850 kapott ei avane

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
McWill
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 12 Veebr 2008, 13:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

850 kapott ei avane

PostitusPostitas McWill » 08 Mär 2008, 19:10

Tahtsin aknapesuvedelikku juurde kallata, aga järsku kummaline probleem - kapott nimelt ei tule lahti. Punasest kangist armatuuri alt tõmmates kerkib küll paar senti nagu peab, aga edasi jääb kinni. Sikutasin ikka päris kõvasti.
Äkki on kellelgi tuttav probleem?

Kasutaja avatar
alari
Foorumi veteran
Postitusi: 564
Liitunud: 22 Veebr 2007, 17:17
Asukoht: Tallinn / Saaremaa

PostitusPostitas alari » 08 Mär 2008, 19:15

Kas iluvõrevahelt tuulelukusti hoob ei tule välja?Ideepoolest peaks seda siis enda poole tirima ja peaksid siis kapoti lahti saama.

Kasutaja avatar
McWill
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 12 Veebr 2008, 13:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas McWill » 08 Mär 2008, 19:20

Täitsa kenasti turritab välja aga abi tast pole midagi. Sikutasin teda küll mõistuse piirides.

laco
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 27 Sept 2007, 15:02
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas laco » 08 Mär 2008, 20:13

siis kergita kapotti kergelt palju saad ning vajuta lukusti peale, peale seda tulewb lukusti välja ja saad tõmmata nagu harilikult ja kapott avaneb. võibaolla segaselt kirjutatud aga nii ta toimib kui lukusti väsind, Minul aitas selle vastu üks kummi vidin mis tuleb panna lukusti sisse.
Tel: 50 29 543
Volvo 745, 940, 850 GLT, 850 ESTATE, 850 T5R, 850 R, S 60, V 60, V 60 OCEAN RACE, V90 CROSS COUNTRY, S 90 R

Kasutaja avatar
t6nu
Foorumi veteran
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:36

PostitusPostitas t6nu » 08 Mär 2008, 23:48

minuarust need 850 lukustid käivadki kõik nii, et kergitada-lükata-tõmmata. Ning just selles järjekorras!
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw :thumbsup:
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud

Kasutaja avatar
alari
Foorumi veteran
Postitusi: 564
Liitunud: 22 Veebr 2007, 17:17
Asukoht: Tallinn / Saaremaa

PostitusPostitas alari » 09 Mär 2008, 10:46

t6nu kirjutas:minuarust need 850 lukustid käivadki kõik nii, et kergitada-lükata-tõmmata. Ning just selles järjekorras!


täitsa samal arvamusel.

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 09 Mär 2008, 20:09

Mul nüüd esimene 800ne millel ei pea seda enne sisse vajutama vaid toimib õieti 8)
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 09 Mär 2008, 21:40

mis seal lükatakse muidu? mul toimib nii, et sikutad salongist kangi ja tõmbad väljast seda keelekest ja juba kapott tõusebki peaaegu ise üles.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 09 Mär 2008, 22:41

Nu kui on kulunud see tuulelukk siis tuleb salongist kangi tõmmata ja siis tuuleluku sisse vajutada ja alles siis tuleb kapot ülespoole ja siis vaja see tuulrlukk välja tõmmata ja saab kaoti lahti (oli vist nii)
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
t6nu
Foorumi veteran
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:36

PostitusPostitas t6nu » 10 Mär 2008, 00:06

laco kirjutas:siis kergita kapotti kergelt palju saad ning vajuta lukusti peale, peale seda tulewb lukusti välja ja saad tõmmata nagu harilikult ja kapott avaneb. võibaolla segaselt kirjutatud aga nii ta toimib kui lukusti väsind, Minul aitas selle vastu üks kummi vidin mis tuleb panna lukusti sisse.


kuhu ja kuidas sa selle kummi toppisid (autol ma mõtlen)? äkki õpetad teisi ka?
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw

UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw :thumbsup:

bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud

bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud

laco
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 27 Sept 2007, 15:02
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas laco » 10 Mär 2008, 07:15

nimelt kui tõmbad lukusti aasa ettepoole siis kapoti ja lukusti aasa vahele panin peene kummivooliku tüki mis annab parajalt vetruma ja asi hakkas korralikult tööle, st. kui salongist kapoti avad siis kapott tõuseb natuke üles ning jääb ainult lukustit väljapoole tõmmata ja avanebki. Ennem peale salongist avamist kapott natuke tõusis, siis vajutasin hooba ja kergitasin kapotti kergelt ning alles siis tõmbasin hoovast ja kapott avanes. Ma ei ole siiamaani aru saanud kuidas ta orginaalis enne töötas ilma selle kummita. Kui mahti saan võin pildi teha.
Tel: 50 29 543
Volvo 745, 940, 850 GLT, 850 ESTATE, 850 T5R, 850 R, S 60, V 60, V 60 OCEAN RACE, V90 CROSS COUNTRY, S 90 R

pureva
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 16 Aug 2007, 15:37

PostitusPostitas pureva » 10 Mär 2008, 15:17

Minul läks see tuulelukk katki. Klassikaliselt panin traadi asemel ja nüüd pole vaja midagi enne lükata ja siis alles tõmmata. AINULT tõmban ja ongi lahti.
Traat on ikka üks universaalne parandusasi !!! :wink:

Kasutaja avatar
McWill
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 12 Veebr 2008, 13:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas McWill » 10 Mär 2008, 21:46

Aitäh! Aitas kenasti see tuuleluku algul sisse lükkamine ja siis uuesti välja sikutamine. Masin nüüd 10 päeva minu käes olnud ja eks siis avastamist ning küsimist tule veel kõvasti \:D/

Kasutaja avatar
t6nu
Foorumi veteran
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:36

PostitusPostitas t6nu » 11 Mär 2008, 00:02

laco kirjutas:nimelt kui tõmbad lukusti aasa ettepoole siis kapoti ja lukusti aasa vahele panin peene kummivooliku tüki mis annab parajalt vetruma ja asi hakkas korralikult tööle, st. kui salongist kapoti avad siis kapott tõuseb natuke üles ning jääb ainult lukustit väljapoole tõmmata ja avanebki. Ennem peale salongist avamist kapott natuke tõusis, siis vajutasin hooba ja kergitasin kapotti kergelt ning alles siis tõmbasin hoovast ja kapott avanes. Ma ei ole siiamaani aru saanud kuidas ta orginaalis enne töötas ilma selle kummita. Kui mahti saan võin pildi teha.


kas ta mitte ei peagi originaalis selle lükka-tõmba nõksuga käima? aga pildi võid ikka panna, oleks ehks abiks, mulle see läbi iluvõre töllerdava plassmassjupstüki sikutamine tegelt üldse ei meeldi, bmw-l ja isegi suzukil ja uazil!!! on asi hoopis töökindlam, kaan kerkib natuke, lükkad näpud vahele ja vajutad riivi lahti, kusjuures ei mingit külmaga või närvilise juhiga äramurduvat plastmassi! aga insenerimõte on toppama jäänud vist seetõttu, et on tahetud ka radika ees olev iluvõre koos üles kergitada a la mercedes (neil käis vanadel ka kõigil traadiga), no milleks???
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw

UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw :thumbsup:

bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud

bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 11 Mär 2008, 08:37

(neil käis vanadel ka kõigil traadiga)

veel vanematel oli küll kaks linki kommalgipool seda esivõret.
Ma mõtlen just sellist millega kalakompanii talverallil oli
Pilt


see on küll nüüd OT
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist