PostitusPostitas kaupz » 10 Okt 2010, 22:50
küsimus oli, et kas on vahet,
1. ühendada radika ülemise otsa külge, väljavoolule, voolik. (pump võtab ka õli ju kasti põhjast?)
või
2. lasta iga kord põhja alt 3,7L välja?
tegin nr2. variandi, iga 3,7 vahel sõitsin 3-5km maanteel, "lappasin kõik käigud läbi" mitu korda.
ilusaks punaseks 20L läbipesuga ei saanud tulemust sedasi.
igast korrast on näidis 0,5L pudeli põhjas u 150ml, seal on väga raske eristada värvusi,
kuigi viimane on ikka juba punaka tooniga.
kuid ära kadus 4. käigu lukkupanemisel tekkinud värin/raputus (mis vahest oli vahest mitte).
samas seal väljama lehel kirjutas ka seltsimees, et kui oli oma voolikutega värvi võrdlusega väga heale tulemusele jõudnud,
siis 10-20km sõitu ja toon oli jälle nagu 6-9L vahetamise järel.
lõpuks leidsin üles ka atm kasti tehasesildi,
õhupuhasti serva tagant oli näha,
mingi plastmassist juhtmehoidja on küll poolenisti ees, kuid lugesin välja margi 50-42LE,
google annab vastuseks "aw50-42le". 4 käiku.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas