Tere
Hakkasin täna lund rookima ja jõudsin autoni. Siis panin tähele, et tagumise pampri alt ripneb midagi. Esiti arvasin et mingi kinni jäätunud lumeollus. Lähemal vaatlusel selgus, et paistab olevat mingi tihendi moodi. Väga rabe, pruuni värvi ja pudeneb tükkideks-ilmselt lõhki jäätunud. Kui mingi tihend siis ilmselt on tegemist praagiga kindlustusjuhtumi kahjukäsitleja remonditöökoja poolt- mulle sõideti kunagi pamprile kõks sisse ja ilmselt tagasi komplekteerimisel jäeti midagi tegemata... Teiseks vaatasin siis juba auto alla, pampri kohale sest ehmatusega mõtlesin alguses, et kas pole tegemist mingi voolikuga. Mis tihend seal pampri sees olla võib? Ei tundu olevat voolik, siis oleks ava, aga see on täiskummist.
Siis panin tähele, et seespool on mingi ava ja selle kõrval nagu mingi klapi moodi asi. Siit teine küsimus, kas see on kütuse ülerõhuklapp, et kui rõhk paagis suure suvekuumusega liiga kõrgeks läheb, siis laseb välja? Tänud ette vastuste eest.
On see klapp?
Mis tihend see on?
S40 I Gen 2002- Millega tegu?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
S40 I Gen 2002- Millega tegu?
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Re: S40 I Gen 2002- Millega tegu?
No ei saa üldse aru kus see ollus sul asub. Aga autodel on ikka pandud kummikorke avade ette ja näiteks madalatesse kohtadesse on avad jäetud vee ära voolamiseks.
Re: S40 I Gen 2002- Millega tegu?
Kui see sul tagavara ratta koopas asub siis selle kehva pildi järgi paistab et tegu on lihtsalt vee ära vooluga. Ja sellest teisest kummijublakast veetakse kärukonksu juhtmestik läbi põhja
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: S40 I Gen 2002- Millega tegu?
Tere!
Tänud täpsustuse ja vastukaja eest. Niipalju kui tean, pole autol iialgi mingit gaasiseadet olnud (kuigi mnt sõiduki andmetes on olemas märge registriandmete muutmise kohta). Oleks gaasiseade, poleks varuratast, sest tavaliselt on gaasipaak paigaldatud varuratta hoiustamise kohta.
Pilt rippuvast tihendist on tehtud tagumise pampri vasakust siseküljest. Tihend mis pamprist välja ripnes on täiskummist. Tükk seda mitmeks tükiks pudenenud tihendit kuivas ära ja näeb välja nagu jäme ümmargune uksetihend läbimõõduga ca 8-9mm (pruuni värvi). need 2 jublakat, avadega see pilt on tehtud rattakoopa seest kõrgemast osast, samuti vasakust küljest, on umbes samal kõrgusel nagu kütusepaagi luuk, ainult et rohkem jääb nagu pagasiluugi poole, mitte sõiduki salongi poole. Vahe bensiinipaagi luugi ja nende kahe jublaka vahel on umbes ca 15cm.
Seega jääb tõesti variant et kas vee äravool jakärujuhtme valmidus. Ise selle peale poleks tulnudki.
Autol pole kärukonksu ega ka mitte teisaldatava kärukonksu valmidust.
Kuna tõenäoliselt juhtme läbiviik, siis usun, et saan seda vajadusel kasutada tagumiste parkimisandurite juhtmete vedamiseks.
Kärukonksu peale enam raha investeerima sellesse autosse ei hakka, auto liiga vana. Kui veel 3-4 aastat sellega sõita saan on OK, aga ühel hetkel võib juhtuda, et investeerimine ei tasu ära. Ühe korra investeerisin juba suurema summa- kere roosteussitõrje peale (ülevärvimine). Kui peaks midagi tõsisemat juhtuma mootoriga või automaatkastiga siis suure tõenäosusega kannan maha ja peab mõtlema uue auto peale-sõidan võiduka lõpuni, sest maha müüa ei tasu enam.
Küsimuse püstitasin, sest tahtsin olla kindel, et pole tegemist kütuserõhu ja kütusepaagi tuulutusavaga-kütusesüsteem peab ju ohutuse seisukohalt olema laitmatus korras - kuna ise autosid nii hästi ei tunne siis seepärast sai ka küsimus esitatud. Tänud veelkord.
Tänud täpsustuse ja vastukaja eest. Niipalju kui tean, pole autol iialgi mingit gaasiseadet olnud (kuigi mnt sõiduki andmetes on olemas märge registriandmete muutmise kohta). Oleks gaasiseade, poleks varuratast, sest tavaliselt on gaasipaak paigaldatud varuratta hoiustamise kohta.
Pilt rippuvast tihendist on tehtud tagumise pampri vasakust siseküljest. Tihend mis pamprist välja ripnes on täiskummist. Tükk seda mitmeks tükiks pudenenud tihendit kuivas ära ja näeb välja nagu jäme ümmargune uksetihend läbimõõduga ca 8-9mm (pruuni värvi). need 2 jublakat, avadega see pilt on tehtud rattakoopa seest kõrgemast osast, samuti vasakust küljest, on umbes samal kõrgusel nagu kütusepaagi luuk, ainult et rohkem jääb nagu pagasiluugi poole, mitte sõiduki salongi poole. Vahe bensiinipaagi luugi ja nende kahe jublaka vahel on umbes ca 15cm.
Seega jääb tõesti variant et kas vee äravool jakärujuhtme valmidus. Ise selle peale poleks tulnudki.
Autol pole kärukonksu ega ka mitte teisaldatava kärukonksu valmidust.
Kuna tõenäoliselt juhtme läbiviik, siis usun, et saan seda vajadusel kasutada tagumiste parkimisandurite juhtmete vedamiseks.
Kärukonksu peale enam raha investeerima sellesse autosse ei hakka, auto liiga vana. Kui veel 3-4 aastat sellega sõita saan on OK, aga ühel hetkel võib juhtuda, et investeerimine ei tasu ära. Ühe korra investeerisin juba suurema summa- kere roosteussitõrje peale (ülevärvimine). Kui peaks midagi tõsisemat juhtuma mootoriga või automaatkastiga siis suure tõenäosusega kannan maha ja peab mõtlema uue auto peale-sõidan võiduka lõpuni, sest maha müüa ei tasu enam.
Küsimuse püstitasin, sest tahtsin olla kindel, et pole tegemist kütuserõhu ja kütusepaagi tuulutusavaga-kütusesüsteem peab ju ohutuse seisukohalt olema laitmatus korras - kuna ise autosid nii hästi ei tunne siis seepärast sai ka küsimus esitatud. Tänud veelkord.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist