Kas sidur libiseb? (volvo S60 2,4 )

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

Kas sidur libiseb? (volvo S60 2,4 )

PostitusPostitas allar8 » 03 Dets 2006, 12:42

Probleem siis selline, et sidur nagu libiseks, 1 ja 2 käik tunduvad nagu ok, aga nii kui 3-nda, 4-nda või 5-nda käiguga natuke madalamate pööretega kiirendad, siis veab pöörded lakke, kuid auto edasi ei liigu. Vedama hakkab alles siis, kui korra gaasi pedaali lahti lased ja siis uuesti muljud, mõnikord peab nii mitu korda järjest tegema.

Suht imelik, nii siis küsingi kas asi peabki nii olema? Ise mõtlesin, et see järasku mingi stabiilsuskontroll vms? (Autol on muidu see STC peal küll, kuid kui maha võtan, teeb ikka samamoodi.) Aga tundub väga siduri libisemise moodi.

Autoks siis:
Volvo S60, mootor 2.4 bensiin; 125kw; aasta 2001
Viimati muutis allar8, 04 Dets 2006, 15:27, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
teritaja
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 16 Okt 2006, 14:25
Asukoht: tartu

PostitusPostitas teritaja » 03 Dets 2006, 17:03

hehe, nii ikka olema ei pea, sidur libiseb kohe kindlasti
v40d3

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 03 Dets 2006, 17:41

teritaja kirjutas:hehe, nii ikka olema ei pea, sidur libiseb kohe kindlasti



nja, ise kahtlustasin sama, kuid see on imelik, kui korra gaas lahti lasta ja siis uuesti muljuda, et siis hakkab auto korralikult liikuma... Ja miks siis ta 1 ja 2 käiguga ei libise?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 03 Dets 2006, 22:45

Lased gaasi lahti ja ketaste kiirused ühtlustavad, ning siis võtab jälle :)
:unibrow:

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 03 Dets 2006, 22:59

aga 1 ja 2 käik?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 04 Dets 2006, 00:35

Ei tea kindlat seletust, püüdsin pakkuda. Teeninduses spetsiga kohtumisest sa ei pääse.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Sax
Kreisi postitaja
Postitusi: 374
Liitunud: 09 Dets 2005, 13:48
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Sax » 04 Dets 2006, 09:00

1 ja 2 käik on nii aeglase ülekandega,ning sellest tingituna
väändemoment sedavõrd väike,et ei murra veel läbi.
Tavaliselt hakkabki siduri lõppemine endast märku andma
kõrge käiguga kiirendamisel.
(näiteks 5ndaga maanteel möödasõit)

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

PostitusPostitas deejay » 04 Dets 2006, 13:31

Siduri libisemine mis muu ... mul sama aasta masin, kuid 180t läbimisel sidur veel ei libisenud (nojah, vahetasin ikkagi). mis LS on?
Soovitan vaadata vahetusel juba üle ka kahemassilise hooratta seisukorra (ei ole libisemisega küll seotud), mul täna see just vahetuses.

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 12 Dets 2006, 21:23

kas piisaks ainult ketta vahetamisest või peab ka korvi ja survelaagri samuti vahetama?

Kasutaja avatar
YO
Volvo Club liige
Postitusi: 141
Liitunud: 14 Apr 2006, 12:14
Asukoht: Haapsalu-Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas YO » 12 Dets 2006, 23:02

kui lahti võtad on ju näha kas kogu teema või ainult ketas.kui korv sinine tuleb täiega ..... ei meeldiv

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 23 Dets 2006, 11:40

nüüd siis sidur ketas ja korv käes . Plaan ise sidur ära avehtada, olemas auto tõstuk ja kanal, kus seda teostada. Aga tahaks näpunäiteid, et kuidas teha? Kuulsin kusagilt, et mootor tuleb ka lahti lasta ja alla lasta, muidu ei saa käigukasti alt ära...ja mis veel lahti tuleb lammutada? Keegi võiks natuke töö järjekorrast aimu anda, mis järjekorras midagi teha... :roll:

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 23 Dets 2006, 20:00

:arrow:

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

PostitusPostitas arny » 24 Dets 2006, 08:15

nii palju kui mina enda volvo siduri vahetust nägin siis mootorit alla ei lastud vaid riputati üles, et alla ei kukuks. alt poolt võeti küll ära kõik silla osad et alt jäigi aint mootor ja kast näha. mootor ise jäti orign asendisse aint kast võeti ära küljest. tagasi panek peaks selge olema aint et õiges järjekorras muidu läheb kole pikale. ma ei mäleta täpselt aga minu meelest lasti mul vedrud ja amordid kah lahti a ei ole kindel sest ma olen tal lasknud nii mõndagi vahetada ja võin selle asja segi ajada.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist