v70 2,5tdi 103kw kottermann
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
v70 2,5tdi 103kw kottermann
tervist siitpere.
tegemist siis wag rida viiese diisli käivitusprobleemidega.
külmalt käivitub masin poolest pöördest, sõites aga masina soojaks. suretada välja ja proovida käivitada: käivitus on pikk ( mingi 10-20sek vähemalt )
nüüd aga oli täielik "pauk" pikk sõit haakega ( ilm oli ka päeval mõnusalt soe ) poest tagasi jõudes autot ilma täkuta ( akus sai jõud otsa ) käima ei saanud. Tundub nagu väsinud aku , aga miks ta külmalt käivitab kiirelt aga soojalt mitte?
tegin ka proovi: peale täkkudega käivitamist koju jõudes kui auto oli pargitud, peale välja suretamist ma autot käima ei saanud, mootor käijas ja käijas ja pöörded langesid. ehk et akus hakkas jõud lõppema. ja loobusin. u tund hiljem tekkis huvi,( ehk et, kas peaksin hommikul varem ärkama ja avatud kapotiga tee servas abi küsima täkkudega taas ) kas aku jaksab ikka mootorit liigutada. masin käivitus probleemideta.
nüüd "diagnoos" paar tuttavat on väitnud "käsi piiblil" et aku läbi. seda ma väga ei usu: külmkäivitus ideaalne ja soojalt probleeme.
samas kuulsin võimalust ( see muidugi teemal et : naised saunas rääkisid ) : kõrgsurve pump hakkab enda töölepingut lõpetama. ( tundub loogiline, soenedes metallid paisuvad ja ei jaksa liikuda enam ) soovitati pumpa jahutada külma veega, ja siis pidi kindel olema kas see viga.
nüüd ootan natukene targemate nõuandeid: kas selline "kotermann" on võimalik?
tegemist siis wag rida viiese diisli käivitusprobleemidega.
külmalt käivitub masin poolest pöördest, sõites aga masina soojaks. suretada välja ja proovida käivitada: käivitus on pikk ( mingi 10-20sek vähemalt )
nüüd aga oli täielik "pauk" pikk sõit haakega ( ilm oli ka päeval mõnusalt soe ) poest tagasi jõudes autot ilma täkuta ( akus sai jõud otsa ) käima ei saanud. Tundub nagu väsinud aku , aga miks ta külmalt käivitab kiirelt aga soojalt mitte?
tegin ka proovi: peale täkkudega käivitamist koju jõudes kui auto oli pargitud, peale välja suretamist ma autot käima ei saanud, mootor käijas ja käijas ja pöörded langesid. ehk et akus hakkas jõud lõppema. ja loobusin. u tund hiljem tekkis huvi,( ehk et, kas peaksin hommikul varem ärkama ja avatud kapotiga tee servas abi küsima täkkudega taas ) kas aku jaksab ikka mootorit liigutada. masin käivitus probleemideta.
nüüd "diagnoos" paar tuttavat on väitnud "käsi piiblil" et aku läbi. seda ma väga ei usu: külmkäivitus ideaalne ja soojalt probleeme.
samas kuulsin võimalust ( see muidugi teemal et : naised saunas rääkisid ) : kõrgsurve pump hakkab enda töölepingut lõpetama. ( tundub loogiline, soenedes metallid paisuvad ja ei jaksa liikuda enam ) soovitati pumpa jahutada külma veega, ja siis pidi kindel olema kas see viga.
nüüd ootan natukene targemate nõuandeid: kas selline "kotermann" on võimalik?
Mutreid ma keerata võin, IT on aga noorte teema
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Kõige lihtsam,kalla soojale pumbale pangetäis vet peale ja vaata kuidas siis käitub.Aga vaata arvutiga mootori pöördeid,kui alla 250 siis ei käivitugi.Ehk kui aku uus,siis starter poole vaadata.Vagi tüüpviga.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Pumba kolb on kulunud. Kas lased plunžerpaari ära vahetada või leiad kasutatud pumba. Võid veel toiduõliga proovida. Sõida paak tühjaks ja tangi mõned liitrid toiduõli. Kui sümptomid kaovad loe teist lauset.
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
kloox kirjutas:Kõige lihtsam,kalla soojale pumbale pangetäis vet peale ja vaata kuidas siis käitub.Aga vaata arvutiga mootori pöördeid,kui alla 250 siis ei käivitugi.Ehk kui aku uus,siis starter poole vaadata.Vagi tüüpviga.
nii aku kui starteri välistaksin, põhjus: käivitusprobleemid sooja ( mida soem mootor, seda pikem käivitumine ) mootoriga
ja kui need asjad väsinud, siis soe mootor peaks ju kergemini liikuma
Mutreid ma keerata võin, IT on aga noorte teema
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Otomar kirjutas:Pumba kolb on kulunud. Kas lased plunžerpaari ära vahetada või leiad kasutatud pumba. Võid veel toiduõliga proovida. Sõida paak tühjaks ja tangi mõned liitrid toiduõli. Kui sümptomid kaovad loe teist lauset.
siis vb lihtsam juba kohe pump vahetada ( mul teine masin doonoriks olemas kuigi jah mootoririkkega, kolin sees aga tean et töötas normalselt.
Mutreid ma keerata võin, IT on aga noorte teema
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Äkki on pumba ajastus vale ja parasjagu piiri peal, et annab soojaga piisavalt tunda, et jupsima hakkaks käivitusel.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Liiwaannus kirjutas:Äkki on pumba ajastus vale ja parasjagu piiri peal, et annab soojaga piisavalt tunda, et jupsima hakkaks käivitusel.
njaaa, siit ja sealt kuuldud arvamustega. kipun seda juba kahtlustama.
kas ja kuidas seda kodus "põlve otsas" kontrollida saaks?
Mutreid ma keerata võin, IT on aga noorte teema
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Vag-l oli igaljuhul sedasi,kui soe moto es saavutanud 250rpm-i siis vända signaali aju ei saanud ja ei käivitunud.Ennegi nende vp pumpadega selliseid muresid olnud,et soojast peast pika käivitusega aitas starter vahetus.Veel võib mootor hõre olla.
Koduste vahenditega regulli rihmast süüde varajasemaks ja vaata,kas on muutusi.Aga muidu peaks hooratta peal olema märk ja pumbal märk,need võiks kokku ajada
Koduste vahenditega regulli rihmast süüde varajasemaks ja vaata,kas on muutusi.Aga muidu peaks hooratta peal olema märk ja pumbal märk,need võiks kokku ajada
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Või hõikad oma asukoha välja ja leiad kellegi, kellel läheduses diagnostikaseade, mis lubab ajastust vaadata.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Alustaks ikka diagnostikast. Põlve otsas ei saa süütenurka paika ega vaadata ilma kaablita.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
ega see asukoht nüüd nii suur saladus ka pole
läänemaa/tallinn need stabiilsed liikumiskohad
läänemaa/tallinn need stabiilsed liikumiskohad
Mutreid ma keerata võin, IT on aga noorte teema
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Siis võid proovida äkki lehogagi jutule saada, et viskaks sulle kaabli külge ja annaks oma arvamuse. Ma andsin ona kaabli hiljuti edasi kellelegi, kellel seda vajav masin oli.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Kui auto lükates koheselt käivitub (väikesest kallakuat alla sõita) on probleem starteris. Ise maadlesin sellise probleemiga. Kui see viga, siis starter peab olema kindlasti 2,2 kw.
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
aivaruba kirjutas:Kui auto lükates koheselt käivitub (väikesest kallakuat alla sõita) on probleem starteris. Ise maadlesin sellise probleemiga. Kui see viga, siis starter peab olema kindlasti 2,2 kw.
automaadiga seda ei tee ja põhjus miks starterit ei kahtlusta, on ka juba ammu kirjas siin
Mutreid ma keerata võin, IT on aga noorte teema
Re: v70 2,5tdi 103kw kottermann
Selga, ei lugenud välja, et automaat
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist