ja valmis teostatav või mitte?
850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
Вольво c cемëрки начинается!
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
Pigem ikka vahe nendel 143 vs 147 hammast (kui nr õigesti mäletan)
0,2 mm laiust väga ju aru ei saa. Isegi silmaga mitte, kui just teineteise peale ei pane
0,2 mm laiust väga ju aru ei saa. Isegi silmaga mitte, kui just teineteise peale ei pane
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
Laiuse vahe 2 mm, ja pikkuse vahe ka, kitsamal 143 hammast, laiemal 148.
Kuid ka rullide diameeter on erinev, lühemal väiksemad, kui pikemal.
Lihtsalt uuem variant (23mm lai, 148 hammast, suuremad rullid) on rahaliselt poole soodsam, sellest ka küsimus.
Kas saan õieti aru, et selle lehe lõpus https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... =1&t=52960 on selline lugu, et peaks ka olema kitsam/lühem rihm, jupid ostetud ja selgub, et keegi on selle swapi juba teinud?
Kuid ka rullide diameeter on erinev, lühemal väiksemad, kui pikemal.
Lihtsalt uuem variant (23mm lai, 148 hammast, suuremad rullid) on rahaliselt poole soodsam, sellest ka küsimus.
Kas saan õieti aru, et selle lehe lõpus https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... =1&t=52960 on selline lugu, et peaks ka olema kitsam/lühem rihm, jupid ostetud ja selgub, et keegi on selle swapi juba teinud?
Вольво c cемëрки начинается!
Re: 850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
Vahetad rullid jms kõik 23mm süsteemi omade vastu ja ongi sul uuem versioon.
Re: 850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
See mõte ongi, tahtsin kinnitust, et uuemad tükid valutult sobivad. Jama, kui poole pealt avastad, et mingi jupstükk ikkkagi ei taha sobida.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: 850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
Rihm vahetatud. Uuema tüübi komplekt sobib. Aga...
Vanemal on pingutusrull ploki küljes 10mm poldiga, uuem 8mm poldiga.
Uuema pingutusrulli puksi ava tuli suuremaks puurida ja kuna rull on sipsa laiem, kui vana, tuli ka polt pikem panna. Kogu modifikatsioon. Seega sobib ja kärab väga hästi.
Vanemal on pingutusrull ploki küljes 10mm poldiga, uuem 8mm poldiga.
Uuema pingutusrulli puksi ava tuli suuremaks puurida ja kuna rull on sipsa laiem, kui vana, tuli ka polt pikem panna. Kogu modifikatsioon. Seega sobib ja kärab väga hästi.
Вольво c cемëрки начинается!
Re: 850 1992 125kw mootoririhm 21 mm vs 23 mm
Spekuleerides kleepsu, hooldusraamatu, Eestisse toomise aja ja omanikevahetuste arvu järgi tundub, et rihm oli käinud umbes 160k km. Pingutusrulli polt oli nii lahti, et sai näppudega välja keerata. Sellepärast oli rull veidi viltu ja rihm jooksis vastu rihmakatet. Oli kulunud 17mm laiuseks. Pragudest parem ei räägi. Seega iga km oli juba ammuilma võlgu sõidetud. Lõpp hea, kõik hea.
Вольво c cемëрки начинается!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist