V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendamisel

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

binn
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:23

V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendamisel

PostitusPostitas binn » 07 Mai 2012, 20:15

Isend toodud šveitsist.
Probleemiks siis see, et korralikumal kiirendamisel hakkab mootor katkuma nagu oleks millestki puudus.
Külmast peast algul probleemi ei ilmne aga mõne aja mõõdudes jälle sama jama.
Käinud diagnostikas kõik näitajad ok.
Tehtud turbo remont, vahetatud ka jagaja kaas mis soovitati vahetada diagnostiku poolt.
Ka karteri tuulutus oli umbes ja on põhjalikult puhastatud.
Praeguseks on põlema lõõnud lamda tule aga probleem on ilmnenud enne selle põlemist.
Põlemise põhjus arvatavasti sellepärast, et õli sattus andurile kuna turbo lekkis.
Bensiini pump teeb pininat aga kui see oleks õhtal siis peaks katkumine olema ka külmast peast või mitte?
Kuidas peaksin probleemile järgmislt lähenema?

Ette tänades,
Binn
Volvo V70R AWD 1997
Kawasaky ZX-10R 2005

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas Tanel » 07 Mai 2012, 20:18

Küünlad vahetasid kuna?
Sama küünlajuhtmetega.

Lambda tule süttimisest peab jääma ajusse märge ja see on võimalik välja võtta. Samamoodi võib umbes olla katt või õhulugeja
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

binn
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:23

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas binn » 07 Mai 2012, 20:27

Tanel kirjutas:Küünlad vahetasid kuna?
Sama küünlajuhtmetega.

Lambda tule süttimisest peab jääma ajusse märge ja see on võimalik välja võtta. Samamoodi võib umbes olla katt või õhulugeja



Õhulugeja on kontollitud toimetab normaalselt.
Küünlad olid väljanägemiselt ka ilusad ja juhtmed nagu uued.
Tehti täielik test ära ja ei ilmnenud vigu.
Diagnostika peaks vist nende asjade toimetusi välja küll lugema!?
Sama ka kati mitte töötamise korral!?
Volvo V70R AWD 1997
Kawasaky ZX-10R 2005

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas Tanel » 07 Mai 2012, 21:12

Mida diagnost välja luges?
Mis veakoode andis?

Mille järgi sa küünlajuhtmete uudsust vaatad?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

binn
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:23

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas binn » 07 Mai 2012, 21:28

Ei tea mille järgi aga küsiti seal kas oled need ise ära vahetanud, et väljanägemine nagu äsja vahetatud.
Veakoode ei tuvastatud ühtegi!
Ps käisin seal 2 korda järjest 2 kuu möödudes.
Viga endiselt päevakorras.
Volvo V70R AWD 1997
Kawasaky ZX-10R 2005

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas baxxter » 07 Mai 2012, 21:58

Kõlab nagu küttefilter, või siis ei anna bensupump survet niipalju kui vaja.
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas Tanel » 07 Mai 2012, 22:24

soovitan sul soojalt diagnosti vahetada.
Kui juba lambda põlema läheb jääb veakood ajusse ja seda on võimalik hiljem välja võtta.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
t6nu
Foorumi veteran
Postitusi: 724
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:36

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas t6nu » 08 Mai 2012, 00:05

Isiklike autode ajaloo kogemuste põhjal ütlen, et kui madalatel pööretel gaasi andes rapsima hakkab, on süütega mingi jama, näiteks jagaja keskmise juhtme ots oksüdeerunud vms, kui aga suurtel >3000 pööretel jõud ära kaob või puterdama hakkab, on kütuse pealetulekuga mure.
Kui diagnostis käisisd, siis tehti ju kindlasti nö süüte kardiogramm ka?
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw :thumbsup:
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 943
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas uku3 » 08 Mai 2012, 09:29

Tere.
Kas on ikka õiged küünlad.Sellisel mootoril peaks olema iriidium küünlad.Kui on mingid mitme elektroodiga siis ei pruugigi viga välja tulla.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

binn
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:23

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas binn » 08 Mai 2012, 17:00

Kahtlustan ise ka, et kütusepump on lahjaks jäänud kuna probleem ongi siis kui kõvemini kiirendada ntx möödasõidul jne.
Küünlad ei ole mitme elektroodiga järelikult siis iriidiumid ikka!
Bensiini filter on vahetatud!
Aga kuidas seda täpsemalt kontrollida, et kas on ikka viga bensu pumbas.
Volvo V70R AWD 1997
Kawasaky ZX-10R 2005

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas -spl- » 08 Mai 2012, 17:11

Pead bensusurve ära mõõtma.Hea oleks kui saaksid mõne teise pumbaga proovida,siis oleks kohe teada kas viga seal.

binn
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:23

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas binn » 08 Mai 2012, 17:28

OK kuidas pääseb pumbale ligi kas bagassist või tuleb paak maha võtta?
Ja mis peaks olea see surve mida sealt sisselaske juurest mööta saab?
Volvo V70R AWD 1997
Kawasaky ZX-10R 2005

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas Tanel » 08 Mai 2012, 19:29

Pagassist.
Miks sa rõhku ära ei mõõda enne kui lammutama hakkad?
Pumba vahetus küll vaid 15 min kuid siiski.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

binn
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:23

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas binn » 08 Mai 2012, 19:45

Tanel kirjutas:Pagassist.
Miks sa rõhku ära ei mõõda enne kui lammutama hakkad?
Pumba vahetus küll vaid 15 min kuid siiski.


Rõhk möödeti info autos ja öeldi, et OK kuid külma bensiini pumpab ka rikkis pump hästi. Tagasivoolust tulev bents soojendab kütuse üles ja pumba surve väheneb.
Kuulda on ka pininat!
Vaatasin et bagassist ei saa kuidagi sellel bensiini pumbale ligi.
Tundub et paak tuleb alla lasta aga see juba suurem töö:S
Kellelgi kogemusi äkki?
Volvo V70R AWD 1997
Kawasaky ZX-10R 2005

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: V70R AWD 176kw 1997.Probleemiks siis katkumine kiirendam

PostitusPostitas taavi » 08 Mai 2012, 20:01

mis imeauto sul on, et tagurpidi lähened? pagassis ju eraldi luuk põrandas, millest ligi pääsed
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist