850 kapott ei avane
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
850 kapott ei avane
Tahtsin aknapesuvedelikku juurde kallata, aga järsku kummaline probleem - kapott nimelt ei tule lahti. Punasest kangist armatuuri alt tõmmates kerkib küll paar senti nagu peab, aga edasi jääb kinni. Sikutasin ikka päris kõvasti.
Äkki on kellelgi tuttav probleem?
Äkki on kellelgi tuttav probleem?
siis kergita kapotti kergelt palju saad ning vajuta lukusti peale, peale seda tulewb lukusti välja ja saad tõmmata nagu harilikult ja kapott avaneb. võibaolla segaselt kirjutatud aga nii ta toimib kui lukusti väsind, Minul aitas selle vastu üks kummi vidin mis tuleb panna lukusti sisse.
Tel: 50 29 543
Volvo 745, 940, 850 GLT, 850 ESTATE, 850 T5R, 850 R, S 60, V 60, V 60 OCEAN RACE, V90 CROSS COUNTRY, S 90 R
Volvo 745, 940, 850 GLT, 850 ESTATE, 850 T5R, 850 R, S 60, V 60, V 60 OCEAN RACE, V90 CROSS COUNTRY, S 90 R
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
laco kirjutas:siis kergita kapotti kergelt palju saad ning vajuta lukusti peale, peale seda tulewb lukusti välja ja saad tõmmata nagu harilikult ja kapott avaneb. võibaolla segaselt kirjutatud aga nii ta toimib kui lukusti väsind, Minul aitas selle vastu üks kummi vidin mis tuleb panna lukusti sisse.
kuhu ja kuidas sa selle kummi toppisid (autol ma mõtlen)? äkki õpetad teisi ka?
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
nimelt kui tõmbad lukusti aasa ettepoole siis kapoti ja lukusti aasa vahele panin peene kummivooliku tüki mis annab parajalt vetruma ja asi hakkas korralikult tööle, st. kui salongist kapoti avad siis kapott tõuseb natuke üles ning jääb ainult lukustit väljapoole tõmmata ja avanebki. Ennem peale salongist avamist kapott natuke tõusis, siis vajutasin hooba ja kergitasin kapotti kergelt ning alles siis tõmbasin hoovast ja kapott avanes. Ma ei ole siiamaani aru saanud kuidas ta orginaalis enne töötas ilma selle kummita. Kui mahti saan võin pildi teha.
Tel: 50 29 543
Volvo 745, 940, 850 GLT, 850 ESTATE, 850 T5R, 850 R, S 60, V 60, V 60 OCEAN RACE, V90 CROSS COUNTRY, S 90 R
Volvo 745, 940, 850 GLT, 850 ESTATE, 850 T5R, 850 R, S 60, V 60, V 60 OCEAN RACE, V90 CROSS COUNTRY, S 90 R
laco kirjutas:nimelt kui tõmbad lukusti aasa ettepoole siis kapoti ja lukusti aasa vahele panin peene kummivooliku tüki mis annab parajalt vetruma ja asi hakkas korralikult tööle, st. kui salongist kapoti avad siis kapott tõuseb natuke üles ning jääb ainult lukustit väljapoole tõmmata ja avanebki. Ennem peale salongist avamist kapott natuke tõusis, siis vajutasin hooba ja kergitasin kapotti kergelt ning alles siis tõmbasin hoovast ja kapott avanes. Ma ei ole siiamaani aru saanud kuidas ta orginaalis enne töötas ilma selle kummita. Kui mahti saan võin pildi teha.
kas ta mitte ei peagi originaalis selle lükka-tõmba nõksuga käima? aga pildi võid ikka panna, oleks ehks abiks, mulle see läbi iluvõre töllerdava plassmassjupstüki sikutamine tegelt üldse ei meeldi, bmw-l ja isegi suzukil ja uazil!!! on asi hoopis töökindlam, kaan kerkib natuke, lükkad näpud vahele ja vajutad riivi lahti, kusjuures ei mingit külmaga või närvilise juhiga äramurduvat plastmassi! aga insenerimõte on toppama jäänud vist seetõttu, et on tahetud ka radika ees olev iluvõre koos üles kergitada a la mercedes (neil käis vanadel ka kõigil traadiga), no milleks???
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist