ATM käigukasti probleem.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
ATM käigukasti probleem.
töötab ideaalselt, kuni 80-90km/h(peaks panema siis 4nda käigu). käik lülitub sisse, kuid siis lööb avarii reziimile(nool hakkab vilkuma) ning jääb kolmanda käiguga edasi sõitma.
muidugi oli suht vana õli ka seal sees ennem, kuid õli on saanud vahetada kõva mitukorda juba ning isegi solenoidi plokk isegi, kuid ei mingit muutust.
muidugi oli suht vana õli ka seal sees ennem, kuid õli on saanud vahetada kõva mitukorda juba ning isegi solenoidi plokk isegi, kuid ei mingit muutust.
mul ka tegelikult võibolla midagi sarnast kuigi mitte nii hull... mul 90 peal viskab küll järgmise käigu sisse aga see käiguvahetus on kuidagi liiga tugevalt tunda minu meelest... ausalt öelda pole veel uurima hakanud et millest võib probleem ollai... ega see eriti meeldiv ei ole nii et ma peaks või võiks uurida millalgi seda asja... hea muidugi oleks kui keegi oskaks midagi kommenteerida selle koha pealt et milles võib probleem olla
V70 2.5 AWD 1998a (142kW)
USA 740 GLE 1986a (enam kahjuks pole)
USA 740 GLE 1986a (enam kahjuks pole)
Re: ATM käigukasti probleem.
yrks kirjutas:kuid siis lööb avarii reziimile(nool hakkab vilkuma)
Kontrolli veakoodid üle. Ja PNP lüliti.
veakoodi on vaja teada ,mässasin ise ka taolise probleemiga
pool aastat ,endal oli viga selles et ei lülitanud 1 käiku läks kohe 3ndaga
vahepeal läks ise korda .veakood oli solenoid b ,kõik meistrimehed ,ütlesid
et plokk pees ,võtsin mitukorda käigukastil solenoidi välja igakord toimis
solenoid.Lõpuks kolmandat korda solenoidi kontrollides ei toimind solenoid
vahetasin ära ja probleem lahendatud ,romula solenoid 400.-
esinduses tutikas 3kilo
pool aastat ,endal oli viga selles et ei lülitanud 1 käiku läks kohe 3ndaga
vahepeal läks ise korda .veakood oli solenoid b ,kõik meistrimehed ,ütlesid
et plokk pees ,võtsin mitukorda käigukastil solenoidi välja igakord toimis
solenoid.Lõpuks kolmandat korda solenoidi kontrollides ei toimind solenoid
vahetasin ära ja probleem lahendatud ,romula solenoid 400.-
esinduses tutikas 3kilo
seda proovitud ning ei aita, kuna nool hakkab vilkuma suvaliselt. näiteks oled mootoril lasknud soojaks käia ning hakkad sõitma. vahepeal hakkab kohe vilkuma, vahepeal hakkab mingi paari kilomeetri läbimisel.
sai ka veakoode uuritud. näitas ka mingit solenoidi probleemi ning ka aju programmi errorit.
vahetasime terve solenoidibloki ning proovisime ka teist aju ning ei midagi.
sai ka veakoode uuritud. näitas ka mingit solenoidi probleemi ning ka aju programmi errorit.
vahetasime terve solenoidibloki ning proovisime ka teist aju ning ei midagi.
yrks kirjutas:vb selles asi, et kasutasin vale määret?
Tagasi paigaldamisel tuleb jälgida, et lüliti asend oleks õieti rihitud. Volvol on eritööriist selle jaoks, kuigi tähelepanelikult seades saab ka ilma. Seal peaks olema kinnituspoltidel mõningane lõtk, mille piires saab lülitit liigutada. Lüliti vales asendis kinnitades võib juhtuda, et kasti aju saab lülitilt vale käigu signaali ja siis tekibki neid noolevilgutamisi, solenoidide vale lülitumist jmt.
http://volvospeed.com/Repair/pnpswitch.php
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist