Mure selline, et esimene käik ei taha vahepeal sisse minna. Teeb jubedat raginat ja sisse ei lähe, proovid uuesti ja töötab. Veel on nii, et kõrgetel pööretel ei lähe käigud ilusti sisse. Lugesin, et viga võib olla sünkronisaatorites vms aga kas siduris võib ka asi olla? Sellepärast, et vihmase ilmaga esimese käiguga kohalt startides hakkab midagi uluma. Vahest on isegi teise käiguga ulumist kuulda kui just sidur nagu taha haakub.
Kuiva ilmaga ei ole midagi kuulda.
volvo 850 94a käigukastiga jama
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
proovisin täna kolmanda käiguga kohapealt minna. Esimesel korral andsin vähe kaasi ja auto jäi nagu käima, päris välja ei surnud. Mingisugune tuluke hakkas põlema aga mootor kuidagimoodi ikka tuterdas. Siis vajutasin siduri põhja ja mootor hakkas normaalselt tööle.
Proovisin teist korda siis panin juba rohkem gaasi ja sain enamvähem normaalselt minema, natuke kyll tuterdas.
Aga ei ole ikka veel väga kindel kas siduris asi või see ongi volvodel omapära. Mõte selles, et olen sõitnud wolksvageniga millel sidur läbi ja bmwga. Siiis nagu lihtsalt hüppavad tuurid kõrgele aga edasi ei lähe.
Või olen millestki valesti aru saanud?![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
Proovisin teist korda siis panin juba rohkem gaasi ja sain enamvähem normaalselt minema, natuke kyll tuterdas.
Aga ei ole ikka veel väga kindel kas siduris asi või see ongi volvodel omapära. Mõte selles, et olen sõitnud wolksvageniga millel sidur läbi ja bmwga. Siiis nagu lihtsalt hüppavad tuurid kõrgele aga edasi ei lähe.
Või olen millestki valesti aru saanud?
![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
sidur 'läbilolek' võib kaht moodi olla: kas ei ühenda või ei lahuta. See, et 3-nda käiguga kohalt läheb pole mingi näitaja, kui kettad natuke veel läbi ka libisevad, siis pole mingit probleemi. Kui aga ei lahuta korralikult, siis kui käigu sisse saad, siis piisava mootoriga või libeda teega
)) põletad kohaltminnes ketsigi.
Ma sain eelnevast jutust aru, et sinu mure pole ju mitte selles, et sidur ei haagi vaid just vastupidi, ta ei lahuta sul lõpuni ära, natuke jääb vedu taha ja siis ei saagi käike koha peal hästi sisse. Kui sidur üldse enam ei lahutaks, saab ka hädapärast sõidetud, paned seisva mootoriga käigu sisse, annad starterit ja aidaa, sõidu ajal saab ikka ära lapatud aga see selleks.
Kas sidur lahutab/haagib sul hästi põhjast et peab lõpuni vajutama või normaalselt kõrguselt? Kui põranda lähedalt, siis võib siduri või sellega seotud süsteemi viga olla, kui normaalsel kõrgusel ja muud käigud koha pealt ka ilusti lähevad siis peaks käigukasti sünkro väsinud olema.
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Ma sain eelnevast jutust aru, et sinu mure pole ju mitte selles, et sidur ei haagi vaid just vastupidi, ta ei lahuta sul lõpuni ära, natuke jääb vedu taha ja siis ei saagi käike koha peal hästi sisse. Kui sidur üldse enam ei lahutaks, saab ka hädapärast sõidetud, paned seisva mootoriga käigu sisse, annad starterit ja aidaa, sõidu ajal saab ikka ära lapatud aga see selleks.
Kas sidur lahutab/haagib sul hästi põhjast et peab lõpuni vajutama või normaalselt kõrguselt? Kui põranda lähedalt, siis võib siduri või sellega seotud süsteemi viga olla, kui normaalsel kõrgusel ja muud käigud koha pealt ka ilusti lähevad siis peaks käigukasti sünkro väsinud olema.
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
![thumbsup :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
Kõik käigud lähevad ilusti sisse seistes, pole mingit probleemi. Aga just see esimene käik vahetevahel hakkab ragisema ja viskab käigukangi tagasi. Proovid kohe uuesti ja läheb veel lihtsamini käik sisse kui muidu. Just siis kui jääd näiteks valgusfoori all seisma ja uuesti startides hakkad käiku sisse panema. Sidur haagib taha viimased 60000km samamoodi, mil ma ostsin volvo. Siduri pedaalis pole midagi aru saada, et teistmoodi oleks. Kuskil 15000km tagasi sai infoautos käigukastiõli vahetatud. Meelde tuli veel, et tagumine käik ei taha sisse minna, eriti külmalt. Vahest peab isegi natuke sidurit hakkama lahutama, et käik sisse läheks.
Ma usun, et käigukastis on viga, aga millega seda ulumist seletada? Kas siis võib siduri ja käigukasti viga olla?
Ma usun, et käigukastis on viga, aga millega seda ulumist seletada? Kas siis võib siduri ja käigukasti viga olla?
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 273
- Liitunud: 19 Okt 2007, 16:49
- Asukoht: Tallinn, Nõmme / Männiku tee 108b GSM 55532810
- Kontakt:
Re: volvo 850 94a käigukastiga jama
esimese käigu sünkro võib ka vabalt olla ![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
Sõidukite kere- ja värvitööd. 55532810
Re: volvo 850 94a käigukastiga jama
mul ulub ka väga harva sarnaselt (külma mootori ja niiske ilmaga). Ma olen küll üsna veendunud, et see on siduri survelaager. Ma arvan, et kui survelaager natuke kulunud on, siis käikude sisse minemisega probleeme ei tohiks olla... Juhul kui sa siduriketast vahetad, siis oleks ilmselt mõistlik survelaager ka ära vahetada aga enne las keegi teeb ikka kindlaks, et sul on vaja sidurit remontida.
Mul näiteks hakkasid käigud raskemalt käima pärast kasti õli vahetust. Mingi 1000 km pärast läks jälle normaalseks tagasi (või ma harjusin ära
).
Mul näiteks hakkasid käigud raskemalt käima pärast kasti õli vahetust. Mingi 1000 km pärast läks jälle normaalseks tagasi (või ma harjusin ära
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist