Tervist. Kuna võtsin enda 1.8 92kw volvo v50 mootori kap rem ette ja asi nii kaugele jõudnud et peaks hakkama kokku panema, siis tekkis üks küsimus.
Üldiselt märkide paika ajamisega probleemi pole, kõik juhendid ees jne, aga küsimus nimelt kettide koha pealt.
Avastasin et juhtketil kaks lüli teist värvi(üks vahel) ja õli pumba ketil üks lüli teist värvi...
Oskab keegi seletada milleks see vajalik on? Eeldan et mingisugune põhjus tal on, seega kuulaks mõne targema arvamust enne kui midagi peeti keeran
V50 1.8 92kw keti vahetus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V50 1.8 92kw keti vahetus
Kõigepealt,mis tootja kett on?Kuna vänt käib lukku ja nukad ka,siis pole neil lülidel erilist tähtsust.Lihtsalt vbla sobib veel kuhugi,millel lukustused puuduvad või midagi.Või on keti tootjal lihtsalt sattunud teist tooni lülid.Krt seda teab.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: V50 1.8 92kw keti vahetus
See "lihtsalt teist tooni" paigutuse pärast nagu ei sobiks nii vanal kui uuel ketil samamoodi. Ise jäin ka mõtlema et kui nukad ja vänt lukku lähevad, mis vahet seal on kuidas see kett seal peal istub... On tal pooled lülid sinised või punased.. Käib ikka samamoodi ringi.
Igatahes algul jäi jah selline mulje et mingisugune märk vms, sest vaevalt ta nüüd niisama teist värvi on.
Igatahes algul jäi jah selline mulje et mingisugune märk vms, sest vaevalt ta nüüd niisama teist värvi on.
Re: V50 1.8 92kw keti vahetus
Järelikult sobib see kett mõnele fordile mazdale,millel on kiiluga vända ja nukaratas ja saab niisama peale keti panna märkide järgi.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist