1. leht 1-st

Kas sidur libiseb? (volvo S60 2,4 )

Postitatud: 03 Dets 2006, 12:42
Postitas allar8
Probleem siis selline, et sidur nagu libiseks, 1 ja 2 käik tunduvad nagu ok, aga nii kui 3-nda, 4-nda või 5-nda käiguga natuke madalamate pööretega kiirendad, siis veab pöörded lakke, kuid auto edasi ei liigu. Vedama hakkab alles siis, kui korra gaasi pedaali lahti lased ja siis uuesti muljud, mõnikord peab nii mitu korda järjest tegema.

Suht imelik, nii siis küsingi kas asi peabki nii olema? Ise mõtlesin, et see järasku mingi stabiilsuskontroll vms? (Autol on muidu see STC peal küll, kuid kui maha võtan, teeb ikka samamoodi.) Aga tundub väga siduri libisemise moodi.

Autoks siis:
Volvo S60, mootor 2.4 bensiin; 125kw; aasta 2001

Postitatud: 03 Dets 2006, 17:03
Postitas teritaja
hehe, nii ikka olema ei pea, sidur libiseb kohe kindlasti

Postitatud: 03 Dets 2006, 17:41
Postitas allar8
teritaja kirjutas:hehe, nii ikka olema ei pea, sidur libiseb kohe kindlasti



nja, ise kahtlustasin sama, kuid see on imelik, kui korra gaas lahti lasta ja siis uuesti muljuda, et siis hakkab auto korralikult liikuma... Ja miks siis ta 1 ja 2 käiguga ei libise?

Postitatud: 03 Dets 2006, 22:45
Postitas vanapeer
Lased gaasi lahti ja ketaste kiirused ühtlustavad, ning siis võtab jälle :)

Postitatud: 03 Dets 2006, 22:59
Postitas allar8
aga 1 ja 2 käik?

Postitatud: 04 Dets 2006, 00:35
Postitas vanapeer
Ei tea kindlat seletust, püüdsin pakkuda. Teeninduses spetsiga kohtumisest sa ei pääse.

Postitatud: 04 Dets 2006, 09:00
Postitas Sax
1 ja 2 käik on nii aeglase ülekandega,ning sellest tingituna
väändemoment sedavõrd väike,et ei murra veel läbi.
Tavaliselt hakkabki siduri lõppemine endast märku andma
kõrge käiguga kiirendamisel.
(näiteks 5ndaga maanteel möödasõit)

Postitatud: 04 Dets 2006, 13:31
Postitas deejay
Siduri libisemine mis muu ... mul sama aasta masin, kuid 180t läbimisel sidur veel ei libisenud (nojah, vahetasin ikkagi). mis LS on?
Soovitan vaadata vahetusel juba üle ka kahemassilise hooratta seisukorra (ei ole libisemisega küll seotud), mul täna see just vahetuses.

Postitatud: 12 Dets 2006, 21:23
Postitas allar8
kas piisaks ainult ketta vahetamisest või peab ka korvi ja survelaagri samuti vahetama?

Postitatud: 12 Dets 2006, 23:02
Postitas YO
kui lahti võtad on ju näha kas kogu teema või ainult ketas.kui korv sinine tuleb täiega ..... ei meeldiv

Postitatud: 23 Dets 2006, 11:40
Postitas allar8
nüüd siis sidur ketas ja korv käes . Plaan ise sidur ära avehtada, olemas auto tõstuk ja kanal, kus seda teostada. Aga tahaks näpunäiteid, et kuidas teha? Kuulsin kusagilt, et mootor tuleb ka lahti lasta ja alla lasta, muidu ei saa käigukasti alt ära...ja mis veel lahti tuleb lammutada? Keegi võiks natuke töö järjekorrast aimu anda, mis järjekorras midagi teha... :roll:

Postitatud: 23 Dets 2006, 20:00
Postitas allar8
:arrow:

Postitatud: 24 Dets 2006, 08:15
Postitas arny
nii palju kui mina enda volvo siduri vahetust nägin siis mootorit alla ei lastud vaid riputati üles, et alla ei kukuks. alt poolt võeti küll ära kõik silla osad et alt jäigi aint mootor ja kast näha. mootor ise jäti orign asendisse aint kast võeti ära küljest. tagasi panek peaks selge olema aint et õiges järjekorras muidu läheb kole pikale. ma ei mäleta täpselt aga minu meelest lasti mul vedrud ja amordid kah lahti a ei ole kindel sest ma olen tal lasknud nii mõndagi vahetada ja võin selle asja segi ajada.