Tegin siia hommikul postituse, aga nüüd on kadunud... Enivei, 2001 V40 2.0T 121 kW automaat jõud kadunud.
Algas nii, et mootorisse tuli kolin. Tühikäigul. Terav kõlks, mis kadus, kui pöörded tõusid - kuskil alates 1000 rpm juures kadus. Pärast seda (10-15 min) kadus ka jõud. Järgmisel hommikul oli kõlks kadunud, aga jõud samuti.
Tühikäigul käib nüüd muidu normaalselt, aga pöörded tõusevad 2000ni paar sekundit. Kui käik sees ja kohalt võtt, siis isegi kuskil 5 sek. Aeg-ajal peab gaasipedaal suisa paar sekundit põhjas olema, et üldse mingi muutus toimuks.
Külmalt käivitub, aga nii, et pean gaasipedaaliga 1-2 min ise käimas hoidma. Siis jääb ise käima.
Kas asi võib olla Vanoses? See on tal väljalaske peal. Proovisin peale teist solenoidi, see ei muutnud midagi. Vahetanud olen veel õhulugeja ja tühikäigumootori.
Ahjaa, mõnikord kostab sõidu ajal ka raginat kapoti alt, aga kust või mis täpselt, ei tea.
On kellelgi ideid või sarnast kogemust?
V40 jõud kadunud
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 12 Juun 2008, 08:49
- Kontakt:
V40 jõud kadunud
Škoda Octavia Mk II 1.9 TDI 77kW - aitas küll neist Volvodest
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee
Re: V40 jõud kadunud
tokintmash kirjutas:Algas nii, et mootorisse tuli kolin. Tühikäigul. Terav kõlks, mis kadus, kui pöörded tõusid - kuskil alates 1000 rpm juures kadus. Pärast seda (10-15 min) kadus ka jõud. Järgmisel hommikul oli kõlks kadunud, aga jõud samuti.
Nagu ma aru saan postituse lõpust, siis Sa sõidad endiselt selle probleemiga igapäevaseid sõite edasi? Pakun, et kolin tekkis sellest , et mõni saale andis saba . Andsid gaasi juurde ja saale lahkus lõplikult. Edasise sõitmisega oled suutnud silindrid ka kohviks lasta, kuna saaled olid juba nagunii lahkunud ja kolvid hõõruvad rohkem vastu silindri seina vales asendis. Mootor muutus hõredaks ja sellest ka see, et enam ei taha käima minna/pöörded kõrged. Vahest mingi ragin mootorist on oma kohalt lahkunud saaled, mis kuskil õlivannis aeg-ajalt vändaga kohtuvad. Imestan, et kepsu pole küljepealt plokist välja löönud. Aga see kõik on suur spekulatsioon praegu ja võin täiesti puusse panna. Ilma mootori häält kuulmata ja nägemata ei oska täpselt sulle keegi siin midagi öelda. Ja kui kuskil kolin endiselt on, siis seda saab tuvastada ainult mootori lahti võtmisega. Selliseid asju foorumi teksti postitusega ei ravi. Oleks siis heli/videofailgi mootori tööst lahtise kapotiga vms.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 12 Juun 2008, 08:49
- Kontakt:
Re: V40 jõud kadunud
Iceman kirjutas:Pakun, et kolin tekkis sellest , et mõni saale andis saba . Andsid gaasi juurde ja saale lahkus lõplikult.
Kas ilma saaleta võib kolin üldse kaduda? See oli nii, et tühikäigul kolises, kui tiba pöördeid tõsta, siis kolin kadus ja kui tagasi tühikäigule jäi, tuli kolin tagasi. Umbes 10-15 min pärast selle avastamist oli jõud ka kadunud. Tühikäigu kolksu kuulasin kohapeal seistes ja pärast ukerdasin veel majade vahel. Siis avastasin, et jõudu pole.
Proovin video ka teha, kuigi kolinat enam pole ja tühikäigul töötab mootor justkui normaalselt.
Škoda Octavia Mk II 1.9 TDI 77kW - aitas küll neist Volvodest
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist