diislid 2.5 TDi 103Kw ja 2.4 D5 120Kw
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
diislid 2.5 TDi 103Kw ja 2.4 D5 120Kw
kas saan õieti aru et 103Kw on vanema malli volvo oma ja analoog Audi omadega ja suht-koht kuuli-pommi jmt. kindel ehk siis muretum, lihtsam, levinum mootor
ja D5 uuem, kapriisem, keerulisem, parem, kehvem?
see et D5 võimsam/dünaamilisem siililegi selge aga tüüpvead millised kummagil, milline resurss valmistajapoolt/milline tegelikkuses jne. -- pole siiani omanud diisel-volvot, nüüd plaanin -- kumba eelistada oleks küsimus? mida kasutajad/omanikud arvavad? milline ekspluateerida odavam?
ette tänades,
Oz
ja D5 uuem, kapriisem, keerulisem, parem, kehvem?
see et D5 võimsam/dünaamilisem siililegi selge aga tüüpvead millised kummagil, milline resurss valmistajapoolt/milline tegelikkuses jne. -- pole siiani omanud diisel-volvot, nüüd plaanin -- kumba eelistada oleks küsimus? mida kasutajad/omanikud arvavad? milline ekspluateerida odavam?
ette tänades,
Oz
kahe hüppega üle jõe ei hüppa, aga volvoga pole proovind....
Uuem D5 on kindlasti parem kui vana 103kw.
Vana hädad - pihusteid tuli eesti kütuse pärast tihti vahetada, lärmakas.
Uued - garantii korras on terveid mootoreid välja vahetatud, kuna mingi plokk pidi seal täitsa puru minema.
Samas on uus ikka vaiksem, võimsam ja ühtlasema käiguga.
Eriti soovitan facelifti läbinud D5-te 136kW/180hj aga neid järelturul eriti ei liigugi.
Vana hädad - pihusteid tuli eesti kütuse pärast tihti vahetada, lärmakas.
Uued - garantii korras on terveid mootoreid välja vahetatud, kuna mingi plokk pidi seal täitsa puru minema.
Samas on uus ikka vaiksem, võimsam ja ühtlasema käiguga.
Eriti soovitan facelifti läbinud D5-te 136kW/180hj aga neid järelturul eriti ei liigugi.
Mismõttes ei tahtnud koostööd teha? Audi diisliga käib kaasas Boschi aju ja nende firmade koostöö peaks küll suht hästi sujuma. Küll aga on probleeme sellega, et Volvo diagnostikaseadmed ei oska Saksa tehnikaga suurt midagi peale hakata ja seetõttu Autoviva näiteks selle mootori probleeme üldse töösee ei võta. Samuti käsitletakse Volvo manualides võõra mootori ehitust väga pealiskaudselt võrreldes Volvo enda toodanguga.
VAG mootor on suht vana väljatöötlus, 1990-ndate esimsest poolest. Paigaldatud on neid ka C4 kerega Audi 100/A6 peale ning vähendatud võimsusega variante ka VW LT-dele. Üks selline LT sõidab mul kodukandis liinitaksot, viimati kui tema teenust kasutasin, ilutses odomeetril 690000...
VAG mootor on suht vana väljatöötlus, 1990-ndate esimsest poolest. Paigaldatud on neid ka C4 kerega Audi 100/A6 peale ning vähendatud võimsusega variante ka VW LT-dele. Üks selline LT sõidab mul kodukandis liinitaksot, viimati kui tema teenust kasutasin, ilutses odomeetril 690000...
on mõlemad olnud :)
müüsin just oma 103kw maha ning võtsin asemele 120kw D5-e. Uuem asi on ikka uuem asi. Vana selline mõnus jarobustne "traktor". 103 KW tüüpveaks võib lugeda et vändasimmer hakkab õli immitsema...vahetasin endal ostes ära ja poole aasta pärast olid tilgad all jälle..Seda olen nii mõnegi käest kuulnud et see pidid sellel mootoril olema. Muidu töötas väga ilusti ja kütusekulu oli ka väga ökonomne. 120kw mootor on juba ajastust millal Volvo korporatsioon kuulus Fordi koosseisu Info Auto mehed rääkisid et peale seda tõusis garantiiremontide arv 30%....eks saab näga kuidas auto vastu peab. Jupid on masinal igastahes kallimad kui 103 ke mootoril. Samuti ei liigu väga palju B-juppe....aga võibolla pole ma veel piisavalt otsinud.
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist