diislid 2.5 TDi 103Kw ja 2.4 D5 120Kw

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
ozzy007
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 22 Aug 2005, 16:59
Asukoht: rakvere äärelinn
Kontakt:

diislid 2.5 TDi 103Kw ja 2.4 D5 120Kw

PostitusPostitas ozzy007 » 13 Juul 2007, 15:51

kas saan õieti aru et 103Kw on vanema malli volvo oma ja analoog Audi omadega ja suht-koht kuuli-pommi jmt. kindel ehk siis muretum, lihtsam, levinum mootor
ja D5 uuem, kapriisem, keerulisem, parem, kehvem?


see et D5 võimsam/dünaamilisem siililegi selge aga tüüpvead millised kummagil, milline resurss valmistajapoolt/milline tegelikkuses jne. -- pole siiani omanud diisel-volvot, nüüd plaanin -- kumba eelistada oleks küsimus? mida kasutajad/omanikud arvavad? milline ekspluateerida odavam?



ette tänades,
Oz
kahe hüppega üle jõe ei hüppa, aga volvoga pole proovind....

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

PostitusPostitas Iceman » 13 Juul 2007, 16:05

minu arust d5 120kw on just volvo oma diisel ja kindlam kui 103-ne :?

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

PostitusPostitas deejay » 13 Juul 2007, 17:18

Uuem D5 on kindlasti parem kui vana 103kw.
Vana hädad - pihusteid tuli eesti kütuse pärast tihti vahetada, lärmakas.
Uued - garantii korras on terveid mootoreid välja vahetatud, kuna mingi plokk pidi seal täitsa puru minema.
Samas on uus ikka vaiksem, võimsam ja ühtlasema käiguga.
Eriti soovitan facelifti läbinud D5-te 136kW/180hj :) aga neid järelturul eriti ei liigugi.

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 13 Juul 2007, 19:50

endal 103 kw ja praegu pole midagi nuriseda..edasi astub küll korralikult..möödumistel pole probleeme ja see lärmakus teebki asja just huvitavaks :D mõnus urin :twisted:

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

PostitusPostitas kaupz » 13 Juul 2007, 20:07

pyta kirjutas:endal 103 kw ja praegu pole midagi nuriseda..edasi astub küll korralikult..möödumistel pole probleeme ja see lärmakus teebki asja just huvitavaks :D mõnus urin :twisted:
mis kast ja kas oled ise paagitäie pealt küttekulu ka arvutanud? mul näitas automaadil kompu 7,1 ja jagades tuli 8,17

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 13 Juul 2007, 20:29

mul tavaline...auto suht vähe aega olnud ka alles..aga kui tlna sõitsin..lasin mingi 130-140km/h ja näidik näitas 10 liitrit läind ja mingi 125 km sõitnud..pole veel suutnud ökosõitu teha..tulin soome, siis sõber tegi oma passat 2.8ga tempot ees..140 km/h + :D
soomlased olid :twisted:

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 13 Juul 2007, 22:05

"Naised turul rääkisid" ,et Audi diisel ja Volvo aju ei tahtnud
kuidagi koostööd teha. See oli siis kui ma oma V70-ne ostsin.
745 GL ´91; LR90 ´87.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 16 Juul 2007, 11:58

Mismõttes ei tahtnud koostööd teha? Audi diisliga käib kaasas Boschi aju ja nende firmade koostöö peaks küll suht hästi sujuma. Küll aga on probleeme sellega, et Volvo diagnostikaseadmed ei oska Saksa tehnikaga suurt midagi peale hakata ja seetõttu Autoviva näiteks selle mootori probleeme üldse töösee ei võta. Samuti käsitletakse Volvo manualides võõra mootori ehitust väga pealiskaudselt võrreldes Volvo enda toodanguga.

VAG mootor on suht vana väljatöötlus, 1990-ndate esimsest poolest. Paigaldatud on neid ka C4 kerega Audi 100/A6 peale ning vähendatud võimsusega variante ka VW LT-dele. Üks selline LT sõidab mul kodukandis liinitaksot, viimati kui tema teenust kasutasin, ilutses odomeetril 690000...

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 16 Juul 2007, 22:12

Ma kirjutasin,et " Naised turul rääkisid". :) :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

Priit P
Foorumlane
Postitusi: 10
Liitunud: 24 Juul 2007, 14:09

on mõlemad olnud :)

PostitusPostitas Priit P » 24 Juul 2007, 20:02

müüsin just oma 103kw maha ning võtsin asemele 120kw D5-e. Uuem asi on ikka uuem asi. Vana selline mõnus jarobustne "traktor". 103 KW tüüpveaks võib lugeda et vändasimmer hakkab õli immitsema...vahetasin endal ostes ära ja poole aasta pärast olid tilgad all jälle..Seda olen nii mõnegi käest kuulnud et see pidid sellel mootoril olema. Muidu töötas väga ilusti ja kütusekulu oli ka väga ökonomne. 120kw mootor on juba ajastust millal Volvo korporatsioon kuulus Fordi koosseisu :) Info Auto mehed rääkisid et peale seda tõusis garantiiremontide arv 30%....eks saab näga kuidas auto vastu peab. Jupid on masinal igastahes kallimad kui 103 ke mootoril. Samuti ei liigu väga palju B-juppe....aga võibolla pole ma veel piisavalt otsinud.

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 880
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

PostitusPostitas Igor » 30 Juul 2007, 14:28

Kas 850-tele pandi ainult 103KW mootoreid?
Вольво c cемëрки начинается!

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 31 Juul 2007, 15:28

Diisleid küll, jah.

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 880
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

PostitusPostitas Igor » 31 Juul 2007, 16:30

Aga vanema kerega V70-d? Nood ka diislitest ainult 103 KW-sed?
Palju sellise mootoriga 850 maanteel rahulikult (90-100) sõites kütet neelab?
Вольво c cемëрки начинается!

Kasutaja avatar
Klots
Kõva postitaja
Postitusi: 216
Liitunud: 30 Juun 2007, 22:46
Asukoht: Tallinn, Rapla
Kontakt:

PostitusPostitas Klots » 01 Aug 2007, 01:15

Kuna mootorid V70ga ühed siis 5-5,5L/100

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 01 Aug 2007, 01:23

Krt see simmeri teema on küll imelik ja seda mina küll tüüpveaks ei loeks :?

Kindlasti väitsid seda mehed kes olid samas teeninduses käinud :)
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist