850 service tule nullimine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

tirm
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 30 Jaan 2008, 23:58

PostitusPostitas tirm » 13 Mär 2008, 21:27

tanel695 kirjutas:
tirm kirjutas:Kas keegi oskab juhatada, kuidas service tuld nullida saab, kui neid A ja B bokse lihtsalt ei ole? Kus nad siis on?

sellest siin juttu olnud enne, kasuta otsingut


Ma olen ilmselt lollim kui saabas praegu. Minu autoks on 1995 a. Volvo 850, millel kõikide juhendite järgi peaks olema kapoti all kaks boksi A ja B ning mitte OBD2. Aga ei ole mul neid bokse seal. Äkki kellegil on mingeeid ideid service tule nullimise kohta?

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 13 Mär 2008, 21:37

Kui pole neid pulte, siis on tuhatoosi all sendi hoidja ja selle all obd2.
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

tirm
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 30 Jaan 2008, 23:58

PostitusPostitas tirm » 13 Mär 2008, 21:42

simpson005 kirjutas:nu kui pole neid pulte siis on tuhatoosi all sendi hoidja ja selle all obd2.


Tundub, et mul siiski on OBD2-ga auto, sest totakas sendihoidja seal tõesti on. Sellest tulenevalt järgmine küsimus... kas keegi Viljandi ringkonnas ka OBD-ga suhelda oskab?

Kasutaja avatar
vvv
Kõva postitaja
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Nov 2006, 13:49
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas vvv » 14 Mär 2008, 17:39

tirm kirjutas:Minu autoks on 1995 a. Volvo 850

Mis su auto kerenumbri kümnes koht on? Vabalt võib olla 1995 regitud ka 1996 mudel, millel juba testripistikuga koodilugemine. Mudelivahetus toimub Volvol poole aasta pealt, et jõulud oleks ka suvel :D

Kasutaja avatar
aandroo
Kõva postitaja
Postitusi: 223
Liitunud: 15 Veebr 2007, 22:20
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kontakt:

PostitusPostitas aandroo » 14 Mär 2008, 19:28

Kas keegi seletaks kuidas teha seda 93 aasta 850 -il!
Eesti keeles paluks:)

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 14 Mär 2008, 22:39

aandroo kirjutas:Kas keegi seletaks kuidas teha seda 93 aasta 850 -il!
Eesti keeles paluks:)


Aga vene keeles ei sobi ?
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 14 Mär 2008, 22:41

Siin on kõik täpselt kirjas kuidas lugeda ja mis tähendab.
Vaja vaid vene keelt lugeda :)

http://www.rcboat.ru/volvo850/diag.htm
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
koit46
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 24 Mai 2006, 10:42
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas koit46 » 11 Juun 2008, 01:41

Viimati muutis koit46, 10 Jaan 2009, 15:52, muudetud 2 korda kokku.
Volvo V70 2.0T aut
132kw B5204T2

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 19 Dets 2008, 11:59

Teeks teema kleepekaks. Või koostaks uue alagruppi tegevusjuhendite jaoks.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

asthobas
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 03 Nov 2008, 08:23
Asukoht: Tallinn/Järve

PostitusPostitas asthobas » 26 Veebr 2009, 10:56

Aga kuidas siis V70 2003/04 :lol: :shock:
Aleksander
Tel. 5043848
________________________

brg
Foorumlane
Postitusi: 34
Liitunud: 11 Aug 2009, 11:42
Asukoht: Saue

PostitusPostitas brg » 26 Aug 2009, 18:31

Haynes kirjutab järgmist:

Up to 2001 model year
1. Turn the ignition switch to position I.
2. Press and hold the mileage trip reset button until it starts flashing (approx 10 seconds), then release the button. An audible signal will be given when the reset is complete.

2002 model year onwards
3. Turn ignition switch to position I.
4. Press and hold the mileage trip reset button, then turn the ignition switch to position II within 2 seconds.
5. Hold the reset button in until the indicator has been reset. On models from 2003, a yellow light in the cluster will illuminate when the button is to be released. On 2002 models, the reset button must be released within 4 seconds of the ignition switch being turned to position II. An audible signal will be given when the reset is complete.

Tegin oma 2002 autol selle järgi ja nullis ära, kuigi vastavat helisignaali ei kuulnud.

margus
Kreisi postitaja
Postitusi: 481
Liitunud: 23 Veebr 2008, 19:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas margus » 27 Aug 2009, 10:30

Njaaaa, tundub, et mul on siis ka see närune -98 masin, mis ei lase kohe üldse armatuuris nuppudega tulukest nullida ja tuleb juhtmega mees leida.
Oettinger

kuusk623
Foorumlane
Postitusi: 32
Liitunud: 17 Sept 2009, 18:44
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas kuusk623 » 30 Sept 2009, 14:11

Sain endal ka service tule nüüd nullitud. Autoks 95 aastat 850 Estate.
Kas keegi oskab ka öelda, mis intervalliga see service tuli uuesti põlema läheb? Kas see sõltub läbisõidust, või toimub kuidagi teisiti õli seisukorra hindamine? Kas service tuli läheb põlema ainult õlivahetuse jaoks või näitab ta ka muude sõlmede hooldusvajadust?

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 01 Okt 2009, 08:45

Tuli läheb põlema läbisõidu järgi (peaks olema ca 15000 km alates kustutamisest) ja näitab, et tuleb teostada järjekordne korraline hooldus. Mis tööd parasjagu teha, seda saab kasutajajuhendist teada vastavalt läbisõidule. Tavaliselt on lisaks õlivahetusele üht-teist veel vaja kontrollida.

raba1
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 08 Nov 2009, 09:40

PostitusPostitas raba1 » 17 Dets 2009, 20:02

Ostsin 400 krooniga OBD-2 juhtme ja saan tuld kustutada ning koode vaadata, kustutada. Autoks 1996a. TDI 850


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist