1. leht 1-st

V50 2010 1.6d õlileke

Postitatud: 29 Aug 2022, 20:59
Postitas ghd123
Tere, probleem selline, et eemaldades mootori ülemise plastik kaane on mootori ülaosa kõik õline ja sealt ilmselt hakkab nirisema alla, kas viitab klapikaane tihendite vahetusele või mis seal tüüpvead võivad olla? Tihendid ise ei maksa suurt midagi aga tooge välja mis summadega töörahaga arvestada tuleb?

Re: V50 2010 1.6d õlileke

Postitatud: 31 Aug 2022, 12:00
Postitas Lontrus
Klapikambrikaanetihendi vahetus oli isegi mulle kui võhikule lihtne. Küll aga nii vahetada et leke pidama saada, oli raskem. Seega sai 2 korda vahetatud, teine kord panin tihendisilikooni ka, siis tundus et jäi pidama. Kui ise teed, siis puhasta pinnad korralikult ja vaata et midagi sisse ei kuku.

Aga sealt kus õhutoru lähen klapikambrikaande, võib ka lekkida. Minu autol igatahes lekkis.
See kinnituskoht tundub arusaamatult kehvasti lahendatud olevat. MIna panin sinna lisaks nipuka ümber(youtube eeskujul).
Klapikambrikaanel, seal mitme nagaga korgi all on kummijulla, millele ajaga tulevad praod sisse. See mõtekas ka üle kontrollida kui kaan juba maha võtta. Selle vahetasin ka välja, see peaks aitama et õli ei läheks õhu sissetulekusse nii palju.

Ja pihustite juurest ka vähemalt minu autol lekkis natuke. Siis tuleb nad välja võtta ja tihendid neil ära vahetada.

Üldiselt tõmba algul puhtamaks ja proovi aru saada kust õli tuleb. Ilmaasjata parem mitte juppe lahti kiskuda.

Ära unusta mootori plastikkaane alt seda summutavat materjali puhtaks teha õlist.


Summasid ei tea, aga Volvospetsialistide juurde löögile pääseda Volremi ja Veremoni oli raske ja ooteaeg pikk. Ja ega nad seda mootorit vist väga näha taha ka. Samas levinud mootor ka teistel autodel, oskaja juures ei tohiks midagi rasket olla.