Motor Service Vereist

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

SilverStar
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 03 Sept 2011, 20:24

Motor Service Vereist

PostitusPostitas SilverStar » 03 Sept 2011, 20:58

Autoks V70 2002 d5, diisel manuaal. Õli vahetatud, aga tuli jäi nullimata, kas selle pärast see kiri ees? Kui kiri ilmub, siis kaob ka püsikiirusehoidja. Milles võiks probleem olla?

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas gljuk » 03 Sept 2011, 21:20

Õlivahetus ei ole selle teatega seotud.
Soovitaks diagnostikale minna. Vigu võib erinevaid olla.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

SilverStar
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 03 Sept 2011, 20:24

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas SilverStar » 03 Sept 2011, 21:29

Alguses oli nii, et kui kui kuskilt löök august läbi sõitsin, siis lõi kirja ette ja püsikiirusehoidja kadus ära. Aga kui sai autole restart teha siis toimis kõik jälle hästi. Nüüd on nii, et kui auto käima panna ja umbes 10 sekundi jooskul tuleb see kiri ette. Muid puudusi ei ole, kui et püsikiirusehoidja ei toimi.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas gljuk » 03 Sept 2011, 22:32

Väga kummaline. See tuli VÕIB OLLA seotud õhusüsteemiga. Et õhuleke kuskil näiteks. Või andur jamab. Samas neid põhjuseid võib väga palju olla. Check engine on üldine veateade, täpsemalt näeb diagnostikaga.

Püsikiirusehoidja mittetöötamine on mingi muu viga. Aga äkki ongi nii, et kui mootor on nö safe-mode'is, siis ehk ei peagi püsikiirusehoidja töötama. Ei tööta üldse või aeg ajalt töötab, või lülitub ise välja?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

SilverStar
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 03 Sept 2011, 20:24

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas SilverStar » 05 Sept 2011, 06:33

Kas ei või asi selles olla, et vahetasin õhufiltri ära ja see potsikas ei saanud korralikult kinni??'

Peale seda hakkas nagu jamama...Või siis tõesti mingi andur paigast ära

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas gljuk » 05 Sept 2011, 09:09

Vaevalt, et just õhufilter süüdi on. Pigem see, et õhufiltri juures asub õhulugeja ja vaakumklappid - Need võivad põhjustada probleemi. Kas jätsite ühendamata midagi?
Diagnostika peaks näitama, mis konkreetselt valesti on.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

SilverStar
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 03 Sept 2011, 20:24

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas SilverStar » 05 Sept 2011, 09:56

Seda ta nüüd näitab kindlasti. Kas rakveres teeb keegi volvodele diagnostikat?
Mis tunnihind on?

SilverStar
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 03 Sept 2011, 20:24

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas SilverStar » 07 Sept 2011, 11:44

Kõik ühendused kontrollisin üle ja tundusid korras olevat. Kas ei või olla, et mingi kaitse on läbi?
Pole kahjuks kaitsmete skeemi, ei viitsi igat kaitset üle kontrollida. Äkki ikka on kellegil olnud sarnane probleem ja suudab aidata? Ei viitsi esialgu diagnosti ka veel minna..

Kasutaja avatar
ural
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Sept 2006, 13:03

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas ural » 07 Sept 2011, 13:40

SilverStar kirjutas: Ei viitsi esialgu diagnosti ka veel minna..

Ei viitsi esialgu midagi vastata ka...
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas sipelgas » 07 Sept 2011, 14:16

Mootori juhplokis võib olla umbes 100 erinevat veakoodi. Palju edu pimedas otsimisel.

Oleks veakoodid ära loetud siis ilmselt oleks asi juba ammu korras.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas taavi » 07 Sept 2011, 14:46

kui diagnostika ei sobi, siis tuleks hakata kõiki andureid ja elektroonilisi mooduleid ükshaaval vahetama, siis saab ka korda :)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
MMI
Foorumlane
Postitusi: 66
Liitunud: 07 Aug 2011, 14:30
Asukoht: Kalevite juures

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas MMI » 07 Sept 2011, 21:58

SilverStar kirjutas:Seda ta nüüd näitab kindlasti. Kas rakveres teeb keegi volvodele diagnostikat?
Mis tunnihind on?

Mine Jaanise juurde Jaama tänavale, seal tehakse, tunnihind või tükihind oli 500 krooniajal, euroajal väiksemate vigade uuring ja kustutamine 10€ mul olnud.

SilverStar
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 03 Sept 2011, 20:24

Re: Motor Service Vereist

PostitusPostitas SilverStar » 12 Sept 2011, 06:35

Diagnostika näitas, et õhulugejaga on probleem...samas kontaktid kõik kinni, järelikult õhulugeja õhtal. Mis selline vidin maksta võib? V70, diisel, 2002, manuaal.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist