ATM käigukasti probleem.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
yrks
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Okt 2008, 21:18

ATM käigukasti probleem.

PostitusPostitas yrks » 26 Okt 2009, 19:22

töötab ideaalselt, kuni 80-90km/h(peaks panema siis 4nda käigu). käik lülitub sisse, kuid siis lööb avarii reziimile(nool hakkab vilkuma) ning jääb kolmanda käiguga edasi sõitma.
muidugi oli suht vana õli ka seal sees ennem, kuid õli on saanud vahetada kõva mitukorda juba ning isegi solenoidi plokk isegi, kuid ei mingit muutust.

Kasutaja avatar
yrks
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Okt 2008, 21:18

PostitusPostitas yrks » 27 Okt 2009, 20:52

et siis kellegil pole säärasega kokkupuuteid olnud? :cry:

mehike91
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas mehike91 » 28 Okt 2009, 11:28

mul ka tegelikult võibolla midagi sarnast kuigi mitte nii hull... mul 90 peal viskab küll järgmise käigu sisse aga see käiguvahetus on kuidagi liiga tugevalt tunda minu meelest... ausalt öelda pole veel uurima hakanud et millest võib probleem ollai... ega see eriti meeldiv ei ole nii et ma peaks või võiks uurida millalgi seda asja... hea muidugi oleks kui keegi oskaks midagi kommenteerida selle koha pealt et milles võib probleem olla
V70 2.5 AWD 1998a (142kW)
USA 740 GLE 1986a (enam kahjuks pole)

Kasutaja avatar
vvv
Kõva postitaja
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Nov 2006, 13:49
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: ATM käigukasti probleem.

PostitusPostitas vvv » 28 Okt 2009, 15:39

yrks kirjutas:kuid siis lööb avarii reziimile(nool hakkab vilkuma)

Kontrolli veakoodid üle. Ja PNP lüliti.

Lenat
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2008, 10:40

PostitusPostitas Lenat » 05 Nov 2009, 21:24

veakoodi on vaja teada ,mässasin ise ka taolise probleemiga
pool aastat ,endal oli viga selles et ei lülitanud 1 käiku läks kohe 3ndaga
vahepeal läks ise korda .veakood oli solenoid b ,kõik meistrimehed ,ütlesid
et plokk pees ,võtsin mitukorda käigukastil solenoidi välja igakord toimis
solenoid.Lõpuks kolmandat korda solenoidi kontrollides ei toimind solenoid
vahetasin ära ja probleem lahendatud ,romula solenoid 400.-
esinduses tutikas 3kilo

Kasutaja avatar
Galancer
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Jaan 2008, 23:03

PostitusPostitas Galancer » 06 Nov 2009, 14:56

P-N-P switchi hädaabina võid teha järgmist-sureta auto välja ja lase käiguvalitsaga mingi 10x kiiresti edasi-tagasi, kui lüliti ilmutab vananemise märke, siis mõnda aega võib aidata selline selline tegevus
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ! ! !
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT

Kasutaja avatar
yrks
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Okt 2008, 21:18

PostitusPostitas yrks » 06 Nov 2009, 19:19

seda proovitud ning ei aita, kuna nool hakkab vilkuma suvaliselt. näiteks oled mootoril lasknud soojaks käia ning hakkad sõitma. vahepeal hakkab kohe vilkuma, vahepeal hakkab mingi paari kilomeetri läbimisel.

sai ka veakoode uuritud. näitas ka mingit solenoidi probleemi ning ka aju programmi errorit.
vahetasime terve solenoidibloki ning proovisime ka teist aju ning ei midagi.

Kasutaja avatar
vvv
Kõva postitaja
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Nov 2006, 13:49
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas vvv » 07 Nov 2009, 13:53

yrks kirjutas:seda proovitud ning ei aita, kuna nool hakkab vilkuma suvaliselt.

PNP lüliti.

Kasutaja avatar
yrks
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Okt 2008, 21:18

PostitusPostitas yrks » 07 Nov 2009, 22:25

mis sellega teha`? kas uue või esialgu proovida puhastamist?

Kasutaja avatar
Galancer
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Jaan 2008, 23:03

PostitusPostitas Galancer » 07 Nov 2009, 23:10

yrks kirjutas:mis sellega teha`? kas uue või esialgu proovida puhastamist?


ON puhastatud ja määritud ka, kuid see kõik võidab ainult veidi aega (kui viga ikka on selles) lõpptulemus üldiselt ikkagi vahetus...
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ! ! !
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT

Kasutaja avatar
vvv
Kõva postitaja
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Nov 2006, 13:49
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas vvv » 11 Nov 2009, 10:27

yrks kirjutas:mis sellega teha`? kas uue või esialgu proovida puhastamist?

PNP hakkas mul jukerdama alles siis, kui liugklemmid olid lõplikult ära kulunud. Ei olnud seal enam midagi puhastada ega reguleerida. Hambad risti, 2k IA-sse ja vahetuse tegin ise. Igasugu noolevilgutamised lõppesid kohe.

Kasutaja avatar
yrks
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Okt 2008, 21:18

PostitusPostitas yrks » 11 Nov 2009, 19:35

sai lahti võetud. need klemmid olid ilusad, natkese must oli seest.
puhastasin ära ning panin uue määrde sisse(dielektrilise) vb selles asi, et kasutasin vale määret?

Kasutaja avatar
vvv
Kõva postitaja
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Nov 2006, 13:49
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas vvv » 12 Nov 2009, 10:52

yrks kirjutas:vb selles asi, et kasutasin vale määret?

Tagasi paigaldamisel tuleb jälgida, et lüliti asend oleks õieti rihitud. Volvol on eritööriist selle jaoks, kuigi tähelepanelikult seades saab ka ilma. Seal peaks olema kinnituspoltidel mõningane lõtk, mille piires saab lülitit liigutada. Lüliti vales asendis kinnitades võib juhtuda, et kasti aju saab lülitilt vale käigu signaali ja siis tekibki neid noolevilgutamisi, solenoidide vale lülitumist jmt.
http://volvospeed.com/Repair/pnpswitch.php

Kasutaja avatar
yrks
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Okt 2008, 21:18

PostitusPostitas yrks » 12 Nov 2009, 20:43

et kas saan õieti aru, et see käiguvahetuse polt peab olema selle väikese kruviga paraleelselt ja siis peaks olema Neutral käik paika seatud??

Kasutaja avatar
yrks
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Okt 2008, 21:18

PostitusPostitas yrks » 14 Nov 2009, 18:12

sai uuesti veakoode loetud ning veakoodiks oli nüüd 4th gear invalid ratio.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist